MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bij Personal Body plan toch? Lijkt me een erg mooi bedrijf met veel positiviteit. Kun je daar nu ook al beginnen als PT er of moet je juist daarvoor ervaring op gaan doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.883
Op een jaar tijd +10 kilo, al is het met ups & downs gegaan, echt doelbewust bulken pas sinds begin oktober (+5 sindsdien). Ik heb inderdaad al wel last gehad, nooit bij stilgestaan dat het aan de vezels kon liggen...

Proficiat! :clap:

Misschien in de toekomst wanneer ik er wat meer €€€ voor over heb ;)

Je leert elke dag bij op dit forum ;)

Merci!

De online coaching die ik nu voorzie, begint met een gratis trial. Als het bevalt, kan het tegen een schappelijke vergoeding door worden voortgezet :).

Ik wil wel personal training..:rolleyes:

Heb je gelijk je lastigste klant vast gehad:roflol:

Dat is een hele mooie uitdaging inderdaad! Mocht je oprecht geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het wel :).
Ga je ook luisteren dan? Voeding aanpassen... Trainingsschema aanpassen... :hamer:

Dat mag ik toch hopen! ;o

Dat is precies de uitdaging..

Challenge accepted!

Bij Personal Body plan toch? Lijkt me een erg mooi bedrijf met veel positiviteit. Kun je daar nu ook al beginnen als PT er of moet je juist daarvoor ervaring op gaan doen?

Nee, niet bij PBP.
Het is zeker een mooi bedrijf. Ik heb respect voor hetgeen dat Paul Bosma en z''n team hebben opgezet!

Als ik woonachtig was geweest in A'dam, had ik kunnen overwegen om mij daar aan te melden. Let wel, je moet als aspirant coach eerst 6 maanden zelf een plan doorlopen!!

Als ik woonachtig was geweest in A'dam, had ik kunnen overwegen om mij daar aan te melden. Let wel, je moet als aspirant coach eerst 6 maanden zelf een plan doorlopen!!
Heb er indd ook aan gedacht om daar te gaan werken alleen dat 6 maand eerst daar doorlopen heeft mij tegen gehouden. Ik weet onderhand prima hoe mijn lichaam werkt en voeding is echt easy als je eeenmaal een start punt hebt.

Bij pbp doe je ook echt alleen maar voeding. Trainingsschema komt het bedrijf zelf daar doe je als coach niks mee heb ik gelezen via hier.

Vaak is het ook zo dat je met een bak Brinta/havermout 's ochtends al 50% of meer van de dagelijkse vezelinname krijgt.

Ik ben momenteel niet werkzaam bij Wereldburgers ;).
Hou ik allemaal niet bij .... :)
Ik bedenk mij net dat ik min of meer ben vergeten om een leuke ontwikkeling eind vorig jaar met jullie te delen! Ik ben namelijk geslaagd voor mijn studie Personal Coaching :D.

De komende tijd wil ik ervaring op doen met het coachen van mensen op het gebied van training en voeding. M.a.w. ken jij of ben jij iemand die hier momenteel behoefte aan heeft? Laat het mij dan weten!
Gefeliciteerd. :cheer:
Op naar de volgende uitdaging met on-line coaching.

Gefeliciteerd met je slagen voor PT. Ben benieuwd! ;) :D

Dus we zien je steeds vaker overal opduiken? extra uurtje reserveren..

Gefeliciteerd met het behalen! En met name: have fun erin en ermee :)

gefeliciteerd met het behalen van je studie!

Dat is een hele mooie uitdaging inderdaad! Mocht je oprecht geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het wel :).

Dat mag ik toch hopen! ;o

Challenge accepted!
Haha. Zullen we maar niet doen. Het zou opzich interessant zijn, maar ik ben stront-eigenwijs en luister waarschijnlijk toch niet. Dus laten we het maar niet doen.

In ieder geval gefeliciteerd met het behalen van die PT-course!:thumb: Hopelijk krijg je wat leuke mensen om mee te werken :).
Owh boy. Net wat we nodig hebben... nog een skinny PT met een IG account :trollface:
Moest hier stiekem wel een beetje om lachen..:o

Congrats, je kunt het maar op zak hebben, op naar nieuwe ontwikkelingen!

Alle ekte forum vrinden krijgen gratis begeleiding en burgers!

• #3.896
Heb er indd ook aan gedacht om daar te gaan werken alleen dat 6 maand eerst daar doorlopen heeft mij tegen gehouden. Ik weet onderhand prima hoe mijn lichaam werkt en voeding is echt easy als je eeenmaal een start punt hebt.

Bij pbp doe je ook echt alleen maar voeding. Trainingsschema komt het bedrijf zelf daar doe je als coach niks mee heb ik gelezen via hier.

Vaak is het ook zo dat je met een bak Brinta/havermout 's ochtends al 50% of meer van de dagelijkse vezelinname krijgt.

Daar wist ik niks van! Ken jij mensen die er werken trouwens?

Nou, dan is er weinig aan als coach zijnde. :(

Ja, klopt helemaal. Met een bulk portie havermout van 150 g zit je al bijna aan de ADH. Gooi er twee stukken fruit en wat noten doorheen en je geraakt er al aan :o

Hou ik allemaal niet bij .... :)

Gefeliciteerd. :cheer:
Op naar de volgende uitdaging met on-line coaching.

Dankjewel Rene! :thumb:

Gefeliciteerd met je slagen voor PT. Ben benieuwd! ;) :D

Bedankt! Nu kunnen we eindelijk los.

Dus we zien je steeds vaker overal opduiken? extra uurtje reserveren..

Waar zie jij mij zoal opduiken momenteel? :P

Gefeliciteerd met het behalen! En met name: have fun erin en ermee :)

Dank je! Dat gaat helemaal goed komen.

Owh boy. Net wat we nodig hebben... nog een skinny PT met een IG account :trollface:

Beng beng. Ik wil je best helpen gewicht te verliezen hoor, als je daar impliciet op doelde... :trollface:

Stelletje terroristen :D. Daar hebben we er meer dan genoeg van hoor inmiddels :o

gefeliciteerd met het behalen van je studie!

Merci!

Haha. Zullen we maar niet doen. Het zou opzich interessant zijn, maar ik ben stront-eigenwijs en luister waarschijnlijk toch niet. Dus laten we het maar niet doen.

In ieder geval gefeliciteerd met het behalen van die PT-course!:thumb: Hopelijk krijg je wat leuke mensen om mee te werken :).
Moest hier stiekem wel een beetje om lachen..:o

Aan jou de keuze :D. Het scheelt hoogstwaarschijnlijk een hoop tijd en moeite in ieder geval!!! :D

Heel erg bedankt! Ik bouw het rustig op. De website staat al in de startblokken, alleen moet ik daar nog even foto's voor (laten) schieten. Binnenkort shirts laten bedrukken, een visite kaartje creeeren, inschrijven.. etc. etc.

Congrats, je kunt het maar op zak hebben, op naar nieuwe ontwikkelingen!

We are all gonna make it bruh!! eehh. Sis! :D

Alle ekte forum vrinden krijgen gratis begeleiding en burgers!

Groep sessies icm een goed burgertje. Geen gek plan Star!

Voor de liefhebbers. Wel na de training aub :D

• #3.897
10/01
Week 4 Training B.png

Opmerkingen:

De squats wouden even niet lukken vandaag. Misschien kwam het door het feit dat ik gisteravond wat drankjes heb gehad vannacht dubbel heb gelegen op een twee-persoonsbankje. Daarnaast ben ik ook weer gaan fietsen.
Anyway, nu flink eten en morgen later in de avond weer trainen. Zaterdag kan ik niet.
Ben jij er ook @Emielos ?

:mad: Volgende keer weer wel knallen op die squats ja!

• #3.899
Voeding tot nu toe :

7 boterhammen
80 g pindakaas
50 g ham en rosbief
50 g kaas

300 ml magere yoghurt
250 ml 2% griekse yoghurt
50 g cereal
30 g walnoten
2 appels
100 g bosvruchten
40 g rozijnen

150 g basmati rijst
120 g koolvis
1 tl olijfolie
300 g groente

1 blikje redbull

• #3.900
:mad: Volgende keer weer wel knallen op die squats ja!

Nou inderdaad. Ik zat er gewoon even niet zo lekker in. De drive en motivatie was er niet en dan blijft het een lastige oefening!! Daarnaast werkte m'n enkel nog erger tegen dan normaal en had ik het idee lichte buttwink te hebben. Ik speel nu met het idee om toch maar weer Low-bar te gaan squaten. Het is voor mij een stuk comfortabeler en het maakt eigenlijk maar bar weinig verschil of je nou low-bar of high-bar squat...

Terug
Naar boven