Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Nee niet? Iemand hier op het forum wou dat gaan proberen maar toen hij zijn schema's kreeg is hij meteen gestopt omdat het bullshit was. Kan mij zo niet herinneren wie het was zal het even voor je proberen op te zoeken. was het niet @hoxyz ?Daar wist ik niks van! Ken jij mensen die er werken trouwens?
Nou, dan is er weinig aan als coach zijnde.
Ja, klopt helemaal. Met een bulk portie havermout van 150 g zit je al bijna aan de ADH. Gooi er twee stukken fruit en wat noten doorheen en je geraakt er al aan![]()
ja ik ken 2 mensen die coach zijn bij pbp. 1 klasgenoot van mij van vorig jaar. En een man/jongen die mij fitness A heeft gegeven. Persoon 2 vind ik echt bijzonder incapabel echt zo'n standaard pt''er die van toeter noch blazen weet echt een randdebiel. Mateloos geïrriteerd aan verkeerde info van hem en zelf en dat soort dingen. En als belangrijkste: als jij de legpress de beste/favoriete oefening vindt dan haak ik af XD
En trouwens: Ja ik ben waarschijnlijk morgen wel aanwezig. Even kijken hoe borst hersteld is maar denk het wel. Ben er rond 17:30 ( is mijn vaste trainingstijd)
Laatst bewerkt:

. Jij zal PBP niemand aanraden in ieder geval. 
.