XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Daar wist ik niks van! Ken jij mensen die er werken trouwens?

Nou, dan is er weinig aan als coach zijnde. :(

Ja, klopt helemaal. Met een bulk portie havermout van 150 g zit je al bijna aan de ADH. Gooi er twee stukken fruit en wat noten doorheen en je geraakt er al aan :o
Nee niet? Iemand hier op het forum wou dat gaan proberen maar toen hij zijn schema's kreeg is hij meteen gestopt omdat het bullshit was. Kan mij zo niet herinneren wie het was zal het even voor je proberen op te zoeken. was het niet @hoxyz ?

ja ik ken 2 mensen die coach zijn bij pbp. 1 klasgenoot van mij van vorig jaar. En een man/jongen die mij fitness A heeft gegeven. Persoon 2 vind ik echt bijzonder incapabel echt zo'n standaard pt''er die van toeter noch blazen weet echt een randdebiel. Mateloos geïrriteerd aan verkeerde info van hem en zelf en dat soort dingen. En als belangrijkste: als jij de legpress de beste/favoriete oefening vindt dan haak ik af XD

En trouwens: Ja ik ben waarschijnlijk morgen wel aanwezig. Even kijken hoe borst hersteld is maar denk het wel. Ben er rond 17:30 ( is mijn vaste trainingstijd)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.902
Nee niet? Iemand hier op het forum wou dat gaan proberen maar toen hij zijn schema's kreeg is hij meteen gestopt omdat het bullshit was. Kan mij zo niet herinneren wie het was zal het even voor je proberen op te zoeken. was het niet @hoxyz ?

ja ik ken 2 mensen die coach zijn bij pbp. 1 klasgenoot van mij van vorig jaar. En een man/jongen die mij fitness A heeft gegeven. Persoon 2 vind ik echt bijzonder incapabel echt zo'n standaard pt''er die van toeter noch blazen weet echt een randdebiel. Mateloos geïrriteerd aan verkeerde info van hem en zelf en dat soort dingen. En als belangrijkste: als jij de legpress de beste/favoriete oefening vindt dan haak ik af XD

En trouwens: Ja ik ben waarschijnlijk morgen wel aanwezig. Even kijken hoe borst hersteld is maar denk het wel. Ben er rond 17:30 ( is mijn vaste trainingstijd)

Volgens mij was dat @hoxyz inderdaad! Half jaartje terug of zo.

Mwhaha. Dat is een duidelijk verhaal man :D. Jij zal PBP niemand aanraden in ieder geval.

Top ja. Het zou goed kunnen dat ik er rond die tijd ook wel ben voor een training! Eens een x wat anders dan ochtend/middag..

Nope ik was het niet, maar kan me idd wel herinneren dat er iemand was die het wou doen maar er weer van af stapte.

• #3.907
Nope ik was het niet, maar kan me idd wel herinneren dat er iemand was die het wou doen maar er weer van af stapte.
Het zal die andere Fries wel zijn geweest dan :D! @geertdv
Lief.

11/01
Week 5 Training A.png

Opmerkingen:

Vanaf nu 5x3 op squats draaien. In de B training ga ik 4x8 doen. Op deze manier kan ik gemakkelijk progressie blijven boeken.
Het voelde trouwens goed om weer 80 kg te squaten! Let wel, dit is min of meer mijn niveau voor het ongeluk. Tijd om hier even fliink overheen te gaan nu. 100 kg squats soon :).

prima squats.

die plate loaded lying leg curl bij biggym is gewoon heel erg licht.

• #3.909
Het zal die andere Fries wel zijn geweest dan :D! @geertdv

Lief.

11/01
Week 5 Training A.png

Opmerkingen:

Vanaf nu 5x3 op squats draaien. In de B training ga ik 4x8 doen. Op deze manier kan ik gemakkelijk progressie blijven boeken.
Het voelde trouwens goed om weer 80 kg te squaten! Let wel, dit is min of meer mijn niveau voor het ongeluk. Tijd om hier even fliink overheen te gaan nu. 100 kg squats soon :).

Lekker man, back on track!

80kg plate-loaded leg curls..wait whut?! Wat is dat voor apparaat dan?

'cuse me wat heb ik gedaan @Basma ?

• #3.913

Yes man :wl:

80kg plate-loaded leg curls..wait whut?! Wat is dat voor apparaat dan?

Het is een heerlijke machine. Super goede MMC, mits een redelijke TUT, squeeze en hold bij volledige contractie natuurlijk :thumb:.

Ik dacht dat jij ooit eens had overwogen om met PBP te starten! Klopt dat?

Dan is het toch een ander geweest..

Hoe gaat het met trainen trouwens kerel?

Ja gaat lekker, nieuwe sportschool, nieuw werk, dus heb weer een goed ritme. Dan komen de gains vanzelf :D
Ik track het alleen niet op 't forum haha. Mj dan?

• #3.917
Ja gaat lekker, nieuwe sportschool, nieuw werk, dus heb weer een goed ritme. Dan komen de gains vanzelf :D
Ik track het alleen niet op 't forum haha. Mj dan?

Ik miste je logje al, jammer! Wel tof dat je nog steeds aan het trainen bent natuurlijk.

Het gaat bij mij ook weer de goede kant op qua trainen. Daarnaast ben ik nu druk bezig om mijn coaching platform op te zetten. Daar zul je hier binnenkort meer over kunnen lezen! :D

Tof dat je geslaagd bent voor de studie Personal Coaching. Ben benieuwd naar je website straks, ga hem zeker checken!

• #3.919
Tof dat je geslaagd bent voor de studie Personal Coaching. Ben benieuwd naar je website straks, ga hem zeker checken!

Leuk. Jij kunt mij vast nuttige tips geven qua opbouw van de website! :D

13/01

Week 5 Training B.png

Opmerkingen:
Daarnet weer eens met m'n vriendin wezen trainen. Lekker rustig zo in de middag. Training ging wel prima, al waren de squats behoorlijk pittig! :P

Leuk. Jij kunt mij vast nuttige tips geven qua opbouw van de website! :D

13/01

Week 5 Training B.png

Opmerkingen:
Daarnet weer eens met m'n vriendin wezen trainen. Lekker rustig zo in de middag. Training ging wel prima, al waren de squats behoorlijk pittig! :P

Ik snap je schema niet volgens mij.. 1 set deadlift en ik zie er 4 of zie ik er nou 5 of was het toch 1?
Jij snapt dit natuurlijk meteen, maar ik begrijp .... ow wacht...nouja, nog steeds kut ;)

Terug
Naar boven