- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap je schema niet volgens mij.. 1 set deadlift en ik zie er 4 of zie ik er nou 5 of was het toch 1?
Jij snapt dit natuurlijk meteen, maar ik begrijp .... ow wacht...nouja, nog steeds kut![]()

Vanmorgen 76,4 kg, oftwel nog steeds niet aangekomen. Dit soort creaties nog altijd on a daily
.
Dag totaal van 4500 vandaag.

Gaat echt wel de goede kant op met je grip kracht he?
Hoe is het nu met HCG? Dat zou toch (tijdelijk) stoppen? Aan je honger is nog weinig veranderd iig![]()
. Krachttraining doet wonderen voor je herstel, laten we het daarop houden.
. Volgende week heb ik een afspraak met de arts waar ik onder behandeling ben geweest. Ik ben heel benieuwd wat voor verklaring hij heeft voor het stopzetten van m'n medicatie, zonder mij echt op de hoogte te stellen..Soms zou ik willen dat ik gewoon gluten kon eten....
Ons T er toch wel lekker uitzien
Maar ik snap de frustratie dat je niet aankomt![]()
!Goed om te lezen dat het goed gaat en je je goed voelt. Up die kcal naar 5000
.
?
.Klopt, maar het is maar hoe je het bekijkt. Er zijn mensen die een moord zouden doen om te kunnen eten zoals jij zonder aan te komen.Het wordt tijd om eens een meet te plannen denk ik.
Ja, dat zal wel moeten ben ik bang.
Bizar toch eigenlijk? 76.5 kg, vrijwel geen cardio meer en niet aankomen op 4200 a 4500 kcal?

En Bas zou waarschijnlijk een moord doen om gewoon van een subtiel toetje te kunnen genieten zonder daarvoor kwakken pindakaas en rolo's en marsen door te moeten gooienKlopt, maar het is maar hoe je het bekijkt. Er zijn mensen die een moord zouden doen om te kunnen eten zoals jij zonder aan te komen.
Bekijk het positief en probeer er juist van te genieten![]()

Kan gecombineerd worden toch... Eerst een dikke pizza en dan een subtiel toetjeKomt dus helemaal goed met die hand! Je speelde toch al geen viool, he?
En Bas zou waarschijnlijk een moord doen om gewoon van een subtiel toetje te kunnen genieten zonder daarvoor kwakken pindakaas en rolo's en marsen door te moeten gooien![]()
Ha ha, *DAT* kan je er bij mij ook altijd wel inschuiven hoorKan gecombineerd worden toch... Eerst een dikke pizza en dan een subtiel toetje

Het lijkt wel of niemand wil snappen dat dit *OOK* een vervelende situatie is, en dat mensen als Bas en Marina en anderen het soms ook niet meer weten hoe ze op gewicht moeten komen/blijven.Verdomme zeg, stop eens met die foodpics en met klagen over dat je zoveel moet eten, het is allemaal echt te oneerlijk![]()
Vanmorgen 76,4 kg, oftwel nog steeds niet aangekomen. Dit soort creaties nog altijd on a daily
.
Dag totaal van 4500 vandaag.
Des te oneerlijker dat het niet evenredig verdeeld kan wordenHet lijkt wel of niemand wil snappen dat dit *OOK* een vervelende situatie is, en dat mensen als Bas en Marina en anderen het soms ook niet meer weten hoe ze op gewicht moeten komen/blijven.

Klopt, maar het is maar hoe je het bekijkt. Er zijn mensen die een moord zouden doen om te kunnen eten zoals jij zonder aan te komen.
Bekijk het positief en probeer er juist van te genieten![]()
Komt dus helemaal goed met die hand! Je speelde toch al geen viool, he?
En Bas zou waarschijnlijk een moord doen om gewoon van een subtiel toetje te kunnen genieten zonder daarvoor kwakken pindakaas en rolo's en marsen door te moeten gooien![]()
Kan gecombineerd worden toch... Eerst een dikke pizza en dan een subtiel toetje
Ha ha, *DAT* kan je er bij mij ook altijd wel inschuiven hoor![]()

Verdomme zeg, stop eens met die foodpics en met klagen over dat je zoveel moet eten, het is allemaal echt te oneerlijk![]()

Bas let echt op je ellebogen met SQ, ze steken echt achter je rug, probeer ze naast je in je zijde.
Nu ga je het gewicht meer naar je nek verplaatsen.
Wellicht het verschil met high en low-bar?
Kan aan de hoek van het filmen liggen
Het lijkt wel of niemand wil snappen dat dit *OOK* een vervelende situatie is, en dat mensen als Bas en Marina en anderen het soms ook niet meer weten hoe ze op gewicht moeten komen/blijven.
Godver! Ik had ook taai taai in moeten slaan!
Lekker getraind weer Bas! Verder nog spannende weekend plannen?
!Des te oneerlijker dat het niet evenredig verdeeld kan worden![]()