- Waardering
- 251
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb soms ook moeite met 4000, dus snap het ook dat het soms lastig is al dat eten![]()
.
.
.
. 's Avonds een vent.. 's Ochtends dan natuurlijk ook.
Volgende keer Baileys met Chocomel mixen! <3

Netjes Bas! Blijf me verbazen over wat jij allemaal naar binnen stouwt haha. Still going steady? Tijdje niet online geweest (en met sporten ook weer sinds 2 weken bezig, goede voornemens enzo), maar las iets over blessure/herstellen, wat happened?
. Nice dat "lekkers" bij de chocomelk!
Moet je eens proberen... ben niet van zoet.. maar (soja)chocomelk met liqor43... opvallend lekker
lekker getraind op je ontbijtje?
...

Voordeel van soja chocomelk.. is veel minder zoet.Hehe dat kan je wel zeggen. Lekkere Duitse rum 54%
Hiervoor geldt een beetje hetzelfde als voor de bailys eigenlijk. Het wordt mij dan iets te zoet! Al zou je dat misschien niet verwachten, gezien mijn 'Flexbowls'![]()

Een keertje niet vanuit een donker hol. Goed he?! @flexx123![]()

Mijn ontbijt was een beschuitje met vlokkenNu 1500 kcal aan ontbijt wegschuiven en gewoon op naar de gym.
(wel vrij snel daarna lunch hoor....)Mijn ontbijt was een beschuitje met vlokken(wel vrij snel daarna lunch hoor....)
hoe hou je het uit!
Voordeel van soja chocomelk.. is veel minder zoet.
Moet wel zeggen dat dit een eeuwigheid geleden is dat ik dat heb gehad... mijn smaak voor zoet is sinds die tijd alleen maar minder geworden..
denk dat ik het nu ook te zoet zou vinden.
Nice training en vids!
.
. Dan liever een goed glas whiskey. Goeie chocomelgains!
Ik kan je idd trouwens wel tips geven wanneer nodig bij je nieuwe website. Ik ben dan wel IT'er maar heb ook een jaartje grafimedia gedaan en bovendien zelf een techblog bijgehouden.
Ga je Wordpress oid gebruiken?
Haha nu zie ik eens wat je allemaal doet
Ziet er keurig uit!
Mijn ontbijt was een beschuitje met vlokken(wel vrij snel daarna lunch hoor....)
Filmpjes zien er goed uit.
!hoe hou je het uit!
Ik doe inmiddels mee met Bas.. 1250 kcal breakfast checking in.![]()

Ik ga mee voor de whiskey.Oh, dat is waar ook! Ik heb het eens gekocht in Brussel.
Ik ben zoals je weet wel een echte zoetekauw. Echter, te zoete alcoholische drankjes zijn niet aan mij besteed. Dan liever een goed glas whiskey.
Veel lekkerder! On the rocks en dan echt genieten. Is inderdaad prima te doen. Heb vaak 's nachts als ik wakker wordt al trek en denk dan vaak.. oeeee.. lekker ontbijten straksDat vroeg ik mij dus ook al af!!
Goed te doen toch? 'S ochtend altijd trek!!![]()
echt zo erg... 
Lach er maar om, maar er circuleerde nog voldoende trapisten en borrelhappen door mijn systeem van gisteren hoor...
Ik doe gezellig met jullie mee, maar dan whisky zonder e, en liefst zo'n rokerige rakker

Lach er maar om, maar er circuleerde nog voldoende trapisten en borrelhappen door mijn systeem van gisteren hoor...
Ik doe gezellig met jullie mee, maar dan whisky zonder e, en liefst zo'n rokerige rakker![]()

.