MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Doe een dagje 20k ofZo dan komt Het wel goed man.

Ik heb soms ook moeite met 4000, dus snap het ook dat het soms lastig is al dat eten:D

En hoe heb je de topscore gevierd?:meal:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.944
Doe een dagje 20k ofZo dan komt Het wel goed man.

En dan doe jij gezellig mee zeker? :)

Ik heb soms ook moeite met 4000, dus snap het ook dat het soms lastig is al dat eten:D

Brothers in bulking.. ;)

En hoe heb je de topscore gevierd?:meal:

Nogal onconventioneel.. :roflol:.

Er was ons bij vertrek gisterochtend beloofd, dat er warme choco 'met iets lekkers' klaar zou staan bij terugkomst op kantoor.
Bij terugkomst stond er 6 liter chocomel en 2 liter rum klaar :P.
Zeker gezien we de hele dag kou hadden geleden ging chocomel er natuurlijk prima in en de combi met rum bleek verrassend lekker te zijn!! :o

Eindstand: 1 liter bier, 0,5 liter rum, 1,5 liter chocomel. Srs :o.

Gelukkig is mijn maag wel wat gewend en ik ben dan ook niet misselijk geworden oid. Vanmorgen alleen wel ietwat brakjes....

Nu 1500 kcal aan ontbijt wegschuiven en gewoon op naar de gym.

Ietswat brakjes :roflol:

...vreemd..

Netjes Bas! Blijf me verbazen over wat jij allemaal naar binnen stouwt haha. Still going steady? Tijdje niet online geweest (en met sporten ook weer sinds 2 weken bezig, goede voornemens enzo :P), maar las iets over blessure/herstellen, wat happened?

Nice dat "lekkers" bij de chocomelk! :D
Moet je eens proberen... ben niet van zoet.. maar (soja)chocomelk met liqor43... opvallend lekker :o

lekker getraind op je ontbijtje?

• #3.949

Huehue. Iets te gek gedaan :o.
De kater was het gelukkig meer dan waard.

's Avonds een vent.. 's Ochtends dan natuurlijk ook ;).
Volgende keer Baileys met Chocomel mixen! <3

Dat zeg ik dus ook altijd. Ik stond om 10 uur gewoon keurig mijn ontbijt voor te bereiden en om 12u was ik in de gym :thumb:.
Dat is ook best lekker, maar mij iets te veel van het goede, ehhh.. zoete! :o

Ik ben trouwens ook een groot liefhebber van Irish coffee!

Netjes Bas! Blijf me verbazen over wat jij allemaal naar binnen stouwt haha. Still going steady? Tijdje niet online geweest (en met sporten ook weer sinds 2 weken bezig, goede voornemens enzo :P), maar las iets over blessure/herstellen, wat happened?

Je bent niet de enige!
Ik heb er uit gelegen als gevolg van een ongelukje met de fiets waarbij ik m'n hand op 3 plekken heb gebroken. Helemaal kut :o.
Gelukkig herstel ik nu als een malle, dat is erg fijn. Het gaat allemaal veel sneller dan ik (en mijn fysio) hadden verwacht.

Nice dat "lekkers" bij de chocomelk! :D
Moet je eens proberen... ben niet van zoet.. maar (soja)chocomelk met liqor43... opvallend lekker :o

lekker getraind op je ontbijtje?

Hehe dat kan je wel zeggen. Lekkere Duitse rum 54% :)
Hiervoor geldt een beetje hetzelfde als voor de bailys eigenlijk. Het wordt mij dan iets te zoet! Al zou je dat misschien niet verwachten, gezien mijn 'Flexbowls' ;)

Well.. Gains have been made!!

15/01

Week 6 Training A.png

Opmerkingen:

Misschien dan toch een litertje chocomel verwerken in mijn voedinsschema? Misschien was het een placebo, maar de train ging lekkerrrrr! Wel vrij lang over gedaan, want het was best gezellig! Daarnaast had ik m'n flesje liquid chalk over de vloer gespoten en moest ik vervolgens een kwartier boenen :o...

Squats, set 3

Ik begin zo langzamerhand toch wel weer wat gains te zien nu... :grinny:

Squats, set 5

Chin-ups, set 1

Een keertje niet vanuit een donker hol. Goed he?! @flexx123 :D

Hehe dat kan je wel zeggen. Lekkere Duitse rum 54% :)
Hiervoor geldt een beetje hetzelfde als voor de bailys eigenlijk. Het wordt mij dan iets te zoet! Al zou je dat misschien niet verwachten, gezien mijn 'Flexbowls' ;)
Voordeel van soja chocomelk.. is veel minder zoet. ;)
Moet wel zeggen dat dit een eeuwigheid geleden is dat ik dat heb gehad... mijn smaak voor zoet is sinds die tijd alleen maar minder geworden..
denk dat ik het nu ook te zoet zou vinden. :o

Nice training en vids!

Goeie chocomelgains!

Ik kan je idd trouwens wel tips geven wanneer nodig bij je nieuwe website. Ik ben dan wel IT'er maar heb ook een jaartje grafimedia gedaan en bovendien zelf een techblog bijgehouden.

Ga je Wordpress oid gebruiken?

• #3.955
Voordeel van soja chocomelk.. is veel minder zoet. ;)
Moet wel zeggen dat dit een eeuwigheid geleden is dat ik dat heb gehad... mijn smaak voor zoet is sinds die tijd alleen maar minder geworden..
denk dat ik het nu ook te zoet zou vinden. :o

Nice training en vids!

Oh, dat is waar ook! Ik heb het eens gekocht in Brussel :).
Ik ben zoals je weet wel een echte zoetekauw. Echter, te zoete alcoholische drankjes zijn niet aan mij besteed ;). Dan liever een goed glas whiskey.

Goeie chocomelgains!

Ik kan je idd trouwens wel tips geven wanneer nodig bij je nieuwe website. Ik ben dan wel IT'er maar heb ook een jaartje grafimedia gedaan en bovendien zelf een techblog bijgehouden.

Ga je Wordpress oid gebruiken?

Yea. Thanks!

Nice!! Ik heb op wordpress al een klad klaar staan. Ik zit er echter aan te denken om gelijk een webshop te openen, ipv een wordpress website.

Haha nu zie ik eens wat je allemaal doet:D
Ziet er keurig uit!

Dank je! :)

Mijn ontbijt was een beschuitje met vlokken :) (wel vrij snel daarna lunch hoor....)

Filmpjes zien er goed uit.

Mijn zusje van 16 eet nog meer Joh :o!

Bedankt. Ik ben blij dat m'n lifts technisch steeds beter gaan. Kracht komt nu ook weer terug. Kan ook niet anders op deze enorme hoeveelheid kcals.

:eek: hoe hou je het uit!
Ik doe inmiddels mee met Bas.. 1250 kcal breakfast checking in. :D

Dat vroeg ik mij dus ook al af!!

Goed te doen toch? 'S ochtend altijd trek!! :D

Oh, dat is waar ook! Ik heb het eens gekocht in Brussel :).
Ik ben zoals je weet wel een echte zoetekauw. Echter, te zoete alcoholische drankjes zijn niet aan mij besteed ;). Dan liever een goed glas whiskey.
Ik ga mee voor de whiskey. :) Veel lekkerder! On the rocks en dan echt genieten.

Dat vroeg ik mij dus ook al af!!

Goed te doen toch? 'S ochtend altijd trek!! :D
Is inderdaad prima te doen. Heb vaak 's nachts als ik wakker wordt al trek en denk dan vaak.. oeeee.. lekker ontbijten straks :roflol: echt zo erg... :o

Ik doe niet mee!! Wijven likeurtjes!!!

*nohomo*

• #3.959
Lach er maar om, maar er circuleerde nog voldoende trapisten en borrelhappen door mijn systeem van gisteren hoor...

Ik doe gezellig met jullie mee, maar dan whisky zonder e, en liefst zo'n rokerige rakker :klink:

Je hebt net zo een geslaagde zaterdagavond gehad als ik begrijp ik? Nice!

Ben ik ook wel voor in hoor :klink:

Ik doe niet mee!! Wijven likeurtjes!!!

*nohomo*

Ik zeg niks.. :rolleyes:

16/01

Gisteren gewoon netjes 4500 kcal op.
Rustdag vandaag. Vanmorgen na een week weer eens gewogen. Ik had verwacht wel wat te zijn aangekomen.
Maar nee.. 75,4 kg :(

Hierbij nog even het mijn hernieuwde schema voor komende tijd. Ik heb er alweer 6 cycles op zitten en ik kan inmiddels weer wat meer oefeningen uitvoeren.

Zoals jullie zien staan er ook weer front squats in. Ik heb de afgelopen weken de walking lunges zeer rap op kunnen bouwen. Die gaan er vanaf nu weer even uit, om (hopelijk) hetzelfde te kunnen doen met de front squat. Echter, als ze nog steeds niet lekker gaan (als gevolg van onvoldoende mobiliteit), dan ga ik waarschijnlijk voor Bulgarian Split Squats ook al heb ik een schijthekel aan die oefening :o.

trainingcycle 7.png

Balen man! Zo je best doen en toch afvallen!:sad:

Vind het een mooi schema, ben benieuwd naar de vooruitgang! Hoeveel keer wil je gaan trainen per week?

Terug
Naar boven