AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.244
Ik ben ook eens 2 dagen weg hier... :o

Lees eens goed... OPspannen staat er toch :p En idd, duimen over de bar.

Sorry. Ik las weer eens veel te vluchtig! Dat laatste heb ik vandaag voor het eerst geprobeerd. Feels good! Automatisch druk ik mijn ellebogen beter onder de barbell met deze grip.

Wow je gewicht gaat skyhigh ineens. Keep it up!

Nou en of. Het gaat nu echt bizar hard. De gewichtstoename icm de malle pomp die ik steeds krijg tijdens het trainen nu, resulteert inmiddels alweer in nieuwschierige blikken.. Het lijkt echt alsof ik aan de tren zit man :o

aDten, verdomme
T is maar goed dat je (nog) geen student bent anders was dit een biertje naar je hoofd :mad:

Doe ik ook altijd, heel stevig en je kunt veel lekkerder drukken, verder gewoon bracen als je bij een squat doet, maar dan inclusief je quads

Het is heel veilig, nog nooit een ongeluk gehad :D
[/QUOTE]

Mwhaaha. True story :).

Dat hebben we vandaag gedaan. Geen holling meer in de rug en een beter gevoel in de schouders! Nu dan eindelijk maar eens wat gains maken op de OHP misschien? Ik loop al te sukkelen met deze lift sinds begin 2015 volgens mij :roflol:.

Adje fundum :klink:

Maar waarom zou je die false grip gebruiken? Maakt voor je schouders toch geen hout uit. Doe je het bij benchen ook?[/QUOTE]

Proost!

Nou.. Probeer het eens uit zou ik zeggen Rene ;)

Bij benchen doe ik het niet, daar merk ik er ook weinig profijt van (wel eens geprobeerd). Je zou denken dat het geen verschil maakt maar ik ben er op recht sterker mee O.o waarschijnlijk omdat de bar op een groter deel van je handpalm steunt en dus stabieler ligt waardoor je makkelijker presst.

Nu is mijn press gripwijdte ook een stuk minder breed dan die van mijn bench, dat kan het verschil in ervaring van de grip op beide lifts verklaren

Dat zou ook nog wel eens een verschil kunnen maken inderdaad. Daarnaast merk ik dat ik mijn ellebogen veel makkelijker onder de barbell krijg.

Groningen is een leuke stad! Ben er zelf al eens een lang weekend geweest. :)

Gewicht gaat TOP! en trainingen ook!

Misschien ga ik toch ook eens die false grip proberen dan. Ik span wel mij core aan. Maar misschien moet ik toch nog wat meer focussen.

En wanneer staat het volgende tripje naar het hoge noorden gepland?! Dan kunnen we eens een goede burger gaan eten hier! :D

Nou en of. Het gaat nu wel heel hard hoor. Ik groei met de dag. M'n kleding begint ook krap te zitten :P

Probeer het eens zou ik zeggen.

Dat mag ook wel met die bakken voer die hij post op IG! Lekker man! Keep it going!

The bowls of gains. :thumb:

Hier ook één die altijd false grip gebruikt, is verder nog nooit fout gegaan..moet er niet aan denken!

Stel je voor :eek:. Dat kan je op zn minst een flinke hersenschudding opleveren!

Ik gebruik het bijna bij al mijn oefeningen waar het kan...
Weet niet beter en is nog nooit fout gegaan, grip is prima en heb tonnen eelt!

Bij mij groeit het eelt inmiddels ook weer goed aan. Heerlijk hoor! Mijn traingsmaat heeft het bijv. niet en hij ervaart regelmatig pijntjes met chin-ups en DL's.

Hier ook altijd suïcide grip bij OH press, ooit uit 5/3/1 overgenomen en doe het inmiddels al jaren. Bij benchen doe ik het niet.

Bij het bankdrukken zou ik het zelf ook nooit doen. Ik vind het daarmee namelijk fijn om de barbell als het ware proberen te buigen, om voor mooi getuckte ellebogen te zorgen. Als je de duim om de barbell gooit, dan gaat dit niet lukken natuurlijk.

Wij zijn een diersoort met een opponeerbare duim, en die grip is het meest naturel. Ik heb nog weinig argumenten gehoord om het anders te doen... alleen bij cnh een beetje.
Ik ben het gisteren vergeten te proberen bij OHP trouwens :o

Diersoort? BEESTEN! :D

Inmiddels wel geprobeerd dan?

Bulldog grip? Is dat met je kaken? :D

Lijkt mij zware kost, zo'n barbell.

Freestyle training 10/02

Paused squats
5x6x70
Pull-ups
3x5x10 kg
Incline bench
3x10x55 kg
Barbell row
3x6x60
beetje gepomp
10 minuten

Voelde goed om even wat lichte, gepauzeerde, squats te doen. Flink oefenen met bracen en daarnaast een beetje gespeeld met stance.
Gisteren de hele dag gewerkt en vanmorgen weer een echte training!

Training 12/02

Cycle 3 Training A.png

Bw vanmorgen: 80.0 kg :D
Kcals gisteren: 4750

Zie ik dat nu goed! Er worden hier serieuze gains gemaakt!

Goed te lezen dat je de 80kg weer bereikt hebt!:D:D

Wieeewoooeeeiiiii 80 kg aangeraakt!! :lifter:
Dat gaat goeeeed! Echt zo gaaf dat het zo lekker gaat nu!
En lekkere trainingen ook. I wish.. I wish... let me follow your lead! :D

Er staat nog geen tripje up North op de planning.. maar je weet nooit wat er onverwachts nog voorbij komt. :)

4750 kcal das it
Grats met 80! :meal:

• #4.248
Zie ik dat nu goed! Er worden hier serieuze gains gemaakt!

Goed te lezen dat je de 80kg weer bereikt hebt!:D:D

Ja, ja. Het gaat weer als een trein man. Ik voel mij nu eigenlijk net zo als begin 2015, toen ik zo snel vooruit ging en met HCG was begonnen.
Ik wordt echt snel sterker, met de dag groter en daarnaast is m'n zelfvertrouwen/ego ook behoorlijk geboost :o. Dat laatste heeft tevens een positieve uitwerking op m'n werk :D. Ik moet er alleen op letten dat ik niet naast m'n schoenen gaan lopen. In 2015 werd ik op een gegeven moment een beetje arrogant/egoistisch en daar heb ik als ik erop terugkijk een nogal spijt van :o.

Wieeewoooeeeiiiii 80 kg aangeraakt!! :lifter:
Dat gaat goeeeed! Echt zo gaaf dat het zo lekker gaat nu!
En lekkere trainingen ook. I wish.. I wish... let me follow your lead! :D

Er staat nog geen tripje up North op de planning.. maar je weet nooit wat er onverwachts nog voorbij komt. :)

Yeaaa! Gains :D

We are all gonna make it! Ik weet zeker dat jij nu de juiste lijn doortrekt.

Hoe was het etentje gisteren?!

4750 kcal das it
Grats met 80! :meal:

4700 op rustdagen en 5000 op trainingsdagen! :flexgrin:
Thanks man. Nu doorknallen naar de 90! Ehh.. 85 :rolleyes:.

JYeaaa! Gains :D

We are all gonna make it! Ik weet zeker dat jij nu de juiste lijn doortrekt.

Hoe was het etentje gisteren?!
Het zou mijn zelfvertrouwen ook wel boosten als ik nu eens goed aan zou komen. :D

Het etentje van gistere was super. Goed volge(vr)geten.. :o te vol.. maar braaf thuis nog even een toetje gepakt en mijn avond snacks weggewerkt... was wel even doorstouwen maar oke. Vandaag een rustdag gehouden en kon niet naar yoga want weer uit eten.. met oma.. mosselen again.. :rolleyes: maar nu voor lunch. Dus was ook stevig. Foto's zie je wel langskomen op FB. :D Dus ja.. 2 geslaagde (vr) eetdagen. Nu hopen dat het verkeer/weer morgen meewerkt en ik voor het werk nog even kan knallen. Be benieuwd! :)

Gaat echt prima met je gains Bas :thumb:
Enne... niet naast je schoenen gaan lopen :D

• #4.252
Het zou mijn zelfvertrouwen ook wel boosten als ik nu eens goed aan zou komen. :D

Het etentje van gistere was super. Goed volge(vr)geten.. :o te vol.. maar braaf thuis nog even een toetje gepakt en mijn avond snacks weggewerkt... was wel even doorstouwen maar oke. Vandaag een rustdag gehouden en kon niet naar yoga want weer uit eten.. met oma.. mosselen again.. :rolleyes: maar nu voor lunch. Dus was ook stevig. Foto's zie je wel langskomen op FB. :D Dus ja.. 2 geslaagde (vr) eetdagen. Nu hopen dat het verkeer/weer morgen meewerkt en ik voor het werk nog even kan knallen. Be benieuwd! :)

Ik ben niet zo actief op fb en heb dan ook niets langs zien komen! Echter, ik vertrouw erop dat het genieten was :D. Eten jullie de mosselen met frieten? Wij eten ze eigenlijk nooit hier..

Gaat echt prima met je gains Bas :thumb:
Enne... niet naast je schoenen gaan lopen :D

Ik houd mij in @neet61 :D. Gewoon lekker van genieten van de vooruitgang nu en verder niet te veel over hebben met anderen :)

Squats:

Deads:

Lekker man 80kg bw, goed bezig!

Goed bezig, bolle! ;)

Kan het ermee door?? :D

lunch.JPG

Je rug lijkt echt beter bij de deads!!:thumb: Nog iets meer borst upright en heup omlaag..

Hij gaat lekker Bas!

Je zit nu in een goede flow, hopelijk houd je dat ook vast! Ik zie je niet echt voor me als een persoon die naast zijn schoenen gaat lopen trouwens, maar ik begrip dat je hierdoor nu wel beter in je vel zit. Keep it up!

• #4.258
Lekker man 80kg bw, goed bezig!

En dooorrrr :) Dank je wel man!

Dank dikke ;)

Oehlala! Kom maar door hoor :eek!:

Je rug lijkt echt beter bij de deads!!:thumb: Nog iets meer borst upright en heup omlaag..

Hij gaat lekker Bas!

Het gaat steeds een beetje beter, al had ik er vandaag weer behoorlijk moeite mee! De squats waren zwaar gevallen en daardoor had ik volgens mij moeite om spanning te houden op de glutes. Echter is dat natuurlijk geen excuus en volgende keer moeten ze gewoon weer net zo hard gaan als donderdag.

Dank je. Eindelijk zijn we los!

Je zit nu in een goede flow, hopelijk houd je dat ook vast! Ik zie je niet echt voor me als een persoon die naast zijn schoenen gaat lopen trouwens, maar ik begrip dat je hierdoor nu wel beter in je vel zit. Keep it up!

Dat moet goed komen hoor. Ik heb vanaf nu gewoon een vast ritme en dus geen excuses meer hehe :D

Van mijzelf heb ik die neiging niet zo zeer, maar ik merk aan mijzelf dat ik zo af en toe een tikkeltje te zelfverzekerd ben nu. Uiteraard als gevolg van de hormonen die hun werk doen (hcg) icm het trainen en gainen..

We sluiten de dag weer eens af met een lekkere flexbowl :D. k heb nog niet zoveel in huis hier, maar dit gaat er prima in!

Kracht gaat goed vooruit, dat is ook wel verdiend als je zoveel kcals moet eten. Ik vind je uitvoering er goed uit zien, respect hoe je ook bij de zware reps nog steeds je form goed houdt :thumb:

Ziek hoe je ineens door kan schieten soms he? Dan zit je een paar weken vast en zo klap je ineens door die barriere en krijg je rare gezichten om je heen..

Terug
Naar boven