AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Goed te lezen dat je de 80kg hebt aangetikt. Hoeveel % vet schat je er bij. Zo te zien heb je wat marge :).

Jeuj, mede Groningen(fantastische stad). In welke wijk in Groningen ben je komen te wonen?

Feli met de 80!
Op naar de 90 :D

Nice die 80 :D

En nu door naar 85kg! :) feli met je mijlpaal!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.265
Kracht gaat goed vooruit, dat is ook wel verdiend als je zoveel kcals moet eten. Ik vind je uitvoering er goed uit zien, respect hoe je ook bij de zware reps nog steeds je form goed houdt :thumb:

Er komt inderdaad wel wat bij kijken!! Ik zit momenteel alweer aan mijn derde maaltijd vandaag. Pasta met gehakt en groentjes. 1000 kcal en ik geniet er net zoveel van als de 'crappy' maaltijden die soms voorbij komen hier/insta :rolleyes:.

Bedankt!

Ziek hoe je ineens door kan schieten soms he? Dan zit je een paar weken vast en zo klap je ineens door die barriere en krijg je rare gezichten om je heen..

Nou en of! Het geeft wel een goed gevoel gelukkig :)

Goed te lezen dat je de 80kg hebt aangetikt. Hoeveel % vet schat je er bij. Zo te zien heb je wat marge :).

Jeuj, mede Groningen(fantastische stad). In welke wijk in Groningen ben je komen te wonen?

Yea! M'n vet℅ is ook gestegen hoor. Ik denk dat ik nu wel op een gezonde 12℅ zit. Ik zit nu ook (letterlijk) een stuk beter in mijn vel dan op pakweg 75 kg.

Jij komt ook uit de stad? Nice man! Studeer je?
Ik ben in Beijum gaan wonen, 5 minuutjes van de Korrewegwijk.

Feli met de 80!
Op naar de 90 :D

Merci Rambo! We knallen gewoon lekker door natuurlijk :)

Yea! :D.

En nu door naar 85kg! :) feli met je mijlpaal!

Bedankt Saik :flexgrin:.

Vandaag het eerste dagje college. Gelijk al een nieuwe trainingsmaat gemaakt! We zitten nu lekker in t zonnetje meal preps te kanen. Die gast had gewoon serieus exact dezelfde pasta in exact dezelfde mealbox geprept. Toeval much... :haha:

Die 85 word een makkie man , goed gedaan tot nu !

Gefeliciteerd man! Op naar de 85 :cheer:

Yea! M'n vet℅ is ook gestegen hoor. Ik denk dat ik nu wel op een gezonde 12℅ zit. Ik zit nu ook (letterlijk) een stuk beter in mijn vel dan op pakweg 75 kg.

Jij komt ook uit de stad? Nice man! Studeer je?
Ik ben in Beijum gaan wonen, 5 minuutjes van de Korrewegwijk.

Yup. Nee, ben alweer 3 jaar verlost van de studie en werk in de stad. Woon ik redelijk dichtbij je :). Woon achter de Korrewegwijk... van Starkenborghwijk(tussen de Hunze en Korreweg). Doe wel altijd boodschappen in Bejium, haha.

• #4.269
Die 85 word een makkie man , goed gedaan tot nu !

Zo voelt het wel inderdaad. Ik heb echt weer een soort 'superman' gevoel te pakken. Heerlijk!

Gefeliciteerd man! Op naar de 85 :cheer:

Merci mon ami! Die 85 zit er binnen no-time in :D.

Yup. Nee, ben alweer 3 jaar verlost van de studie en werk in de stad. Woon ik redelijk dichtbij je :). Woon achter de Korrewegwijk... van Starkenborghwijk(tussen de Hunze en Korreweg). Doe wel altijd boodschappen in Bejium, haha.

Kijk aan! Heb je een mooie studententijd gehad dan hier?! :)

Dat ken ik wel! Prima wonen lijkt mij :D.

Ik heb de boodschappen net weer gedaan. Flink ingeslagen! Zo gaat dat toch als je net op een nieuwe plek woont..

Vanmorgen nog wat spullen van de kringloop verhuisd en daarna lekker wezen trainen. Ik moet zeggen dat ik mij al helemaal thuis voel in m'n nieuwe huis. Mooie plek + gezellige huisgenoten. Diz gonna be gooood! Ik krijg alleen nu alweer commentaar op mijn (vr)eetgedrag :roflol:.
Enfin.. De training van daarnet kan ik even niet posten, want de upload functie werkt niet..? Hebben jullie enig idee wat daar de reden van kan zijn (@Sanca ) ?

• #4.273
14/02
Week 1 Training B.png

Dikke training! Gewoon lekker 1u en 50 min bezig geweest. Ik ben blij dat mn maat het trainen ook weer helemaal heeft opgepakt :D. Is toch wel erg gezellig!

Lekker dat je je al zo thuis voelt! En ja.. (vr)eetgedrag wekt vaak opmerkingen op.. Hier ook nog steeds. Maar ze wennen er wel aan! :roflol:

Hier werkt uploaden wel... Misschien ligt dat aan het hoge Noorden. :D hahaha.. komt vast goed!

edit: zie dat het al gelukt is! Lekkere training! BW up en training is alleen nog maar PR's!! Zalig zo te trainen en lekker met je maat! Top weer! :thumb:

Lijkt mij ook leuk om in een studentenhuis te wonen! Geniet ervan :)

Goede training man! Maar lift je niet meer dan dat? In je filmpjes lift je toch 140kg deadlift enz? Of doe je meer reps? (Snap de reps niet helemaal, want er staat 5 sets van 5 reps maar dan staat er bij de squat 4 en bij de ohp 7 enz)

Goed bezig bas :)

Lekkerr dat je gewicht omhoog gaat. Wedstrijdje wie het eerst 85 kg haalt? :P
Je squat gaat ook goed man

PR .... altijd fijn :thumbs:

goed bezig basmans
alles wat met gewicht te maken heeft gaat naar boven bij je, dat is altijd goed.
squats gaan erg lekker bij je, 100 komt in zicht

• #4.279
Lekker dat je je al zo thuis voelt! En ja.. (vr)eetgedrag wekt vaak opmerkingen op.. Hier ook nog steeds. Maar ze wennen er wel aan! :roflol:

Hier werkt uploaden wel... Misschien ligt dat aan het hoge Noorden. :D hahaha.. komt vast goed!

edit: zie dat het al gelukt is! Lekkere training! BW up en training is alleen nog maar PR's!! Zalig zo te trainen en lekker met je maat! Top weer! :thumb:

Dat zal hier ook wel goedkomen! Ik heb het idee dat mijn huisgenoten over het algemeen ook wel van lekker eten houden gelukkig.
Life is gooood :).

Lijkt mij ook leuk om in een studentenhuis te wonen! Geniet ervan :)

Goede training man! Maar lift je niet meer dan dat? In je filmpjes lift je toch 140kg deadlift enz? Of doe je meer reps? (Snap de reps niet helemaal, want er staat 5 sets van 5 reps maar dan staat er bij de squat 4 en bij de ohp 7 enz)

Goed bezig bas :)

Het bevalt mij nog altijd erg goed in ieder geval, al is het niet voor iedereen weggelegd hoor! Ik ken ook zat mensen die alles voor zichzelf (prive) willen hebben en daarom een appartementje huren.

Je moet het zien als een rep/gewicht doel, gevolgd door de reps die ik heb gemaakt die dag.

Thx. Jij ook!

Lekkerr dat je gewicht omhoog gaat. Wedstrijdje wie het eerst 85 kg haalt? :P
Je squat gaat ook goed man

Zo is dat! Jij gaat ook nog altijd lekker toch? Is wel een mooie uitdaging in dat geval :rolleyes:. Ik vermoed alleen dat jij geen +- 4800 kcal nodig hebt.
Thanks. Voelt goed aan! De hoge frequentie (4x pw) lijkt wel te werken.

Op naar meer PRs, he he!

goed bezig basmans
alles wat met gewicht te maken heeft gaat naar boven bij je, dat is altijd goed.
squats gaan erg lekker bij je, 100 komt in zicht

Nou en of! Het gaat eindelijk (weer) de goede kant op nu.
100 kg squat is het doel voor de zomer. Dat moet toch lukken?! :D

Squats

Romanian Chair squats

PR, gratz!

Terug
Naar boven