Franky SL
Cool Novice
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kracht gaat goed vooruit, dat is ook wel verdiend als je zoveel kcals moet eten. Ik vind je uitvoering er goed uit zien, respect hoe je ook bij de zware reps nog steeds je form goed houdt![]()
.Ziek hoe je ineens door kan schieten soms he? Dan zit je een paar weken vast en zo klap je ineens door die barriere en krijg je rare gezichten om je heen..
Goed te lezen dat je de 80kg hebt aangetikt. Hoeveel % vet schat je er bij. Zo te zien heb je wat marge.
Jeuj, mede Groningen(fantastische stad). In welke wijk in Groningen ben je komen te wonen?

.
. 
Yea! M'n vet℅ is ook gestegen hoor. Ik denk dat ik nu wel op een gezonde 12℅ zit. Ik zit nu ook (letterlijk) een stuk beter in mijn vel dan op pakweg 75 kg.
Jij komt ook uit de stad? Nice man! Studeer je?
Ik ben in Beijum gaan wonen, 5 minuutjes van de Korrewegwijk.
. Woon achter de Korrewegwijk... van Starkenborghwijk(tussen de Hunze en Korreweg). Doe wel altijd boodschappen in Bejium, haha.
.Yup. Nee, ben alweer 3 jaar verlost van de studie en werk in de stad. Woon ik redelijk dichtbij je. Woon achter de Korrewegwijk... van Starkenborghwijk(tussen de Hunze en Korreweg). Doe wel altijd boodschappen in Bejium, haha.

.
.De training van daarnet kan ik even niet posten, want de upload functie werkt niet..? Hebben jullie enig idee wat daar de reden van kan zijn (@Sanca ) ?

hahaha.. komt vast goed!

Lekker dat je je al zo thuis voelt! En ja.. (vr)eetgedrag wekt vaak opmerkingen op.. Hier ook nog steeds. Maar ze wennen er wel aan!
Hier werkt uploaden wel... Misschien ligt dat aan het hoge Noorden.hahaha.. komt vast goed!
edit: zie dat het al gelukt is! Lekkere training! BW up en training is alleen nog maar PR's!! Zalig zo te trainen en lekker met je maat! Top weer!![]()
.Lijkt mij ook leuk om in een studentenhuis te wonen! Geniet ervan
Goede training man! Maar lift je niet meer dan dat? In je filmpjes lift je toch 140kg deadlift enz? Of doe je meer reps? (Snap de reps niet helemaal, want er staat 5 sets van 5 reps maar dan staat er bij de squat 4 en bij de ohp 7 enz)
Goed bezig bas![]()
Lekkerr dat je gewicht omhoog gaat. Wedstrijdje wie het eerst 85 kg haalt?
Je squat gaat ook goed man
. Ik vermoed alleen dat jij geen +- 4800 kcal nodig hebt. goed bezig basmans
alles wat met gewicht te maken heeft gaat naar boven bij je, dat is altijd goed.
squats gaan erg lekker bij je, 100 komt in zicht