MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

5k per dag eten gaat lekker wel! Wat doet je gewicht nu eigenlijk? Btw heb het waarschijnlijk gemist maar hoe zit het nu met de hcg gebeuren?

Hngg.. druk dus maar wel getraind!

Ik doe mee met je bowl! Heb wat in te halen.. :o

Damn Bas, squat PR even gemist. Lekker dat met je BW ook je lifts meestijgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.304
5k per dag eten gaat lekker wel! Wat doet je gewicht nu eigenlijk? Btw heb het waarschijnlijk gemist maar hoe zit het nu met de hcg gebeuren?

Het is een must! Afgelopen week even een klein beetje lager gezeten met een gemiddelde van 4600 en ik woog 200 g minder dan de week ervoor. Ik weet dat dit geen groot verschil is, maar het mag duidelijk zijn dat m'n onderhoud ergens rond de 46 a 4700 ligt.

Met HCG ben ik gewoon weer begonnen. Vandaag heb ik daarover hoogstwaarschijnlijk nog een tel. Afspraak met de arts :thumb:

Hngg.. druk dus maar wel getraind!

Ik doe mee met je bowl! Heb wat in te halen.. :o

Nou en of! Studie, werk en trainen vergt met elkaar al een hoop tijd. Dan komen er ook nog sociale activiteiten bij!

Altijd een goed idee :)

Damn Bas, squat PR even gemist. Lekker dat met je BW ook je lifts meestijgen.

5x85 was een PR inderdaad. Heel blij mee! :D

De reden dat ik nu even een beetje 'vastloop' komt waarschijnlijk door het feit dat ik weer meer ben gaan fietsen (studie) en vooral doordat ik vanaf deze week zoals het lijkt een grotere ROM kan maken.
Ik ben namelijk bij de fysio geweest en die heeft iets gevonden om de mobiliteit in mijn enkel verder te verbeteren. Echt heel gaaf!! Ik kom hier later nog even op terug, maar kort gezegd lijkt het vooral een stabiliteitsprobleempje te zijn, IPV een MOBILITEITSprobleem :D.
Ik kan mijn linker been nu verder bewegen, waardoor ik bepaalde spieren gebruik die daar nog niet helemaal op voorbereid zijn lijkt het.
Gisteren na de training ook meteen nog wat front squats geprobeerd en die leken ook al beter te gaan. Met clean-grip zelfs, want de mobiliteit in m'n schouders is ook verbeterd sinds ik de OHP eindelijk goed uit voer. Al met al dus best goede berichten eigenlijk :rolleyes:.
Vanavond na het werk heb ik mijn BB/pomp training en dit zal ik combineren met het verder oefenen van front squats. Heb er nu al zin in!

5x85 was een PR inderdaad. Heel blij mee! :D

De reden dat ik nu even een beetje 'vastloop' komt waarschijnlijk door het feit dat ik weer meer ben gaan fietsen (studie) en vooral doordat ik vanaf deze week zoals het lijkt een grotere ROM kan maken.
Ik ben namelijk bij de fysio geweest en die heeft iets gevonden om de mobiliteit in mijn enkel verder te verbeteren. Echt heel gaaf!! Ik kom hier later nog even op terug, maar kort gezegd lijkt het vooral een stabiliteitsprobleempje te zijn, IPV een MOBILITEITSprobleem :D.
Ik kan mijn linker been nu verder bewegen, waardoor ik bepaalde spieren gebruik die daar nog niet helemaal op voorbereid zijn lijkt het.
Gisteren na de training ook meteen nog wat front squats geprobeerd en die leken ook al beter te gaan. Met clean-grip zelfs, want de mobiliteit in m'n schouders is ook verbeterd sinds ik de OHP eindelijk goed uit voer. Al met al dus best goede berichten eigenlijk :rolleyes:.
Vanavond na het werk heb ik mijn BB/pomp training en dit zal ik combineren met het verder oefenen van front squats. Heb er nu al zin in!
Goede berichten man! Congrats met die PR!:thumbs:

Gefeliciteerd !

pff hoge onderhoud heb je, op zoveel kcals word ik moddervet :) gelukkig maar!

Dat met die enkel lijkt me een belangrijke constatering. Ik hoop dat het wat gaat opleveren in praktijk :thumb:

Klinkt goed allemaal! Echt super dat alles nu beter gaat door die betere mobiliteit!

• #4.310
Goede berichten man! Congrats met die PR!:thumbs:

Nou en of. Echter was ik met de front squats misschien nog iets te enthousiast hé hé. High bar gaat daarentegen wel vrij lekker nu gelukkig. Kijken hoe dit over een week of 4 is.

Thx

pff hoge onderhoud heb je, op zoveel kcals word ik moddervet :) gelukkig maar!

Nou en of. Nu gewoon steady 5K per dag. Het begint zelfs al te wennen !

Dat met die enkel lijkt me een belangrijke constatering. Ik hoop dat het wat gaat opleveren in praktijk :thumb:

Dat denk ik ook. Met een beperking qua stabiliteit in de heupregio wordt het natuurlijk lastig om sterk te worden op de Squat. Kijken wat deze constatering+oefeningen oplevert.

Klinkt goed allemaal! Echt super dat alles nu beter gaat door die betere mobiliteit!

Yea!
Het gaan z'n gangetje. Ik heb het nu alleen wel weer druk gekregen en daarnaast ben ik weer een stuk meer gaan fietsen (conditie gaat met sprongen vooruit!!) dus moet ik even een klein stappie terug nemen qua training en iets meer eten.

Gisteravond nog even naar de gym geweest na een slopende werkdag. Ik wou het rustig aan doen, dus dat maar geprobeerd.

Training D
(Ex. Warm up sets)
High bar sq
5x3x70
Pull ups wide grip
8 7 6 6 Ze lukken weer!
Inline bench
3x5x60 Niet gek eigenlijk :o
Seated rows
12x45
2x8x52
Uni-lateral D. Press
3x7-8x14
Ez curls
3x8-12x25 kg
Uni-lateral side raises
2x15x6 kg

4900 kcals ex. Olie
BW vanmorgen 80.3

Vandaag opnieuw een dag werken en morgen weer trainen.
De A,B en C training ga ik volledig op DUP gooien qua Squat, DL en OHP. Ik heb het nu 2 weken geprobeerd op de DL en dat voelt toch wel erg goed, ipv elke training min of meer dezelfde rep range te hanteren zoals ik nu doe op de sq en OHP.
Bench laat ik even zoals het nu is. Dus gewoon progressie maken per training. Dat gaat namelijk best prima.

Net m'n ontbijt achter de kiezen:
220 g ongekookte witte rijst
135 g kipppendij
300 g groenten
0.5 tl zonnebloem olie
Ketjap, soja saus, knoflook, kurkuma, koriander, Laos, hot Madras

Bizar lekker! :D

1142 kcal.

Laatst bewerkt:
Ik mag toch hopen dat het gekookte rijst was :)
Hoever moet je nu fietsen van nieuwe huis naar college?

Op zich mooie afstanden om wat aan de conditie te doen, maar niet te gek. In jouw geval moet je echt wel de calorieen uppen hierdoor :)

• #4.314
Op zich mooie afstanden om wat aan de conditie te doen, maar niet te gek. In jouw geval moet je echt wel de calorieen uppen hierdoor :)

Helemaal niet zo gek inderdaad. De afstanden zijn precies goed :thumb:!

Zeg, wat ga jij eigenlijk doen na je high frequency blok? Ook iets van DUP?

Kip en rijst blijft een goede combo :)

Goed dat je het rustig aan doet! 1 stap terug inruil voor 2 stappen verder :)

Lekkere trains, maar nog steeds wat een kcal zeg..
Gaat wat worden als je op de 90 a 100kg zit!

Ik heb het denk ik gemist en kan het ook 1 2 3 niet terug vinden, maar vanwaar de hcg? ;)

• #4.318
Kip en rijst blijft een goede combo :)

Goed dat je het rustig aan doet! 1 stap terug inruil voor 2 stappen verder :)

Bros Will be bros. :P

Zonder gekheid, is het gewoon lekker om de meerderheid van de kcals uit gezonde voeding te halen. Met de juiste kruiden is het bovendien hartstikke lekker.

Geen flauw idee. Iets met cutten wel.

Hmm. Ik ben benieuwd!

Lekkere trains, maar nog steeds wat een kcal zeg..
Gaat wat worden als je op de 90 a 100kg zit!

Ik heb het denk ik gemist en kan het ook 1 2 3 niet terug vinden, maar vanwaar de hcg? ;)

Dat dacht ik dus ook al :') We zien het vanzelf!!

Mijn hypofyse werkt helaas niet meer op natuurlijke wijze na een lange periode van ziekenhuisopnames icm gewichtsverlies.

Bros Will be bros. :P

Zonder gekheid, is het gewoon lekker om de meerderheid van de kcals uit gezonde voeding te halen. Met de juiste kruiden is het bovendien hartstikke lekker.
Ik moet zeggen dat het mij ook veel beter bevalt om veel kcal uit gezonde voeding te halen. Kruiden zijn je vriend! Echt!
Net gisteren bij Lidl texmex kruiden gehaald.. super lekker van smaak. :)
Knipsel.JPG

Mensen die denken hardcore te zijn met droge rijst eten... :roflol: terwijl je het zo lekker kan maken! :D

Terug
Naar boven