Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5k per dag eten gaat lekker wel! Wat doet je gewicht nu eigenlijk? Btw heb het waarschijnlijk gemist maar hoe zit het nu met de hcg gebeuren?
Hngg.. druk dus maar wel getraind!
Ik doe mee met je bowl! Heb wat in te halen..![]()
Damn Bas, squat PR even gemist. Lekker dat met je BW ook je lifts meestijgen.

.
. Goede berichten man! Congrats met die PR!5x85 was een PR inderdaad. Heel blij mee!
De reden dat ik nu even een beetje 'vastloop' komt waarschijnlijk door het feit dat ik weer meer ben gaan fietsen (studie) en vooral doordat ik vanaf deze week zoals het lijkt een grotere ROM kan maken.
Ik ben namelijk bij de fysio geweest en die heeft iets gevonden om de mobiliteit in mijn enkel verder te verbeteren. Echt heel gaaf!! Ik kom hier later nog even op terug, maar kort gezegd lijkt het vooral een stabiliteitsprobleempje te zijn, IPV een MOBILITEITSprobleem.
Ik kan mijn linker been nu verder bewegen, waardoor ik bepaalde spieren gebruik die daar nog niet helemaal op voorbereid zijn lijkt het.
Gisteren na de training ook meteen nog wat front squats geprobeerd en die leken ook al beter te gaan. Met clean-grip zelfs, want de mobiliteit in m'n schouders is ook verbeterd sinds ik de OHP eindelijk goed uit voer. Al met al dus best goede berichten eigenlijk.
Vanavond na het werk heb ik mijn BB/pomp training en dit zal ik combineren met het verder oefenen van front squats. Heb er nu al zin in!
Thx
pff hoge onderhoud heb je, op zoveel kcals word ik moddervetgelukkig maar!
Dat met die enkel lijkt me een belangrijke constatering. Ik hoop dat het wat gaat opleveren in praktijk![]()
Klinkt goed allemaal! Echt super dat alles nu beter gaat door die betere mobiliteit!

Ik mag toch hopen dat het gekookte rijst was
Hoever moet je nu fietsen van nieuwe huis naar college?

Op zich mooie afstanden om wat aan de conditie te doen, maar niet te gek. In jouw geval moet je echt wel de calorieen uppen hierdoor![]()
Geen flauw idee. Iets met cutten wel.Helemaal niet zo gek inderdaad. De afstanden zijn precies goed!
Zeg, wat ga jij eigenlijk doen na je high frequency blok? Ook iets van DUP?
Kip en rijst blijft een goede combo
Goed dat je het rustig aan doet! 1 stap terug inruil voor 2 stappen verder![]()

Lekkere trains, maar nog steeds wat een kcal zeg..
Gaat wat worden als je op de 90 a 100kg zit!
Ik heb het denk ik gemist en kan het ook 1 2 3 niet terug vinden, maar vanwaar de hcg?![]()
Ik moet zeggen dat het mij ook veel beter bevalt om veel kcal uit gezonde voeding te halen. Kruiden zijn je vriend! Echt!Bros Will be bros.
Zonder gekheid, is het gewoon lekker om de meerderheid van de kcals uit gezonde voeding te halen. Met de juiste kruiden is het bovendien hartstikke lekker.

terwijl je het zo lekker kan maken! 
Precies dit! Er moet marinade op die kip!!Mensen die denken hardcore te zijn met droge rijst eten...terwijl je het zo lekker kan maken!
![]()