- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Misschien wel bejaanse bobbydildoeing. Schijnt heel populair te zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wel bejaanse bobbydildoeing. Schijnt heel populair te zijn

Ik moet zeggen dat het mij ook veel beter bevalt om veel kcal uit gezonde voeding te halen. Kruiden zijn je vriend! Echt!
Net gisteren bij Lidl texmex kruiden gehaald.. super lekker van smaak.
![]()
Mensen die denken hardcore te zijn met droge rijst eten...terwijl je het zo lekker kan maken!
![]()

Misschien wel bejaanse bobbydildoeing. Schijnt heel populair te zijn![]()

Ik moet zeggen dat het mij ook veel beter bevalt om veel kcal uit gezonde voeding te halen. Kruiden zijn je vriend! Echt!
Net gisteren bij Lidl texmex kruiden gehaald.. super lekker van smaak.
![]()
Mensen die denken hardcore te zijn met droge rijst eten...terwijl je het zo lekker kan maken!
![]()

Tja.. helaas zitten er gluten in veel van die standaard sausen.... En in kruiden nietMensen die denken hardcore te zijn met gekruide droge rijst eten...![]()

maar veel mensen willen de kcal van sausen niet... Dus dan zijn kruiden je vriend he! 

. Donderdag-vrijdag en vrijdag-zaterdag niet zo best gslapn en twee zware, slechte werkdagen gehad, dus hopen dat het daar aan ligt. Alles voelt 'off' en nu na de training heb ik zelfs wat pijntjes in mijn onderrug. Dat zal wel komen door die deadlifts.. Hier heb ik *$&%*"( geen zin in!!!
Heeee Kop op he!
Je ging ook als een speer.. en nu net weer begonnen met je studie.. verhuizing achter de rug én hard werken én slecht slapen. Dan kan dit gewoon een keer gebeuren!
Niemand wil dit en iedereen heeft hier een sch**thekel aan. Het is bagger ja..
Maar het hoort er ook bij. Dus hoppa... niet terugkijken maar vooruitkijken he!
de volgende training gaat zeker beter!![]()
.
Even tandje terug. Goed slapen en weer klaar voor de volgende ronde![]()

Tja.. helaas zitten er gluten in veel van die standaard sausen.... En in kruiden niet
Ik maak overigens mijn sausen zelf hoor.maar veel mensen willen de kcal van sausen niet... Dus dan zijn kruiden je vriend he!
Ben gek op mijn zelfgemaakt mango/kerriesaus of curry/cocos saus.![]()

Ik herken het wel... eigenlijk had ik gisteren ook niet moeten gaan.
Maar soms worden wee gewoon wat overmoedig omdat het goed gaat he.
Dus op naar de volgende training na wat meer slaap! Komt goed!
.Maat....220gr droge rijst...hoe dan? Leuke trainingen trouwens doe ook fb alleen geen high volume ivm kickboksen.
. Vooral met lekker veel kruiden, ketjap en soja saus. Weekje deloaden, de vermoeidheid eruit werken en goed kanen= geen gains verliezen + frisse start. Win-win!
Als ik nu goed eet + slaap moet er weinig aan de hand zijn, toch?

Misschien moet je jezelf een mail sturen gezien je "Gecertificeerd Personal Coach op het gebied van krachttraining, conditionering, voeding en lifestyle" bent![]()
. Je moet altijd open staan voor advies van de mensen om je heen @Robke78 . Zelfs de best aangeschreven coaches worden gecoached en zullen altijd willen blijven bijleren over de sport. Ik had het idee dat je al een aardig poosje flink aan het doorbikkelen was. Dus vandaar. Maar als goed slapen en eten genoeg is dan is dat natuurlijk super.Deloaden? Ik weet eigenlijk niet of dat nou noodzakelijk is. Zoals gezegd waren de omstandigheden gewoon niet ideaal afgelopen dagen. Als ik nu goed eet + slaap moet er weinig aan de hand zijn, toch?
Ik had het idee dat je al een aardig poosje flink aan het doorbikkelen was. Dus vandaar. Maar als goed slapen en eten genoeg is dan is dat natuurlijk super.