XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

vind dat soort excuses altijd zo zwak. ja als ik mij er toe zou zetten zou dat mij ook wel makkelijk lukken, maar ik hoef dat niet echt.

beetje zoals de PL'ers altijd maar zeggen dat ze met één dieet ook ripped staan en toch sterk blijven? :scratch:

beetje zoals de PL'ers altijd maar zeggen dat ze met één dieet ook ripped staan en toch sterk blijven? :scratch:

als powerlifters dat beweren (weet zo niet wij je hiermee bedoelt) dan is dat inderdaad hetzelfde en gewoon bullshit tot je het tegendeel bewijst.

als powerlifters dat beweren (weet zo niet wij je hiermee bedoelt) dan is dat inderdaad hetzelfde en gewoon bullshit tot je het tegendeel bewijst.

Ik weet het zo ook gelijk niet meer. Maar een tijdje geleden in mijn log kwam dit nog maar weer eens ter sprake dacht ik. Wat was het nou ook alweer... een powerlifter is maar één dieet weg van een bodybuilder of zoiets...

laat maar eens zien dan.
vind dat soort excuses altijd zo zwak. ja als ik mij er toe zou zetten zou dat mij ook wel makkelijk lukken, maar ik hoef dat niet echt.
Ik heb al 225kg deadlift gedaan met 80kg bodyweight..dan moet een 240kg er toch gewoon inzitten?

Maar je hebt gelijk..zolang ik het niet doe is het kletspraat..
Haha. Ik zette er toch een smiley achter ;)
:D
:roflol::roflol:
Ze zitten er inderdaad tussen...:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.367
Gezellig hier.

Als ik jou was zou ik er gewoon een keer voor gaan @Rambo1 ! Wie niet waagt...

We hebben @Skatermarvin inmiddels al zo vaak proberen te overtuigen om zich wat meer op kracht te richten, dat ik het niet eens meer durf te proberen inmiddels.. :rolleyes:

Gezellig hier.

Als ik jou was zou ik er gewoon een keer voor gaan @Rambo1 ! Wie niet waagt...

We hebben @Skatermarvin inmiddels al zo vaak proberen te overtuigen om zich wat meer op kracht te richten, dat ik het niet eens meer durf te proberen inmiddels.. :rolleyes:

Haha m'n oude knoken moeten nog langer mee :) Ik maak wel wat meer volume op sub zware gewichten en af en toe opbouwen naar 1 reppers :)

Marvin is gewoon een eigenwijs wijf :D

• #4.373
Die overhead press van je ziet er goed uit, ik denk dat mijn techniek een stuk slechter is. Ik hangveel meer achterover en ga uiteindelijk wel rechtop staan. Jij staat continue recht zie ik..

Ik denk dat je daar na verloop van tijd wel anders over gaat praten. Ik moet er niet aan denken als ik elke dag zoveel zou moeten eten. Ik denk dat je de 5k per dag makkelijk kan halen als je niet op je voeding let, maar op basis van de juiste voeding/macro's lijkt me dat nog knap lastig. Ik had gister nog een bowl ala @Basma op met veel kip, avocado, 2 eitjes en sla etc en kreeg die met enorm veel moeite op (~1100kcal).

Als je 5k kcal hoort te halen, hoor je ook helemaal niet clean te eten. Dan neem je bv beter kippebouten ipv kipfilet ofzo.

• #4.380

Mwhaha. Zo bedoelde ik het dus niet! :roflol:

Die overhead press van je ziet er goed uit, ik denk dat mijn techniek een stuk slechter is. Ik hangveel meer achterover en ga uiteindelijk wel rechtop staan. Jij staat continue recht zie ik..

Thanks!!
Mijn techniek heb ik een week of 3 geleden drastisch aangepakt. Sindsdien geen rugpijntjes meer! Ik lift nu alleen wel een stuk minder gewicht, maar dat komt wel weer.

Ik denk dat je daar na verloop van tijd wel anders over gaat praten. Ik moet er niet aan denken als ik elke dag zoveel zou moeten eten. Ik denk dat je de 5k per dag makkelijk kan halen als je niet op je voeding let, maar op basis van de juiste voeding/macro's lijkt me dat nog knap lastig. Ik had gister nog een bowl ala @Basma op met veel kip, avocado, 2 eitjes en sla etc en kreeg die met enorm veel moeite op (~1100kcal).

1100 kcal? Easy peasy! Ik denk dat je het jezelf vooral moeilijk maakt met een hoop kip en sla.

Als je 5k kcal hoort te halen, hoor je ook helemaal niet clean te eten. Dan neem je bv beter kippebouten ipv kipfilet ofzo.

Kippenbouten. Hmm.. Veel te lang niet gehad! Binnenkort maar weer eens een kippetje halen bij de poelier.

Je bedoelt die ecto's met hun voetbal shirts?

Godver :roflol:

BW was vanmorgen trouwens 80.6 kg :)

Terug
Naar boven