MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

In mijn bulk voor de wedstrijd at ik ongeveer 5500 kcals, ik had hier toch echt wel moeite mee. Vooral als je een keer een eetmoment mist, dan moet je 2 maaltijden in 1 vreten.. Zat soms 3 kwartier te kauwen :)
Gewoon het kauwen overslaan:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.403
In mijn bulk voor de wedstrijd at ik ongeveer 5500 kcals, ik had hier toch echt wel moeite mee. Vooral als je een keer een eetmoment mist, dan moet je 2 maaltijden in 1 vreten.. Zat soms 3 kwartier te kauwen :)

Herkenbaar! Zo zit ik elke avond +- 30 minuten aan een maaltijd te eten :P.
5500 is wel bizar veel trouwens man. Waarschijnlijk moet ik er op een hoger bw ook aan geloven :o. Deed je destijds nog enige vorm van cardio trouwens?

Daar ben jij wel goed in, toch? :D

Lekker gechilled gisteren? :klink:

Dan kan je net zo goed de maaltijd overslaan :P

Ja hoor. Absoluut!

Echter.. Toen ik op bed wou gaan kreeg ik last van maagzuur en lichte maagkrampen. :(. Ik dacht toen meteen dat het kwam door de alcohol icm antibiotica. Echter, vanmorgen heb ik de details van het medicijn even nagezocht en alcohol moet geen probleem zijn. Waarschijnlijk heb ik de pilletjes gisteren met te weinig water genomen, waardoor de boel niet goed terecht is gekomen en vervolgens gist is ontstaan. :(. Het voelt nu gelukkig weer wat beter, maar in het vervolg dus minimaal een heel glas water bij die verrekte pillen!

Bw vanmorgen: 81.5 WUT

Nee, tren :)

Biertje is altijd leuk :).

Helpt ook bij de calorieën ;)

• #4.410
Lekker trainen hoe je wilt. Ik zeg alleen dat er nog hoop is voor de dikke powerlifter die eens iets anders wil :)

Oh zeer zeker. Meer dan hoop.
Laten we wel wezen.. Vrijwel alle toppers in de BB wereld zijn initieel gestart met PL training.

Biertje is altijd leuk :).

Helpt ook bij de calorieën ;)

Bier is plezier!

Daarnet de blender weer eens gebruikt, om een lekkere chocolade saus te maken :D.

Dat ziet er fcking lekker uit :lick:

Lijkt chef kok je niet iets?:D

aargghhhh... ik haat die allergieen... :mad:
ziet er zoooo lekker uit! :o

Je gewicht neemt even een spurtje! Wat zal jij lekker geknald hebben vandaag! Ik neem tenminste aan dat na de chill dag gisteren je je vandaag weer lekker hebt uitgeleefd?
Irritant dat maagzuur/maagkramp... helaas herkenbaar.. heb nog altijd een doosje omeprazol staan voor als het té erg wordt. Wat ik nu doe als ik het op voel komen is mijn hoofdeind van het bed een stukje omhoog of een extra kussen. Dat helpt vaak wel een beetje.

• #4.413
Dat ziet er fcking lekker uit :lick:

Lijkt chef kok je niet iets?:D

Thanks man! Heel simpel eigenlijk, maar zo fucking lekker.

Ja, daar heb ik aan gedacht. Echter heb ik het idee weer een beetje laten varen aangezien het koken op professioneel niveau over het algemeen enorm zwoegen is en bovendien zwaar onderbetaald.
Mocht ik nog iets in de culinaire richting gaan doen, dan begin ik sowieso voor mijzelf.

aargghhhh... ik haat die allergieen... :mad:
ziet er zoooo lekker uit! :o

Je gewicht neemt even een spurtje! Wat zal jij lekker geknald hebben vandaag! Ik neem tenminste aan dat na de chill dag gisteren je je vandaag weer lekker hebt uitgeleefd?
Irritant dat maagzuur/maagkramp... helaas herkenbaar.. heb nog altijd een doosje omeprazol staan voor als het té erg wordt. Wat ik nu doe als ik het op voel komen is mijn hoofdeind van het bed een stukje omhoog of een extra kussen. Dat helpt vaak wel een beetje.

Nou en of! Echter was dat wel voor een vrij grote boodschap :o. Nou ja, ik ga in ieder geval mooi steady vooruit nu en ik kan het ook wel zien in de spiegel.
Zelfs vandaag tijdens de training, met louter lage herhalingen, had ik een dikke pomp en was ik niet de enige die het opviel.. :P

Bedankt voor de tips! Ik hoop natuurlijk dat het niet weer gebeurt, maar anders zal ik je advies zeker opvolgen :thumb:

• #4.414
Hierbij nog even de training! Lekker de tijd voor genomen en goed gefocust.
@Rambo1 nogmaals bedankt voor de tip. De squats voelen goed zo!

week 2 training c.png

Deads

Squats

Ziet er goed uit!! :thumb:
in ieder geval een lekkere training! En super dat het ook zo lekker gaat met je gewicht! Hnggggg OP naar die 85 kg! :D

Goed bezig bro!

Nice dickswing! drool:

• #4.418
Je slaat jezelf bijna ko met die squat :roflol:

Graag gedaan bro, ziet er goed uit, meer vloeiende beweging nu! :)

Terug
Naar boven