XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ik denk dat je daar na verloop van tijd wel anders over gaat praten. Ik moet er niet aan denken als ik elke dag zoveel zou moeten eten. Ik denk dat je de 5k per dag makkelijk kan halen als je niet op je voeding let, maar op basis van de juiste voeding/macro's lijkt me dat nog knap lastig. Ik had gister nog een bowl ala @Basma op met veel kip, avocado, 2 eitjes en sla etc en kreeg die met enorm veel moeite op (~1100kcal).

Idd dan ga je niet 100% schoon eten, gewoon eiwitten halen lijkt me voldoende.

Well.. Als het allemaal om de prestaties onder de lakens gaat, zou ik toch maar eens hip trusts gaan doen Marv :eyebrow:
Ik stoot al hard genoeg..als ik ga hip trusten moet ik binnenkort op zoek naar een nieuwe vriendin omdat de huidige kapot is..:o

Idd dan ga je niet 100% schoon eten, gewoon eiwitten halen lijkt me voldoende.
Zelfs clean zie ik geen probleem in 5000kcals..:o

Voeding 5000kcals clean:
8:00 150g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + banaan
10:00 150g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen
12:30 350g gekookte rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 350g gekookte rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: .. + appel
Post-workout: Banaan + 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals)
20:00 3 eieren + 55g notenmix
22:00 50g nightprotein (XXL) + 55g notenmix

~5025kcals, E/K/V = 335g (27%) / 590g (47%) / 150g (26%)

Buiten het feit om dat het een klein vermogen kost om...lijkt dit me heerlijk:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.385

Voeding 5000kcals clean:

There you go!! Easy peasy :D.

Echter... Veel te veel eiwitten.

Die whey kan je net zo goed laten voor wat het is! :P

There you go!! Easy peasy :D.

Echter... Veel te veel eiwitten.

Die whey kan je net zo goed laten voor wat het is! :P
I know..maar ik vind kale havermout niet lekker. Dus zou het zelf wel doen.

Verder als ik zo zou willen eten moet er een lading spiermassa bij welk ik alleen met AAS ga verkrijgen en dan is mijn eiwitsysnthese toch hoger. 300g en meer eiwit is onder de flinke kuurders niet heel raar..

En anders voeg ik gewoon wat snickers toe:roflol:

Voeding 5000kcals clean:

Zo duur is dit niet toch?

• #4.391
I know..maar ik vind kale havermout niet lekker. Dus zou het zelf wel doen.

Verder als ik zo zou willen eten moet er een lading spiermassa bij welk ik alleen met AAS ga verkrijgen en dan is mijn eiwitsysnthese toch hoger. 300g en meer eiwit is onder de flinke kuurders niet heel raar..

En anders voeg ik gewoon wat snickers toe:roflol:

Kijk en hiermee kom je dus meteen mij het belangrijkste bulkprobleem :o.
Als ik louter mijn kcals bij houdt, dan geraak ik dagelijks (ver) over de 250 g eiwit.
Omdat ik niet graag droge boterhammen, smakeloze havermout en kale rijst eet, pak ik dus ook regelmatig een snickers. Of twee.. Minimaal.. :)

Noten zijn in ieder geval prijzig.

Valt opzich ook mee. Voornamelijk rijst, havermout en notenmix erbij. Als je notenmix vervangt voor simpele pinda's valt het goed mee:thumb:

Ja, precies.

Ik ga van binnen altijd stuk om de mensen die mij voor gek verklaren omdat ik 'zoveel geld uitgeef aan eten'. Diezelfde mensen kopen dagelijks dure belegde broodjes in de kantine en wekelijks twee dozijn bier en een liter sterk in de kroeg :roflol:.

• #4.393
Vandaag een beetje geoefend met BW squats op form. Eerst flink gestretcht op aandraden van @Jasenko en daarna wat gespeeld met m'n stance op aanraden van @Rambo1 .
Tussendoor wat filmjes gemaakt en het ziet er allemaal keurig uit! Morgen ga ik hetzelfde doen en vervolgens met de barbell squats aan de slag. Er staan setjes van 3 op de planning. Ideaal om perfecte techniek er (weer) in te beuken zonder dat ik last heb van verzuring. Als het gewicht moet worden aangepast, dan is dat maar zo.

Goed om te horen. Techniek blijft belangrijk

Goed dat je nog wat oefent! Laat die setjes morgen maar komen :fire:

Nice goed bezig man! :thumb:

Het gaat hier ook alleen maar over eten als @Skatermarvin ook even komt kijken. :D Nice!

gewicht gaat lekker! Going up!!! :D :thumb:

Ik weet het zo ook gelijk niet meer. Maar een tijdje geleden in mijn log kwam dit nog maar weer eens ter sprake dacht ik. Wat was het nou ook alweer... een powerlifter is maar één dieet weg van een bodybuilder of zoiets...

Dat was ik! :D En ik sta er nog steeds wel achter eigenlijk, al had ik niet bodybuilder moeten zeggen, maar "één dieet weg van een uitstekend fysiek". Bodybuilders hebben hele rare ideeën over wat mooi is, het is nooit groot genoeg. Zo'n ballondier wordt een powerlifter inderdaad niet zomaar, maar natty zal het elkaar niet zoveel ontlopen denk ik.

Dat zo'n dieet geen kracht kost, heb ik overigens nooit beweerd! Lijkt me nogal wiedes.

• #4.399
Goed om te horen. Techniek blijft belangrijk

Absoluut! Als gevolg van vermoeidheid is het er een beetje bij in geschoten om dit goed te onderhouden lijkt het!

Goed dat je nog wat oefent! Laat die setjes morgen maar komen :fire:

We gaan weer knallen! Nu eerst een avondje wat biertjes doen met vrienden trouwens. Dat is echt heel lang geleden!

Thanks! We gaan er weer voor.

Het gaat hier ook alleen maar over eten als @Skatermarvin ook even komt kijken. :D Nice!

gewicht gaat lekker! Going up!!! :D :thumb:

Niet alleen hier, toch? :P

Ik mag niet klagen inderdaad!

Dat was ik! :D En ik sta er nog steeds wel achter eigenlijk, al had ik niet bodybuilder moeten zeggen, maar "één dieet weg van een uitstekend fysiek". Bodybuilders hebben hele rare ideeën over wat mooi is, het is nooit groot genoeg. Zo'n ballondier wordt een powerlifter inderdaad niet zomaar, maar natty zal het elkaar niet zoveel ontlopen denk ik.

Dat zo'n dieet geen kracht kost, heb ik overigens nooit beweerd! Lijkt me nogal wiedes.

Dus.. Natty bodybuilders moeten allemaal trainen als powerlifters, maar niet yolo gaan op de chocomel?

In mijn bulk voor de wedstrijd at ik ongeveer 5500 kcals, ik had hier toch echt wel moeite mee. Vooral als je een keer een eetmoment mist, dan moet je 2 maaltijden in 1 vreten.. Zat soms 3 kwartier te kauwen :)

Terug
Naar boven