- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Die staren altijd..wat je ook doet

Gelukkig lopen er ook nog paar fit girls rond

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk dat je daar na verloop van tijd wel anders over gaat praten. Ik moet er niet aan denken als ik elke dag zoveel zou moeten eten. Ik denk dat je de 5k per dag makkelijk kan halen als je niet op je voeding let, maar op basis van de juiste voeding/macro's lijkt me dat nog knap lastig. Ik had gister nog een bowl ala @Basma op met veel kip, avocado, 2 eitjes en sla etc en kreeg die met enorm veel moeite op (~1100kcal).
Ik stoot al hard genoeg..als ik ga hip trusten moet ik binnenkort op zoek naar een nieuwe vriendin omdat de huidige kapot is..Well.. Als het allemaal om de prestaties onder de lakens gaat, zou ik toch maar eens hip trusts gaan doen Marv![]()

Zelfs clean zie ik geen probleem in 5000kcals..Idd dan ga je niet 100% schoon eten, gewoon eiwitten halen lijkt me voldoende.

Zelfs clean zie ik geen probleem in 5000kcals..
Voeding 5000kcals clean:
8:00 150g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + banaan
10:00 150g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen
12:30 350g gekookte rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 350g gekookte rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: .. + appel
Post-workout: Banaan + 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals)
20:00 3 eieren + 55g notenmix
22:00 50g nightprotein (XXL) + 55g notenmix
~5025kcals, E/K/V = 335g (27%) / 590g (47%) / 150g (26%)
Buiten het feit om dat het een klein vermogen kost om...lijkt dit me heerlijk![]()
. 
I know..maar ik vind kale havermout niet lekker. Dus zou het zelf wel doen.There you go!! Easy peasy.
Echter... Veel te veel eiwitten.
Die whey kan je net zo goed laten voor wat het is!![]()

Zelfs clean zie ik geen probleem in 5000kcals..
Voeding 5000kcals clean:
8:00 150g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + banaan
10:00 150g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen
12:30 350g gekookte rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 350g gekookte rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: .. + appel
Post-workout: Banaan + 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals)
20:00 3 eieren + 55g notenmix
22:00 50g nightprotein (XXL) + 55g notenmix
~5025kcals, E/K/V = 335g (27%) / 590g (47%) / 150g (26%)
Buiten het feit om dat het een klein vermogen kost om...lijkt dit me heerlijk![]()
Valt opzich ook mee. Voornamelijk rijst, havermout en notenmix erbij. Als je notenmix vervangt voor simpele pinda's valt het goed mee
Als je notenmix vervangt voor simpele M&M's met pinda's valt het goed mee![]()
I know..maar ik vind kale havermout niet lekker. Dus zou het zelf wel doen.
Verder als ik zo zou willen eten moet er een lading spiermassa bij welk ik alleen met AAS ga verkrijgen en dan is mijn eiwitsysnthese toch hoger. 300g en meer eiwit is onder de flinke kuurders niet heel raar..
En anders voeg ik gewoon wat snickers toe![]()
.
Valt opzich ook mee. Voornamelijk rijst, havermout en notenmix erbij. Als je notenmix vervangt voor simpele pinda's valt het goed mee![]()
.Valt opzich ook mee. Voornamelijk rijst, havermout en notenmix erbij. Als je notenmix vervangt voor simpele pinda's valt het goed mee![]()

Nice!
Ik weet het zo ook gelijk niet meer. Maar een tijdje geleden in mijn log kwam dit nog maar weer eens ter sprake dacht ik. Wat was het nou ook alweer... een powerlifter is maar één dieet weg van een bodybuilder of zoiets...
En ik sta er nog steeds wel achter eigenlijk, al had ik niet bodybuilder moeten zeggen, maar "één dieet weg van een uitstekend fysiek". Bodybuilders hebben hele rare ideeën over wat mooi is, het is nooit groot genoeg. Zo'n ballondier wordt een powerlifter inderdaad niet zomaar, maar natty zal het elkaar niet zoveel ontlopen denk ik.Goed dat je nog wat oefent! Laat die setjes morgen maar komen![]()
Het gaat hier ook alleen maar over eten als @Skatermarvin ook even komt kijken.Nice!
gewicht gaat lekker! Going up!!!![]()
![]()

Dat was ik!En ik sta er nog steeds wel achter eigenlijk, al had ik niet bodybuilder moeten zeggen, maar "één dieet weg van een uitstekend fysiek". Bodybuilders hebben hele rare ideeën over wat mooi is, het is nooit groot genoeg. Zo'n ballondier wordt een powerlifter inderdaad niet zomaar, maar natty zal het elkaar niet zoveel ontlopen denk ik.
Dat zo'n dieet geen kracht kost, heb ik overigens nooit beweerd! Lijkt me nogal wiedes.