- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies. Dat spul wat zeehondenpuppies krijgen is goud (geblenderde haring met olijfolie door een trechter). Gainen een pond per dag geloof ik

!Graag gedaan bro, ziet er goed uit, meer vloeiende beweging nu!![]()
Squats zien er een stuk comfortabeler en overtuigender uit zo.
Precies. Dat spul wat zeehondenpuppies krijgen is goud (geblenderde haring met olijfolie door een trechter). Gainen een pond per dag geloof ik![]()
. Met als toetje die Scandinavische blubber.. 
. Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik heb de OHP vorige training geskipt en daardoor ging het vandaag juist lekker vermoed ik...
. Dat maken we maandag weer goed 
Hoelaat ben je wezen trainen? Want volgens mij waren wij er beide rond hetzelfde tijdstip alleen hebben we elkaar totaal niet gezien.
Ik was een kwartiertje later en ging ook ergens rond 16:15 weg. Heb kuiten en shrugs (vergeten te loggen) aan jouw kant gedaan lol. Elkaar totaal misgelopen dus.Vandaar die vraag op Insta! Ik was er tussen +- 14:30 en 16:15 in ieder geval!!
Ik was een kwartiertje later en ging ook ergens rond 16:15 weg. Heb kuiten en shrugs (vergeten te loggen) aan jouw kant gedaan lol. Elkaar totaal misgelopen dus.
Ik vroeg het omdat die jongen die door het filmpje liep ongeveer tegelijkertijd met mij weg ging en aankwam toen ik bezig was met hammies.
.
.Nice je OHP!
Kan best zijn dat je door te skippen er wat meer in had zitten, niet geheel vervelend lijkt me.

Basma ik wacht weer op je 1000+ maaltijdwat word het vandaag ?
Absoluut! De schouders beginnen dan toch eindelijk een beetje te komen.
Vandaag trouwens voor het eerst unilaterale dumbell presses gedaan voor de schouders. Erg fijn!
Ik denk dat ik vooral beter hersteld was.
Mwhaha, komt 'ie hoor:

No offence.... maar zou jij ook niet beter 1000+ kC maaltijden kunnen gaan eten?Basma ik wacht weer op je 1000+ maaltijdwat word het vandaag ?
helemaal juistAltijd boeiend om te zien hoe je blijft varieren en zoeken met trainen ...
No offence.... maar zou jij ook niet beter 1000+ kC maaltijden kunnen gaan eten?
Maar al met al heb je een goede training gehad. 
Altijd boeiend om te zien hoe je blijft varieren en zoeken met trainen ...
No offence.... maar zou jij ook niet beter 1000+ kC maaltijden kunnen gaan eten?
!Je training ziet er toch lekker uit!
Met die BP herken ik het wel. Ik was zo gewend aan de bench bij mijn oude gym en dan in ene naar een andere.. bankje veel harder en andere hoogte en breedte.. het valt dan gewoon tegen. Je denkt dan echt Fuaarrkkk... ik wil mijn eigen Bench!Maar al met al heb je een goede training gehad.
Met squatten heb ik ook 1 lies die altijd dwars zit. Net of er een soort van blokkade zit. Als ik op zondag met yoga de boel heb losgemaakt (toevallig afgelopen week en vandaag was het echt gericht op liesen en stretchen ervan) en dan maandag ga squatten gaat het ook gelijk een stuk beter.
Die burger ziet er weer subliem uit!![]()
.
. Echter, tot nu toe heb ik wel even genoeg aan mijn gebruikelijke stretches. Het is alleen wel zaak om het niet te vergeten
.
!