XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Squats zien er een stuk comfortabeler en overtuigender uit zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.423
Je slaat jezelf bijna ko met die squat :roflol:

Dan zie jij dingen waar ik niet van op de hoogte ben :P!

Graag gedaan bro, ziet er goed uit, meer vloeiende beweging nu! :)

Thanks. Zo voelt het ook!

Squats zien er een stuk comfortabeler en overtuigender uit zo.

Gains Will be made :thumb:.

Nu met DUP gewoon wekelijks verhogen.
6x3
5x5
4x8

Precies. Dat spul wat zeehondenpuppies krijgen is goud (geblenderde haring met olijfolie door een trechter). Gainen een pond per dag geloof ik :)

Zeau! Dat maar eens proberen dan. :P. Met als toetje die Scandinavische blubber.. :roflol:

goeie tren is goeie

• #4.425

Merci Rob!

Vandaag wegens omstandigheden niet gewerkt en daarom vanmiddag lekker wezen trainen, samen met m'n vaste trainingsmaat.

Week 3 Training A.png

Opmerkingen:

Squat ging oke, alhoewel ik wel wat issues had qua mobiliteit in het begin. Vooral m'n linker heup/lies. het klinkt misschien raar, maar naar mijn idee komt het vooral door de opgezette lymfeklier daar als gevolg van de ontsteking in mijn scheenbeen. Het doet nu namelijk geen pijn oid, maar het is gewoon dik en het trekt een beetje.

OHP, die ging lekker zeg!! Dit is een PR met correcte techniek :D. Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik heb de OHP vorige training geskipt en daardoor ging het vandaag juist lekker vermoed ik...

Deadlifts gaan we niet meer voor straight sets doen. Op deze frequentie is dat gewoon niet haalbaar. In plaats daarvan, vanaf volgende week 1 topset, gevolgd door 2 back-off setjes op +- 85%.

Bench press valt zoals jullie zien wat tegen, maar dat komt door het feit dat ik een andere bank moest gebruiken en dat gewoon helemaal kut voelde :o. Dat maken we maandag weer goed :wl:

Hoelaat ben je wezen trainen? Want volgens mij waren wij er beide rond hetzelfde tijdstip alleen hebben we elkaar totaal niet gezien.

• #4.427
Vandaar die vraag op Insta! Ik was er tussen +- 14:30 en 16:15 in ieder geval!!
Ik was een kwartiertje later en ging ook ergens rond 16:15 weg. Heb kuiten en shrugs (vergeten te loggen) aan jouw kant gedaan lol. Elkaar totaal misgelopen dus.

Ik vroeg het omdat die jongen die door het filmpje liep ongeveer tegelijkertijd met mij weg ging en aankwam toen ik bezig was met hammies.

• #4.429
Ik was een kwartiertje later en ging ook ergens rond 16:15 weg. Heb kuiten en shrugs (vergeten te loggen) aan jouw kant gedaan lol. Elkaar totaal misgelopen dus.

Ik vroeg het omdat die jongen die door het filmpje liep ongeveer tegelijkertijd met mij weg ging en aankwam toen ik bezig was met hammies.

What the f**k. Het was druk, maar als nog vreemd dat ik je niet heb gezien. Ik moet zeggen dat ik ook probeerde mij zoveel mogelijk te focussen op het trainen. Het is lastig genoeg als er continu mensen om je heen lopen te ouwehoeren en te schreeuwen :o.
Na de chinups ben ik naar huis gegaan. Morgen doe ik nog wat bb assistance en GPP werk. Mooie zondagmiddag besteding, haha ;).

Nice je OHP!
Kan best zijn dat je door te skippen er wat meer in had zitten, niet geheel vervelend lijkt me ;).

Basma ik wacht weer op je 1000+ maaltijd ;) wat word het vandaag ?

• #4.432
Nice je OHP!
Kan best zijn dat je door te skippen er wat meer in had zitten, niet geheel vervelend lijkt me ;).

Absoluut! De schouders beginnen dan toch eindelijk een beetje te komen.
Vandaag trouwens voor het eerst unilaterale dumbell presses gedaan voor de schouders. Erg fijn!
Ik denk dat ik vooral beter hersteld was. :)

Basma ik wacht weer op je 1000+ maaltijd ;) wat word het vandaag ?

Mwhaha, komt 'ie hoor:

Absoluut! De schouders beginnen dan toch eindelijk een beetje te komen.
Vandaag trouwens voor het eerst unilaterale dumbell presses gedaan voor de schouders. Erg fijn!
Ik denk dat ik vooral beter hersteld was. :)

Mwhaha, komt 'ie hoor:

Oei lekker , waar tover je die vandaan?

Je training ziet er toch lekker uit!

Met die BP herken ik het wel. Ik was zo gewend aan de bench bij mijn oude gym en dan in ene naar een andere.. bankje veel harder en andere hoogte en breedte.. het valt dan gewoon tegen. Je denkt dan echt Fuaarrkkk... ik wil mijn eigen Bench! :mad: Maar al met al heb je een goede training gehad.

Met squatten heb ik ook 1 lies die altijd dwars zit. Net of er een soort van blokkade zit. Als ik op zondag met yoga de boel heb losgemaakt (toevallig afgelopen week en vandaag was het echt gericht op liesen en stretchen ervan) en dan maandag ga squatten gaat het ook gelijk een stuk beter.

Die burger ziet er weer subliem uit! :D

Hnnng Burgers!!:marvin:

• #4.439
Altijd boeiend om te zien hoe je blijft varieren en zoeken met trainen ...

No offence.... maar zou jij ook niet beter 1000+ kC maaltijden kunnen gaan eten?

Het houdt je bezig he :D!

Exactly my thougths..

Wil het beetje lukken, aankomen?

Je training ziet er toch lekker uit!

Met die BP herken ik het wel. Ik was zo gewend aan de bench bij mijn oude gym en dan in ene naar een andere.. bankje veel harder en andere hoogte en breedte.. het valt dan gewoon tegen. Je denkt dan echt Fuaarrkkk... ik wil mijn eigen Bench! :mad: Maar al met al heb je een goede training gehad.

Met squatten heb ik ook 1 lies die altijd dwars zit. Net of er een soort van blokkade zit. Als ik op zondag met yoga de boel heb losgemaakt (toevallig afgelopen week en vandaag was het echt gericht op liesen en stretchen ervan) en dan maandag ga squatten gaat het ook gelijk een stuk beter.

Die burger ziet er weer subliem uit! :D

Thx! Mag niet klagen.

Echt zuur is dat he!! Ik kan niet wachten om morgen weer lekker de vertrouwde bank te gebruiken. Setjes van 5 op de planning :).
Yoga, ik zei laatst al dat ik het ooit nog eens ga proberen he ;). Echter, tot nu toe heb ik wel even genoeg aan mijn gebruikelijke stretches. Het is alleen wel zaak om het niet te vergeten :P.

Yup. Hij smaakt nog beter trouwens. Medium-rare ofc!

Gotta love them :eating:!

Vanmorgen nog even getraind :thumb:.

GPP 26-02.png

Morgen wordt dus weer een topdag me BP he!! GO Go Go!! :D

Lekker getraind vandaag! Ik dacht da je ma-woe-vrij zou trainen. maar zaterdag en zondag dus ook?
Lijkt me wel zwaar als je dan 4 dagen achter elkaar traint. :o

Ziet er weer goed uit en de filmpjes ook!

Terug
Naar boven