- Waardering
- 251
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja het is oneerlijk verdeeld. De ene (ik bv) moet oppassen dat ie niet te snel dik wordt, en de ander moet allerlei moeite doen om op gewicht te komen/blijvenMwa volgende week weer wegen, kcal omhoog geschroeft, de spiegel zegt iets van wel tot nu maar het is er ook zo weer af... met andere woorden moet ik er steeds mee bezig zijn... soms vermoeiend maar wel concreet het beste om voorlopig te doen.

Naja ik heb gewoon Mn onderhoud onderschat,maargoed komt goeDTja het is oneerlijk verdeeld. De ene (ik bv) moet oppassen dat ie niet te snel dik wordt, en de ander moet allerlei moeite doen om op gewicht te komen/blijven
![]()
Morgen wordt dus weer een topdag me BP he!! GO Go Go!!
Lekker getraind vandaag! Ik dacht da je ma-woe-vrij zou trainen. maar zaterdag en zondag dus ook?
Lijkt me wel zwaar als je dan 4 dagen achter elkaar traint.
Ziet er weer goed uit en de filmpjes ook!
.
.
. Mwa volgende week weer wegen, kcal omhoog geschroeft, de spiegel zegt iets van wel tot nu maar het is er ook zo weer af... met andere woorden moet ik er steeds mee bezig zijn... soms vermoeiend maar wel concreet het beste om voorlopig te doen.
Tja het is oneerlijk verdeeld. De ene (ik bv) moet oppassen dat ie niet te snel dik wordt, en de ander moet allerlei moeite doen om op gewicht te komen/blijven
![]()
Naja ik heb gewoon Mn onderhoud onderschat,maargoed komt goeD
Genen denk ik ook niet (los van duidelijke stofwisselingsziekten of darmziekten zoals Crohn), maar bla bla misschien wel. De stijl van eten (goed kauwen of schrokken van grote of te hete brokken) en je darmflora verhoudingen maken mogelijk nog wel het eea uit. Verder helemaal mee eens hoor, als je niet aankomt: meer eten. Zo simpel is het in feite.Yep! Echter ben ik er inmiddels wel achter dat dat verschil in genen en blabla allemaal maar weinig verschil maakt.
Ecto's zoals ik hebben gewoon een extreem hoog NEAT, vaak een aardig druk bestaan en een verteringssysteem dat misschien niet (meer) 100% efficient draait.
Dat betekent echter NIET dat je geen gains kan maken. Gewoon consistent boven onderhoud (In mijn geval +-4700 kcal!) eten en je komt gewoon aan.
Nog inspiratie nodig toevallig..?

Je spreekt jezelf hier eigenlijk tegen. Verschil in genen is er wel degelijk..idem voor Metabolisme..Yep! Echter ben ik er inmiddels wel achter dat dat verschil in genen en blabla allemaal maar weinig verschil maakt.
Ecto's zoals ik hebben gewoon een extreem hoog NEAT, vaak een aardig druk bestaan en een verteringssysteem dat misschien niet (meer) 100% efficient draait.
Ga je nu weer mensen die liegen over AAS gebruik vergelijken met mensen die marvinnen?Je spreekt jezelf hier eigenlijk tegen. Verschil in genen is er wel degelijk..idem voor Metabolisme..
Daar kan JW wat mij betreft wel 100x schrijven dat het niet zo is of verwaarloosbaar...ik zie in mijn omgeving wel degelijk andere die het verschil in genen/metabolisme kracht bij zetten..
Echter, het mag geen excuus zijn om dik te zijn of geen gains te maken. Iedereen kan met genoeg wilskracht een prima fysiek bereiken..

Nope..genetische/metabolische verschillen zijn gewoon aanwezig...ook zonder tren & T3Ga je nu weer mensen die liegen over AAS gebruik vergelijken met mensen die marvinnen?![]()
Ik ben zelfs van mening dat genen een extreem grote rol spelen in deze sport.Je spreekt jezelf hier eigenlijk tegen. Verschil in genen is er wel degelijk..idem voor Metabolisme..
Daar kan JW wat mij betreft wel 100x schrijven dat het niet zo is of verwaarloosbaar...ik zie in mijn omgeving wel degelijk andere die het verschil in genen/metabolisme kracht bij zetten..
Echter, het mag geen excuus zijn om dik te zijn of geen gains te maken. Iedereen kan met genoeg wilskracht een prima fysiek bereiken..
Haha 2kbereidingswijze ? Maak ik morgen ff maar dan de helft
![]()

Genen denk ik ook niet (los van duidelijke stofwisselingsziekten of darmziekten zoals Crohn), maar bla bla misschien wel. De stijl van eten (goed kauwen of schrokken van grote of te hete brokken) en je darmflora verhoudingen maken mogelijk nog wel het eea uit. Verder helemaal mee eens hoor, als je niet aankomt: meer eten. Zo simpel is het in feite.
Deze bak ziet er best goed uit![]()
.Je spreekt jezelf hier eigenlijk tegen. Verschil in genen is er wel degelijk..idem voor Metabolisme..
Ga je nu weer mensen die liegen over AAS gebruik vergelijken met mensen die marvinnen?![]()
!Nope..genetische/metabolische verschillen zijn gewoon aanwezig...ook zonder tren & T3

Ik ben zelfs van mening dat genen een extreem grote rol spelen in deze sport.
Qua gains kan je beter monstergenen hebben en halve bak trainen, trainingen skippen en niet op je eten letten en verder komen dan iemand met slechte genen die alles zo perfect mogelijk doet.
Je hebt gelijk denk ik. Ik stoor mij er gewoon aan dat er gezonde mensen zijn die er van overtuigd zijn dat ze hoe dan ook niet aan kunnen komen. Daar heb je echt alleen jezelf mee uiteindelijk.
Ik ben zelfs van mening dat genen een extreem grote rol spelen in deze sport.
Qua gains kan je beter monstergenen hebben en halve bak trainen, trainingen skippen en niet op je eten letten en verder komen dan iemand met slechte genen die alles zo perfect mogelijk doet.
Ok dan ff proberen vandaag danthnxx
PS: welk gedroogd fruit gebruik jij? en waar haal je het?
gaat lekker zeg, BW gaat de goede kant op.
die flexbowls zien er wel echt heerlijk uit.
dit, hoevaak ik wel gehoord heb
schrale ecto: ik kan echt niet aankomen hoeveel ik ook eet.
ongelooflijk buffe broken bat: eet dan eens een tijdje net zoveel als mij (5500kcal)
schrale ecto: ja maar dat krijg ik echt niet weg.
blijf het grappig vinden van die verhalen van mensen die denken dat ze de hele dag aan het eten zijn en amper 2000kcal eten.
. Er zijn daarnaast ook nog altijd van die lui die denken dat protein shakes instant gains opleveren.. Sluit ik me bij aan, ik ken iemand die echt keihard traint...voeding heel strak, al aardig wat AAS, gh, en slin gebruikt.....en fysiek is echt ver van bijzonder te noemen, het wilt gewoon niet...
Inderdaad. Eindelijk weer eens een beetje progressie!! Wat vind je trouwens van mijn front squats qua techniek?
.ziet er een beetje ongemakkelijk en shaky uit (maar dat heb je toch bijna altijd de eerste keer nadat je techniek hebt veranderd).
maar zie niet echt foute dingen, alleen hoe je de bar beethebt.
maar om een goed oordeel te geven moet je er wel meer gewicht opgooien, dit leek ook wel erg licht.

Helemaal waar , alleen van 2000 zou ik eerst langzaam naar 3000 gaan als het aankomen niet luktgaat lekker zeg, BW gaat de goede kant op.
die flexbowls zien er wel echt heerlijk uit.
dit, hoevaak ik wel gehoord heb
schrale ecto: ik kan echt niet aankomen hoeveel ik ook eet.
ongelooflijk buffe broken bat: eet dan eens een tijdje net zoveel als mij (5500kcal)
schrale ecto: ja maar dat krijg ik echt niet weg.
blijf het grappig vinden van die verhalen van mensen die denken dat ze de hele dag aan het eten zijn en amper 2000kcal eten.
Helemaal waar , alleen van 2000 zou ik eerst langzaam naar 3000 gaan als het aankomen niet lukt
..?