AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Mwa volgende week weer wegen, kcal omhoog geschroeft, de spiegel zegt iets van wel tot nu maar het is er ook zo weer af... met andere woorden moet ik er steeds mee bezig zijn... soms vermoeiend maar wel concreet het beste om voorlopig te doen.

Mwa volgende week weer wegen, kcal omhoog geschroeft, de spiegel zegt iets van wel tot nu maar het is er ook zo weer af... met andere woorden moet ik er steeds mee bezig zijn... soms vermoeiend maar wel concreet het beste om voorlopig te doen.
Tja het is oneerlijk verdeeld. De ene (ik bv) moet oppassen dat ie niet te snel dik wordt, en de ander moet allerlei moeite doen om op gewicht te komen/blijven
:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.444
Morgen wordt dus weer een topdag me BP he!! GO Go Go!! :D

Lekker getraind vandaag! Ik dacht da je ma-woe-vrij zou trainen. maar zaterdag en zondag dus ook?
Lijkt me wel zwaar als je dan 4 dagen achter elkaar traint. :o

Ziet er weer goed uit en de filmpjes ook!

Sowiesooo! Knallen :D.

Vandaag gewoon een extra training gedraaid ;).
Ik train 3 dagen achter elkaar.

Merci! Ik ben echt blij met de vooruitgang in mijn techniek :D.

Gewoon vreten kreng! :D

Tja het is oneerlijk verdeeld. De ene (ik bv) moet oppassen dat ie niet te snel dik wordt, en de ander moet allerlei moeite doen om op gewicht te komen/blijven
:o

Yep! Echter ben ik er inmiddels wel achter dat dat verschil in genen en blabla allemaal maar weinig verschil maakt.
Ecto's zoals ik hebben gewoon een extreem hoog NEAT, vaak een aardig druk bestaan en een verteringssysteem dat misschien niet (meer) 100% efficient draait.
Dat betekent echter NIET dat je geen gains kan maken. Gewoon consistent boven onderhoud (In mijn geval +-4700 kcal!) eten en je komt gewoon aan.

Naja ik heb gewoon Mn onderhoud onderschat,maargoed komt goeD

Nog inspiratie nodig toevallig..?

Haha 2k :) bereidingswijze ? Maak ik morgen ff maar dan de helft :p

Yep! Echter ben ik er inmiddels wel achter dat dat verschil in genen en blabla allemaal maar weinig verschil maakt.
Ecto's zoals ik hebben gewoon een extreem hoog NEAT, vaak een aardig druk bestaan en een verteringssysteem dat misschien niet (meer) 100% efficient draait.
Dat betekent echter NIET dat je geen gains kan maken. Gewoon consistent boven onderhoud (In mijn geval +-4700 kcal!) eten en je komt gewoon aan.

Nog inspiratie nodig toevallig..?
Genen denk ik ook niet (los van duidelijke stofwisselingsziekten of darmziekten zoals Crohn), maar bla bla misschien wel. De stijl van eten (goed kauwen of schrokken van grote of te hete brokken) en je darmflora verhoudingen maken mogelijk nog wel het eea uit. Verder helemaal mee eens hoor, als je niet aankomt: meer eten. Zo simpel is het in feite.

Deze bak ziet er best goed uit :)

Je spreekt jezelf hier eigenlijk tegen. Verschil in genen is er wel degelijk..idem voor Metabolisme..

Daar kan JW wat mij betreft wel 100x schrijven dat het niet zo is of verwaarloosbaar...ik zie in mijn omgeving wel degelijk andere die het verschil in genen/metabolisme kracht bij zetten..

Echter, het mag geen excuus zijn om dik te zijn of geen gains te maken. Iedereen kan met genoeg wilskracht een prima fysiek bereiken..

Je spreekt jezelf hier eigenlijk tegen. Verschil in genen is er wel degelijk..idem voor Metabolisme..

Daar kan JW wat mij betreft wel 100x schrijven dat het niet zo is of verwaarloosbaar...ik zie in mijn omgeving wel degelijk andere die het verschil in genen/metabolisme kracht bij zetten..

Echter, het mag geen excuus zijn om dik te zijn of geen gains te maken. Iedereen kan met genoeg wilskracht een prima fysiek bereiken..
Ga je nu weer mensen die liegen over AAS gebruik vergelijken met mensen die marvinnen? :trollface:

Ik ben zelfs van mening dat genen een extreem grote rol spelen in deze sport.
Qua gains kan je beter monstergenen hebben en halve bak trainen, trainingen skippen en niet op je eten letten en verder komen dan iemand met slechte genen die alles zo perfect mogelijk doet.

• #4.451
Haha 2k :) bereidingswijze ? Maak ik morgen ff maar dan de helft :p

Yep!
Simpel man. Gewoon bevroren bananen, melk en whey/caseïne blenden en vervolgens aftoppen met alles dat maar binnen je macro's past.
Na deze bowl kwam ik erachter dat ik nog steeds 300 over had en daarom ook nog maar wat rijstwafels met pindakaas weggedrukt :o

Genen denk ik ook niet (los van duidelijke stofwisselingsziekten of darmziekten zoals Crohn), maar bla bla misschien wel. De stijl van eten (goed kauwen of schrokken van grote of te hete brokken) en je darmflora verhoudingen maken mogelijk nog wel het eea uit. Verder helemaal mee eens hoor, als je niet aankomt: meer eten. Zo simpel is het in feite.

Deze bak ziet er best goed uit :)

Je hebt gelijk denk ik. Ik stoor mij er gewoon aan dat er gezonde mensen zijn die er van overtuigd zijn dat ze hoe dan ook niet aan kunnen komen. Daar heb je echt alleen jezelf mee uiteindelijk :o.

Deze was errrg lekker!!

Het verschil in Genen bepaald voor een zeer groot deel je natty potentie inderdaad. Laten we wel wezen, alle toppers in de BB wereld startten met een solide basis. Daarnaast is de opvoeding minstens zo belangrijk. Succesvolle powerlifters, strong man e.d. zijn eigenlijk allemaal opgevoed met fysiek werk en/of sport. Daardoor heb je als jonge atleet gewoon een hoger GPP, dan een typische westers kind op een Nutella dieet icm nauwlijks lichamelijke activiteit.

Amen to that.

Ga je nu weer mensen die liegen over AAS gebruik vergelijken met mensen die marvinnen? :trollface:

Als de rel niet in Marvin zijn log plaats mag vinden vandaag...
You are welcome :D!

Nope..genetische/metabolische verschillen zijn gewoon aanwezig...ook zonder tren & T3

Indeed. Ik neem aan dat @neet61 dan ook niet helemaal serieus was ;)

Qua gains kan je beter monstergenen hebben en halve bak trainen, trainingen skippen en niet op je eten letten en verder komen dan iemand met slechte genen die alles zo perfect mogelijk doet.

Helemaal waar hoor! Er zijn hiervan eindeloze voorbeelden te noemen, maar die zijn inmiddels wel vaak genoeg voorbij gekomen hier dus we maken er maar geen woorden meer aan vuil :)

Vanmorgen nog netjes 81.4. Daadwerkelijk gains gemaakt dus. Helemaal mooi.

Ik heb trouwens een spierpijn van gisteren! Echt in tijden niet zo een gevoel gehad in de rug en schouders. De spierpijn is minstens zo hevig als de pomp gisteren zullen we maar zeggen.
Het verbaast mij trouwens niet, want m'n training is de afgelopen tijd natuurlijk ook heel eentonig geweest.

Kcals 26/02: 5024

Ok dan ff proberen vandaag dan :) thnxx

PS: welk gedroogd fruit gebruik jij? en waar haal je het?

gaat lekker zeg, BW gaat de goede kant op.
die flexbowls zien er wel echt heerlijk uit.

Je hebt gelijk denk ik. Ik stoor mij er gewoon aan dat er gezonde mensen zijn die er van overtuigd zijn dat ze hoe dan ook niet aan kunnen komen. Daar heb je echt alleen jezelf mee uiteindelijk :o.

dit, hoevaak ik wel gehoord heb

schrale ecto: ik kan echt niet aankomen hoeveel ik ook eet.
ongelooflijk buffe broken bat: eet dan eens een tijdje net zoveel als mij (5500kcal)
schrale ecto: ja maar dat krijg ik echt niet weg.

blijf het grappig vinden van die verhalen van mensen die denken dat ze de hele dag aan het eten zijn en amper 2000kcal eten.

Sluit ik me bij aan, ik ken iemand die echt keihard traint...voeding heel strak, al aardig wat AAS, gh, en slin gebruikt.....en fysiek is echt ver van bijzonder te noemen, het wilt gewoon niet...

• #4.455
Ok dan ff proberen vandaag dan :) thnxx

PS: welk gedroogd fruit gebruik jij? en waar haal je het?

Zeker doen.

Rozijnen van de ah (ah basic). Ik eet er gemiddeld zo'n 80-100 g per dag van. Fucking lekker en makkelijke carbs.

ongelooflijk buffe broken bat: eet dan eens een tijdje net zoveel als mij (5500kcal)

blijf het grappig vinden van die verhalen van mensen die denken dat ze de hele dag aan het eten zijn en amper 2000kcal eten.

Inderdaad. Eindelijk weer eens een beetje progressie!! Wat vind je trouwens van mijn front squats qua techniek?

Godver. Zo herkenbaar :roflol:. Er zijn daarnaast ook nog altijd van die lui die denken dat protein shakes instant gains opleveren..

Sluit ik me bij aan, ik ken iemand die echt keihard traint...voeding heel strak, al aardig wat AAS, gh, en slin gebruikt.....en fysiek is echt ver van bijzonder te noemen, het wilt gewoon niet...

Nu ben ik wel benieuwd! Gaat het hier om een lang persoon/ecto?

heb een foto van hem waar hij een wedstrijd draait, stuur hem wel even via pm.. gaat natuurlijk iets te ver om hem hier openbaar te maken :)

Inderdaad. Eindelijk weer eens een beetje progressie!! Wat vind je trouwens van mijn front squats qua techniek?

ziet er een beetje ongemakkelijk en shaky uit (maar dat heb je toch bijna altijd de eerste keer nadat je techniek hebt veranderd).
maar zie niet echt foute dingen, alleen hoe je de bar beethebt:p.

maar om een goed oordeel te geven moet je er wel meer gewicht opgooien, dit leek ook wel erg licht.

• #4.458
ziet er een beetje ongemakkelijk en shaky uit (maar dat heb je toch bijna altijd de eerste keer nadat je techniek hebt veranderd).
maar zie niet echt foute dingen, alleen hoe je de bar beethebt:p.

maar om een goed oordeel te geven moet je er wel meer gewicht opgooien, dit leek ook wel erg licht.

Oké, bedankt. Het is altijd even wennen natuurlijk, maar dit voelt in ieder geval stukken beter dan eerder :thumb:

Ja, ja.. ik weet het! Ik werk nog altijd aan de mobiliteit in mijn lats en schouders. De clean grip gaat steeds beter, maar gaat nog niet perfect.

Klopt. Binnenkort maar weer eens serieus front squaten. Kijken of ik de techniek dan kan behouden.

Vanavond in ieder geval low-bar op het programma. Weer lekker tripples draaien :D

Helemaal waar , alleen van 2000 zou ik eerst langzaam naar 3000 gaan als het aankomen niet lukt

Terug
Naar boven