XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.504
Ik ben vandaag een beetje blond. :o en moe... :p

Ik ben vandaag ook een beetje moe. Daar is dan ook een goede reden voor... :P
Training 02-03.png

Tja. Heerlijke training :). Filmpjes volgen nog. Technisch allemaal zeer mooi nu!

Netjes bas! volgende keer die squat zwaarder?

Gaat echt lekker met de gainz nu. Volhouden!! :)

Progressie gaat hier als een malle, zowel qua gewicht en trainingen! Je had er zin in bij de deadlift zo te zien? (omdat er maar 1 setje (1x5) op het programma stond en je hebt 3 werksetjes gedaan?)

Mooie training Bas!!:thumbs:

• #4.510
Gaat echt lekker met de gainz nu. Volhouden!! :)

Inderdaad! Ik doe mijn best :). De eerst bak pasta alweer achter de kiezen inmiddels.

Progressie gaat hier als een malle, zowel qua gewicht en trainingen! Je had er zin in bij de deadlift zo te zien? (omdat er maar 1 setje (1x5) op het programma stond en je hebt 3 werksetjes gedaan?)

Thanks!!
Eerder deed ik 3 werksets op de DL, maar tegenwoordig doe ik er nog maar 1. Die laatste 2 sets zijn back-off sets. In principe doe ik elke training 2-3 back-off sets, of tot het punt dat de back-off set net zo zwaar is als de werkset. ;)

Thanks Marvin! Vandaag de OHP weer op het programma. Dat is een tijdje geleden. :)

Gisteren de laatste dag van mijn tweede antibiotica kuur. Fijn zou je zeggen, echter.. De ontsteking lijkt nog steeds niet weg te zijn!! De wond is dicht, maar het is duidelijk nog steeds een beetje rood uitgeslagen. Ik baal er enorm van en zal straks de huisarts maar weer eens bellen :/.

• #4.511
Nog even wat filmpjes van gisteren!

Low-bar squat:

Wijdere stance, knieen beter naar buiten = Win-win

Deadlifts (werkset + laatste back-off set)

Again, een wijdere stance en daarnaast de heupen in een iets hogere positie. Als ik mijn heupen dieper inzet, verlies ik kracht en/of schieten ze alsnog omhoog bij de lift-off.

Front squat

Beter dan ooit tevoren! :) Bij de front squat breek ik eigenlijk meteen op de knieen, in tegenstelling tot de low-bar squat waar ik breek op de heupen. Het stretchen van de enkel lijkt ook eindelijk een beetje effect te hebben. Mijn hiel komt vrijwel nooit meer los van de grond.

Elke vorm van advies en commentaar is uiteraard welkom :thumb:.

Strak uitgevoerd allemaal hoor. Hier geen enkele opmerking. :)

Nog even op IG gekeken, maar deze squats met wijdere stance en tenen iets naar buiten zien er absoluut mooier uit :thumb:

Leuk om te zien Bas!! Vooral zo doorgaan ok?

Strakke uitvoering inderdaad. Front-squats zien er ook echt nice uit!

Gisteren de laatste dag van mijn tweede antibiotica kuur. Fijn zou je zeggen, echter.. De ontsteking lijkt nog steeds niet weg te zijn!! De wond is dicht, maar het is duidelijk nog steeds een beetje rood uitgeslagen. Ik baal er enorm van en zal straks de huisarts maar weer eens bellen :/.
Dat is minder .... nog steeds van die gebroken hand?

Je blijft kaarsrecht met die FSQ's...gooood!:thumbs:

• #4.519
Bedankt voor alle leuke reacties mensen. This makes my day ;)!

Strak uitgevoerd allemaal hoor. Hier geen enkele opmerking. :)

Goed om te horen. Thanks!

Inderdaad. Kijk eten kan leuk zijn, maar de gains zijn nog 10 x leuker :flexgrin:.

Nog even op IG gekeken, maar deze squats met wijdere stance en tenen iets naar buiten zien er absoluut mooier uit :thumb:

Dat dacht ik! Fijn om te horen @neet61 :D

Leuk om te zien Bas!! Vooral zo doorgaan ok?

Haha, top!

Dat gaan we zeker doen Bosco. Op naar de 90 kg.

Strakke uitvoering inderdaad. Front-squats zien er ook echt nice uit!

Thanks kerel. Jij kan ze ook hoor. Geloof mij! Het vergt gewoon een hele hoop oefenen en analyseren.. :thumb:

Dat is minder .... nog steeds van die gebroken hand?

NEVER MIND! Ik ben net terug van de huisarts en ze was harstikke tevreden over de wond. Ik hoef mij dus eindelijk niet druk meer te maken over die infectie lijkt het :D.
Het ging trouwens om een diepe wond op mijn scheenbeen. Die heb ik maanden en maanden geleden opgelopen bij boxjumps in de Basic-Fit. Leek goed te herstellen, maar raakte later toch ontstoken :(.

Je blijft kaarsrecht met die FSQ's...gooood!:thumbs:

Thanks @Skatermarvin ! Wat een heerlijke oefening is dat toch. Front squats icm walking lunges op de andere LB dag moeten toch wel wat gains op gaan leveren, denk je niet?! :D

Net terug van mijn UB sessie. Again. Heerlijk getraind! Ik heb mijn carbs weer even flink opgehoogd afgelopen 48 uur en dat lijkt prima te werken. He he! :wl:

Terug
Naar boven