MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.750
drool:

Hoeveel kcal krijg je in 1 kom?

Zo een kom bevat bij mij vaak 1800-2200 kcals ;)

Ligt aan de grote van de kom..een liter olijfolie is al snel 8000-8500kcals...:rolleyes:

Daar doe ik niet aan. :)

Speciaal voor jou: hoeveel kcal krijg je in die (die specifieke kom uit de foto met al dat spul er in) kom met inhoud in 1 keer naar binnen? :)

Dat hangt natuurlijk af van de omstandigheden. Stel ik heb 4 uur niet gegeten dan moet 3k makkelijk lukken natuurlijk.

We moeten wel een beetje duidelijk blijven in deze wereld:p

Sure thing.

Is gewoon een troll topic. Ook alles met de Mac en hoe hij zinnen neerzet. Nah... :rolleyes:

Mac is prima voor de 'hardgainers'. Zolang je de kcals maar binnen krijgt en daaromheen alle benodigde (micro-) nutrienten binnen krijgt.

Hoogstwaarschijnlijk, maar het is wel vermakelijk en leerzaam. ;)

Vind je? Het is gewoon een kwestie van de benodigde kcals binnen krijgen. It aint no rocket science! :D

Meh. OHP gaat helemaal kut. Doe hem vanaf nu maar seated denk ik.

Training 21-03.png

Seated anything sucks donkey d*ck!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.758
Biggym is ook gesponsord door de Mac

EDIT: seated ohp is voor f**gots

Klopt :roflol: Er zijn trouwens ook een hoop mensen die na de training een bezoekje brengen aan de MC Hoendiep :P

Ok. :(

Seated anything sucks donkey d*ck!

Duidelijke taal :thumb:.

:eek:

Seated incline dumbbell curls?

Huh. Wat?

Pffff curls.... ga trainen of zo!

Curls are for girls ^_^

Just as crying is :P

Het 'probleem' met de standing OHP is dat hij niet past in mijn huidige LB/UB programma. Na een LB dag + core werk is het de dag daarna gewoon niet handig om een staande OHP te doen, wil je de schouders een beetje fatsoenlijk trainen. Nog een reden om terug te vallen op FB training :rolleyes:

Niet zo zeuren Bassie, je kunt echt wel een paar ohp'tjes doen de dag na LB!

Terug
Naar boven