XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

:bierbang: (<-- diegene die deze smiley bedacht heeft, is echt een held :roflol:)

:marvin: Deze natuurlijk ook :rolleyes:

Definieer ongezond.

Gogogogo

@Carrotpower gezond loopt of gezond loop? In dit gevalt loopt = word+t.

mad @ mijn 300g suiker per dag.

Serieus dit. Ik heb onderhand denk ik wel een allergie ontwikkeld voor mensen die over een sticker gezond/ongezond op moeten plakken. En benoemen kun ze het geen eens.

Alsof eten perse een label nodig heeft? De meesten met verstand kunnen wel voor hun zelf uitmaken of ze aan hun macro's en micro's komen.

That being said, heb vanavond burger king op in de trein. Lekker zeg, dat ongezonde voedsel, voel me meteen minder gezond.
:marvin:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.966
Omdat het niet alleen de buitenkant is wat telt toch :)

Niet?! ;o

Zuivel is hemels.

Dit ook...je kunt van buiten er prima uit zien en van binnen compleet vertieft zijn..

Gewoon een hoop melk drinken en het komt allemaal goed kerel :D

Toch zijn vegatariers 10x gezonder dan andere mensen.

Dat komt omdat hun hele lifestyle ook automatisch bijna gezond word(t) (fck is het nou word of wordt, ik weet dat nooit :().

Ik vind ongezond eten niet eens lekker. Ik lust geen cola en ik vindt burger king en mcdonalds ook smerig. Ik eet ook nooit snoep en ijs.

Het enige ongezonde dat ik eet is soms naturel chips en patat(wat best gezond is, veel onverzadigde vetten) en Durum kebab (alleen op vrijdag).

Je moet ook wat vetten en suikers binnen krijgen.

Het belangrijkste is gevarieerd eten. Als daar soms wat ongezonds bij zit is dat niet erg.

Niet zeuren en vreten :D.

Definieer ongezond.

Gogogogo

@Carrotpower gezond loopt of gezond loop? In dit gevalt loopt = word+t.

Een ongebalanceerd dieet dat niet aansluit op je lifestyle? :P

Oh ja dat was een handig ezelsbruggetje :). Dankjewel :D

En ongezond is eten dat veel verzadigd/transvet, suikers bevat.

Transvet is bad, mkay?

mad @ mijn 300g suiker per dag.

Nee hoor. Daar kom ik vaak ook wel aan ;)

• #4.967
Serieus dit. Ik heb onderhand denk ik wel een allergie ontwikkeld voor mensen die over een sticker gezond/ongezond op moeten plakken. En benoemen kun ze het geen eens.

Alsof eten perse een label nodig heeft? De meesten met verstand kunnen wel voor hun zelf uitmaken of ze aan hun macro's en micro's komen.

That being said, heb vanavond burger king op in de trein. Lekker zeg, dat ongezonde voedsel, voel me meteen minder gezond.

BOKS! :thumbs:

• #4.968

De mensen die geen of weinig verstand hebben van voeding en hun inname niet goed weten in te schatten verpesten het gewoon :rolleyes:

De mensen die geen of weinig verstand hebben van voeding en hun inname niet goed weten in te schatten verpesten het gewoon :rolleyes:

Klopt. Dan krijg je het gezeur dat zelfs brood ongezond is, omdat ze te lui zijn hun sneetjes af te wegen en niet afvallen. Maar vervolgens wel hun rijst af gaan wegen :o

Indeed. Een stuk fruit gaat je niet perse gezonder maken tegenover een gefrituurde snack.

Toch zijn vegatariers 10x gezonder dan andere mensen.

Dat komt omdat hun hele lifestyle ook automatisch bijna gezond word(t) (fck is het nou word of wordt, ik weet dat nooit :().

Ik vind ongezond eten niet eens lekker. Ik lust geen cola en ik vindt burger king en mcdonalds ook smerig. Ik eet ook nooit snoep en ijs.

Het enige ongezonde dat ik eet is soms naturel chips en patat(wat best gezond is, veel onverzadigde vetten) en Durum kebab (alleen op vrijdag).

Je moet ook wat vetten en suikers binnen krijgen.

Het belangrijkste is gevarieerd eten. Als daar soms wat ongezonds bij zit is dat niet erg.
Dat is wel een statement wat je daar maakt, is het niet zo dat de mens van oorsprong juist een vleeseter is? Dierlijke eiwitten hebben toch oook juist een positief effect op het immuunsysteem? Toevallig ken ik 1 vegatariër (ja maar eentje) en die kampt met tekorten op b12... toeval?

Klopt. Dan krijg je het gezeur dat zelfs brood ongezond is, omdat ze te lui zijn hun sneetjes af te wegen en niet afvallen. Maar vervolgens wel hun rijst af gaan wegen :o
Ik weeg mijn sneetjes brood ook niet af en mijn rijst wel :) En ikke wel afvallen

Merk zelf wel vaak dat m'n brood lichter is dan aangegeven. Vaak staat er 35g/snede maar zie doorgaans 25-30g. Niet heel veel maar toch weer wat kcal over :emo:

Ieder zo zijn mening.

Ik moet nog veel leren, ben nog jong dus don't blame on me :p.

Indeed. Een stuk fruit gaat je niet perse gezonder maken tegenover een gefrituurde snack.
Logisch, daar zijn we het volgens mij allemaal over eens. Het gaat om een voedingspatroon, niet om 1 meal. Ik denk dat we het ook wel eens kunnen zijn dat wanneer je voldoet aan de macro's/micro's je gezonder bezig bent als je het 'restant' opvult met complexe carbs ipv simpele suikers en voornamelijk onverzadigd vet ipv transvet.. En nee je gaat er niet kapot aan natuurlijk, en ik beweer ook niet dat het noodzakelijk is.. maar je snapt mijn punt wel toch :) Ik ben ook van mening dat een lekker hapje op zijn tijd moet kunnen, we moeten het ons niet onnodig moeilijk gaan maken en er bestaat ook zoiets als genieten van het leven.. tevens maakt een 'cheat' op z'n tijd het ook makkelijker om gedisciplineerd te blijven imo

Terug
Naar boven