XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

8k must ben nice :)
Dan weeg ik zo 150kg :D

Hoe zou jij er wel niet uitzien als je gaat cutten.

Dat je op 85kg+ zo droog bent, is echt ziek!

Blijf lekker doorbulken, en misschien over een jaartje wedstrijden!
Hij gaat lekker, maar wedstrijden....?? No offense Bas maar dat niveau gaat hij zeker niet halen binnen een jaar.

Haha :D. Mooi streven toch?

Ik moet zeggen dat 5K nu erg goed te doen is. Dus mocht ik nog moeten verhogen, dan is het geen enorme ramp. Tenzij ik weer naar het buitenland ga of zo.. :rocknana:
Je eet ook aardig wat rotzooi weg af en toe, dan zit je er zo aan :) Misschien nu wat meer focussen op schoon voer, nu je het gevoel hebt dat het goed te doen is? Of zie ik alleen je cheats voorbij komen hier :) Dan heb ik natuurlijk een verkeerd beeld van je voedingspatroon..

Schoon voer is niet echt een goed idee als je zoveel kcal moet nemen. En overigens vind ik dit niet eens zo dirty :p

Schoon voer is niet echt een goed idee als je zoveel kcal moet nemen. En overigens vind ik dit niet eens zo dirty :p

Waarom is dat geen goed idee? Nah die bakken met ijs zijn aardig dirty :) Ofja..'dirty' smaak zal wel goed zitten!

Waarom is dat geen goed idee? Nah die bakken met ijs zijn aardig dirty :) Ofja..'dirty' smaak zal wel goed zitten!
Ik probeer ook zoveel mogelijk clean te eten. Maar het blijft lastig met zoveel kcal. Slecht eten is niet zo duur en bevat veel kcal, dus vandaar.

Maar het blijft lastig met zoveel kcal. Slecht eten is niet zo duur en bevat veel kcal, dus vandaar.
Eet gewoon wat meer volkoren brood met pindakaas en dan een dikke laag. Dan gaat het hard hoor. 1 plakje volkoren brood met 25gram pindakaas en je bent weer 250 kcal verder, ook nog gezond.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.949
Hij gaat lekker, maar wedstrijden....?? No offense Bas maar dat niveau gaat hij zeker niet halen binnen een jaar.

Haha, dat is ook niet mijn ambitie hoor. ;)

Je eet ook aardig wat rotzooi weg af en toe, dan zit je er zo aan :) Misschien nu wat meer focussen op schoon voer, nu je het gevoel hebt dat het goed te doen is? Of zie ik alleen je cheats voorbij komen hier :) Dan heb ik natuurlijk een verkeerd beeld van je voedingspatroon..

Momenteel ongeveer 75/25 'clean/troep'.
Je ziet vrijwel alleen die grote schalen met van alles en nog wat om de kcals wat op te krikken. Daarnaast een ik iedere dag ook gewoon mijn pasta- en rijstmaaltijden.
Iedere dag eet ik minimaal 700 g groente en 6 stuks fruit :P.

That's what she said :D

Prima te beuken :).

Ik probeer ook zoveel mogelijk clean te eten. Maar het blijft lastig met zoveel kcal. Slecht eten is niet zo duur en bevat veel kcal, dus vandaar.

Jongens. jongens.. Slecht eten BESTAAT NIET.

Zolang het past binnen je dieet, is er niks aan de hand. Zolang jij je dagelijkse vezels, vitamines en mineralen binnen krijgt is het gewoon een kwestie van je macronutrienten binnen krijgen.

Daarnaast hoeft het vele eten niet per se duur te zijn. Zie onderstaande tip bijvoorbeeld.

Eet gewoon wat meer volkoren brood met pindakaas en dan een dikke laag. Dan gaat het hard hoor. 1 plakje volkoren brood met 25gram pindakaas en je bent weer 250 kcal verder, ook nog gezond.

• #4.951
Wel heel kort door de bocht...

Inderdaad een beetje jammer dat je het volgende niet hebt geciteerd :P.
Zolang het past binnen je dieet, is er niks aan de hand. Zolang jij je dagelijkse vezels, vitamines en mineralen binnen krijgt is het gewoon een kwestie van je macronutrienten binnen krijgen.

Inderdaad een beetje jammer dat je het volgende niet hebt geciteerd :P.
Maar wie is transvet?

En ben nog steeds van mening dat ongeacht de macro's en micro's het niet gezond is shitloads suiker weg te werken..

en toch doe ik het..

• Like
Waarderingen: cnh
  • #4.954
Maar wie is transvet?

En ben nog steeds van mening dat ongeacht de macro's en micro's het niet gezond is shitloads suiker weg te werken..

en toch doe ik het..

Dat blijft inderdaad een interessant/discutabel onderwerp. Zelf probeer ik ze te allen tijde te vermijden (Ja, echt..:o) op af en toe Snickers o.i.d. na.
Het is aangetoond dat het lichaam transvetten niet of nauwlijks kan verteren, dus lijkt het mij gewoon niet gezond.
Aan de andere kant ken ik ook (genoeg) lui met een prima fysiek waarbij hun dieet voor zeker 50% uit troep (met transvetten) bestaat. Tja.. Dan vraag ik mij soms toch af waarom ik het eigenlijk zo autistisch vermijd :P!

Suiker is de duivel!

:jk:

Daar hoef je jezelf gelukkig niet schuldig over te voelen ;)

• Like
Waarderingen: cnh
Omdat het niet alleen de buitenkant is wat telt toch :)

Toch zijn vegatariers 10x gezonder dan andere mensen.

Dat komt omdat hun hele lifestyle ook automatisch bijna gezond word(t) (fck is het nou word of wordt, ik weet dat nooit :().

Ik vind ongezond eten niet eens lekker. Ik lust geen cola en ik vindt burger king en mcdonalds ook smerig. Ik eet ook nooit snoep en ijs.

Het enige ongezonde dat ik eet is soms naturel chips en patat(wat best gezond is, veel onverzadigde vetten) en Durum kebab (alleen op vrijdag).

Je moet ook wat vetten en suikers binnen krijgen.

Het belangrijkste is gevarieerd eten. Als daar soms wat ongezonds bij zit is dat niet erg.

wordt

Terug
Naar boven