- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Mooi streven toch? 
Hij gaat lekker, maar wedstrijden....?? No offense Bas maar dat niveau gaat hij zeker niet halen binnen een jaar.Hoe zou jij er wel niet uitzien als je gaat cutten.
Dat je op 85kg+ zo droog bent, is echt ziek!
Blijf lekker doorbulken, en misschien over een jaartje wedstrijden!
Je eet ook aardig wat rotzooi weg af en toe, dan zit je er zo aanHaha. Mooi streven toch?
Ik moet zeggen dat 5K nu erg goed te doen is. Dus mocht ik nog moeten verhogen, dan is het geen enorme ramp. Tenzij ik weer naar het buitenland ga of zo..![]()
Misschien nu wat meer focussen op schoon voer, nu je het gevoel hebt dat het goed te doen is? Of zie ik alleen je cheats voorbij komen hier
Dan heb ik natuurlijk een verkeerd beeld van je voedingspatroon..Schoon voer is niet echt een goed idee als je zoveel kcal moet nemen. En overigens vind ik dit niet eens zo dirty![]()
Ofja..'dirty' smaak zal wel goed zitten!Ik probeer ook zoveel mogelijk clean te eten. Maar het blijft lastig met zoveel kcal. Slecht eten is niet zo duur en bevat veel kcal, dus vandaar.Waarom is dat geen goed idee? Nah die bakken met ijs zijn aardig dirtyOfja..'dirty' smaak zal wel goed zitten!
Eet gewoon wat meer volkoren brood met pindakaas en dan een dikke laag. Dan gaat het hard hoor. 1 plakje volkoren brood met 25gram pindakaas en je bent weer 250 kcal verder, ook nog gezond.Maar het blijft lastig met zoveel kcal. Slecht eten is niet zo duur en bevat veel kcal, dus vandaar.
Hij gaat lekker, maar wedstrijden....?? No offense Bas maar dat niveau gaat hij zeker niet halen binnen een jaar.
Je eet ook aardig wat rotzooi weg af en toe, dan zit je er zo aanMisschien nu wat meer focussen op schoon voer, nu je het gevoel hebt dat het goed te doen is? Of zie ik alleen je cheats voorbij komen hier
Dan heb ik natuurlijk een verkeerd beeld van je voedingspatroon..
. Schoon voer is niet echt een goed idee als je zoveel kcal moet nemen. En overigens vind ik dit niet eens zo dirty![]()
Waarom is dat geen goed idee? Nah die bakken met ijs zijn aardig dirtyOfja..'dirty' smaak zal wel goed zitten!
.Ik probeer ook zoveel mogelijk clean te eten. Maar het blijft lastig met zoveel kcal. Slecht eten is niet zo duur en bevat veel kcal, dus vandaar.
Eet gewoon wat meer volkoren brood met pindakaas en dan een dikke laag. Dan gaat het hard hoor. 1 plakje volkoren brood met 25gram pindakaas en je bent weer 250 kcal verder, ook nog gezond.
Wel heel kort door de bocht...
. Maar wie is transvet?Inderdaad een beetje jammer dat je het volgende niet hebt geciteerd.
Zolang het past binnen je dieet, is er niks aan de hand. Zolang jij je dagelijkse vezels, vitamines en mineralen binnen krijgt is het gewoon een kwestie van je macronutrienten binnen krijgen.
Maar wie is transvet?
En ben nog steeds van mening dat ongeacht de macro's en micro's het niet gezond is shitloads suiker weg te werken..
en toch doe ik het..

Maar wie is transvet?
En ben nog steeds van mening dat ongeacht de macro's en micro's het niet gezond is shitloads suiker weg te werken..
en toch doe ik het..
) op af en toe Snickers o.i.d. na.
! 

Neee...dat is zuivel!!

Dit ook...je kunt van buiten er prima uit zien en van binnen compleet vertieft zijn..Omdat het niet alleen de buitenkant is wat telt toch![]()
).