AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.981
Gezellige boel hier :D Food for thought!

wat heeft het schatten van je inname te maken met clean vs dirty?

Mensen die hun totale kcal inname niet onder controle hebben blamen vaak 'dirty' food voor hun toename in bw :P.

Klopt. Dan krijg je het gezeur dat zelfs brood ongezond is, omdat ze te lui zijn hun sneetjes af te wegen en niet afvallen. Maar vervolgens wel hun rijst af gaan wegen :o

Yeeepp :roflol:

Merk zelf wel vaak dat m'n brood lichter is dan aangegeven. Vaak staat er 35g/snede maar zie doorgaans 25-30g. Niet heel veel maar toch weer wat kcal over :emo:
Herkenbaar!

Ja ik weet het ook niet hoor, ik twijfel gewoon aan jouw uitspraak en dan ga ik vragen stellen :) Maar zo te horen weet je zelf ook niet wat je zegt :)

Beng. Beng.

Ik was ook maar semi serieus, ik eet namelijk helemaal geen brood..daar wordt je dik van!
Dus je weet het @Carrotpower .. Brood vreten om het leven ;)

Of chinees en magnums natuurlijk.

Gezellige boel hier :D Food for thought!

Mensen die hun totale kcal inname niet onder controle hebben blamen vaak 'dirty' food voor hun toename in bw :P.

Yeeepp :roflol:

Herkenbaar!

Beng. Beng.

Dus je weet het @Carrotpower .. Brood vreten om het leven ;)

Of chinees en magnums natuurlijk.

No worries, brood zit wel goed.

Enne

Goeie guns maat :thumbs:

Damn... die bicaps :)

nice bicep!! :)

Vind ik leuk!

@Basma besef wel dat jij met jouw verbruik en metabolisme wel een beetje een uitzondering bent en wegkomt met veel meer junk dan de gemiddelde persoon.

Verder ben ik van mening dat teveel suiker ook fucked up is, omdat dat in je darm kanaal de allerbeste voedingsbron is voor narigheid. Het is en blijft wat mij betreft te kort door de bocht door te denken dat alleen kcals in vs out (macro's+micro's telt)..

Heb je een vergunning voor die guns?

Lekkere bolletjes. :p

@Basma besef wel dat jij met jouw verbruik en metabolisme wel een beetje een uitzondering bent en wegkomt met veel meer junk dan de gemiddelde persoon.

Verder ben ik van mening dat teveel suiker ook fucked up is, omdat dat in je darm kanaal de allerbeste voedingsbron is voor narigheid. Het is en blijft wat mij betreft te kort door de bocht door te denken dat alleen kcals in vs out (macro's+micro's telt)..
Kijk, het is duidelijk dat je bloedsuiker en insuline wilder heen en weer gaan slingeren bij veel enkelvoudige suikers. Maar het is niet perse' slechtere brandstof voor in je kacheltje, het maakt het wel lastiger om je aan je geplande (of benodigde) calorieen te houden omdat je honger en verzadigingsgevoel upgefucked worden.

En suikers blijven volgens mij niet lang in je darm, vezels en zwaar verteerbare glycanen en zo (bonen, sommige groenten) wel. Die gaan lekker liggen meuren :)

Kijk, het is duidelijk dat je bloedsuiker en insuline wilder heen en weer gaan slingeren bij veel enkelvoudige suikers. Maar het is niet perse' slechtere brandstof voor in je kacheltje, het maakt het wel lastiger om je aan je geplande (of benodigde) calorieen te houden omdat je honger en verzadigingsgevoel upgefucked worden.

En suikers blijven volgens mij niet lang in je darm, vezels en zwaar verteerbare glycanen en zo (bonen, sommige groenten) wel. Die gaan lekker liggen meuren :)
Vervang eens een week alle carbs voor suiker en kijk eens hoe je je voelt ;)

Klote denk ik :)
Ga eens een week alleen koolvis en zoete aardappel eten en kijk eens hoe jij je voelt :D
Waarschijnlijk voel je je top en is je shape perfect. Weinig bloat/vocht vasthouden..

Natuurlijk afhankelijk van je macro's & wel wat groentjes eten..

Thanks Marvin :)

• #4.994
No worries, brood zit wel goed.

Enne

Goeie guns maat :thumbs:

Bedankt!

Dem curls pay off!

Wacht..
Die doe ik helemaal niet :D

Thanks!

Anders ik wel :D

Dus? Ik kan ook prima 2K clean en 1K 'troep' eten. Zelfde principe Marvin.

Onzin. Suiker verteer je snel en je darmkanaal heeft er juist geen moeite mee :roflol:.

Heb je een vergunning voor die guns?

These gains ain't legal :rolleyes:

Ik wil (meer) bolletje!!

Exactemundo :thumbs:

Vervang eens een week alle carbs voor suiker en kijk eens hoe je je voelt ;)

Waarom zou ik? :o

Ga eens een week alleen koolvis en zoete aardappel eten en kijk eens hoe jij je voelt :D

Niet best. Toen ik 100% clean at zat alles 'vast'.

Waarschijnlijk voel je je top en is je shape perfect. Weinig bloat/vocht vasthouden..

Natuurlijk afhankelijk van je macro's & wel wat groentjes eten..

Dat denk ik ook, koolvis en zoete aardappel heeft ten slotte een magische werking. Dat is ook de reden dat bodybuilders zo fucking ripped zijn bruh :D

Nou ja.. Speciaal voor @Skatermarvin toch eens een 'clean' ontbijtje :).

Is goed hoor Mister know it all:roflol:

Dan voel jij je gewoon goed hoor.

Ik heb zelf 5 weken lang alleen koolvis/komkommer/broccoli gegeten, en dit was tot een bepaald punt ook goed vol te houden.

Ik heb zelf 5 weken lang alleen koolvis/komkommer/broccoli gegeten, en dit was tot een bepaald punt ook goed vol te houden.
Behalve dat koolvis smerig is..maar ik hou zowieso niet zo van vis.

Ik zou prima een paar weken op kip met rijst en groente kunnen leven...maar nee, dat ga ik niet doen;)

Ik zou prima een paar weken op kip met rijst en groente kunnen leven...maar nee, dat ga ik niet doen;)

als ik iets vies vind dan is het koolvis! maar gek genoeg genoot ik destijds van elk hapje.. als je zo uitgehongerd word dan is alles ineens een feestmaaltijd.

en nu kijk ik ook elke keer uit naar mijn kip met rijst, met jouw tips heb ik er iets heerlijks van kunnen maken... nog een dikke dank daarvoor!

• #5.000
Is goed hoor Mister know it all:roflol:

:heart:

Daar had je in die fase ook een hele goede reden voor. Je was ON en in prep voor een wedstrijd :).
Het klinkt misschien gek, maar ik zou het ook prima kunnen! Net als bijvoorbeeld @Skatermarvin geniet ik minstens zoveel van mijn prep meals als van een patatje oid.

Vis is heerlijk. Ja zelfs koolvis vind ik goed te doen :P

Same here! Variatie is gewoon fijn. Echter, ik zou makkelijker een paar weken op kip en rijst kunnen leven, dan op junk food ;).

als ik iets vies vind dan is het koolvis! maar gek genoeg genoot ik destijds van elk hapje.. als je zo uitgehongerd word dan is alles ineens een feestmaaltijd.

en nu kijk ik ook elke keer uit naar mijn kip met rijst, met jouw tips heb ik er iets heerlijks van kunnen maken... nog een dikke dank daarvoor!

Whaha. Je hele lichaam staat in zo een situatie op de kop :P. TOen ik nog shredded als fuack was, kon ik INTENS genieten van magere kwark e.d.

Chef hoor! :D :brew:

Terug
Naar boven