Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Toch ga ik niet hele dagen alleen koolvis en groente eten, ook niet alleen suiker trouwens (eet zwz bijna geen suiker in wat dan ook). Krijg overigens wel trek van al die etensverhalen. Zitt hier een beetje te wachten tot de file minder wordt, maar ga nu toch maar eens richting warme hap :D

oke nu ander onderwerp, maag borrelt

lekker 5000kcal halen uit koolvis, zoete aardappel en broccoli.

kan mij niet voorstellen dat je je goed voelt als je dat naar binnen hebt gewerkt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.004
Toch ga ik niet hele dagen alleen koolvis en groente eten, ook niet alleen suiker trouwens (eet zwz bijna geen suiker in wat dan ook). Krijg overigens wel trek van al die etensverhalen. Zitt hier een beetje te wachten tot de file minder wordt, maar ga nu toch maar eens richting warme hap :D

Voor een beetje extra eetlust kan je altijd terecht in mijn log ja.. :o

oke nu ander onderwerp, maag borrelt

Verbaast mij niks. Ik heb er maar een bak eten bijgepakt.

lekker 5000kcal halen uit koolvis, zoete aardappel en broccoli.

kan mij niet voorstellen dat je je goed voelt als je dat naar binnen hebt gewerkt

Ik zie er de meerwaarde niet van in :D.

• #5.005
De training van gisteren! Man, wat gaan die deadlifts nu goed! Techniek flink aangescherpt en daarnaast werk ik nog altijd behoorlijk aan m'n mobiliteit.
Benches voelen nu ook stukken beter met een smallere greep.
Tot slot het feestje afgesloten met wat cardio squats en ring pull-ups.

Ik had filmpjes van mn deads, maar m'n telefoon heeft besloten deze niet op te slaan helaas :(. Volgende x beter!

Training 05-04.png

als ik iets vies vind dan is het koolvis! maar gek genoeg genoot ik destijds van elk hapje.. als je zo uitgehongerd word dan is alles ineens een feestmaaltijd.

en nu kijk ik ook elke keer uit naar mijn kip met rijst, met jouw tips heb ik er iets heerlijks van kunnen maken... nog een dikke dank daarvoor!
Wees eens vriendelijk en deel die tips eventjes. Kan altijd inspiratie gebruiken van andere.

@Basma ik zie dat mijn methode ook wel voor werkt? Het niet apart trainen van de armen :p

Wees eens vriendelijk en deel die tips eventjes. Kan altijd inspiratie gebruiken van andere.

@Basma ik zie dat mijn methode ook wel voor werkt? Het niet apart trainen van de armen :p

Ik maak mijn rijst/kip als volgt:

De rijst kook ik met kurkuma en zout, rijst altijd 100 gram meer als de kip.
De kip marineer ik in ketjap marinade (altijd 1 eetlepel meer per 100 gram, dus bij 400 gebruik ik 5 lepels, 300 4 lepels)
Conimex wokolie (altijd 1 eetlepel meer, zoals hierboven)
Kipkruiden
Peper
Flinke theelepel sambal
Half uurtje laten staan, vervolgens op hoog voor in wokpan.
Door de olie en marinade en deze verhoudingen krijg je geen droge combinatie, persoonlijk vind ik het zo erg lekker.
Ik vind het zonder groente het lekkerst, eet er wel vaak een komkommer bij.

• #5.009
Meh. Hele dag zitten en wat kleine pijntjes resulteerden in een matige train.

Training 07-04.png

Erg herkenbaar.... Ze zeggen wel eens rust roest... Maar dat lijkt echt wel zo te zijn. Ik heb dat ook vaak na een dag lang zitten dat je denkt lekker te gaan sporten en dan valt het tegen :(

Maar volgende training zal T vast beter gaan!

Inderdaad, op papier goed gepresteerd maar tussen de oren even wat minder.. herkenbaar.

• #5.015
Erg herkenbaar.... Ze zeggen wel eens rust roest... Maar dat lijkt echt wel zo te zijn. Ik heb dat ook vaak na een dag lang zitten dat je denkt lekker te gaan sporten en dan valt het tegen :(

Maar volgende training zal T vast beter gaan!

Hetstuderen breekt mij een beetje op, haha :P

Niet zo mobiel en alles voelde zwaar.

Soms zijn de gewichten oke, maar heb je toch niet dat gevoel. Zeker niet met pijntjes.

Ik had moeite om goed op diepte te komen met de squats en verder voelde alles zwaar. Ach ja. Ik heb maar niet te veel gepusht en wat meer gerust.

Inderdaad, op papier goed gepresteerd maar tussen de oren even wat minder.. herkenbaar.

Komt wel weer goed. :)

Ik heb namelijk (eindelijk) een nieuwe stoel aangeschaft, omdat ik op mn kamer alleen klapstoelen had waar ik rugpijn van kreeg.
Daarnaast doe ik vanaf nu vrijwel dagelijks heup, enkel en pols stretches, thoracic extensions en wall-slides. Dat moet de boel weer een beetje losmaken :D

• #5.016
Squat 5x5 x 85
DL 3x5 x 110
Bench 1x4x 75 - 4x5 x 72.5
Fat bar pullups 5x6-9 x BW

prima training toch?

Dat was een karige log! Prima training wel :D

• #5.019

Uhu. Niet gek. Die 5jes gewoon weer opbouwen nu na de rugpijntjes. Deadlifts gingen gisteren echt ramgoed qua techniek, dus dat belooft wat. M'n trainigsmaat wist niet wat hij zag :P.

Dat was een karige log! Prima training wel :D

Thanks man. Ik zal nog wel even wat filmpjes posten. Morgen laatste tentamen.

Paar dagen niet gewogen, maar met de gains gaat het wel prima. Het probleem is nu dat ik nog maar 2 broeken pas, die ik recent gekocht heb. De rest is allemaal te klein :o. Eind van de week maar weer eens shoppen dus, want anders loop ik veel te veel in m'n trainingsbroek rond :roflol:

Ik geloof dat jij serieus vaker op je kont moet zitten om te kunnen aankomen. Gains van de laatste 2 wk zijn opvallend :)

Terug
Naar boven