MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.021
Ik geloof dat jij serieus vaker op je kont moet zitten om te kunnen aankomen. Gains van de laatste 2 wk zijn opvallend :)

Exactly my thoughts. Maar dan wel op een comfortabele stoel, waar je geen rugpijn aan overhoudt :).
Kcals heb ik ook gewoon hetzelfde gehouden. Vandaag bijvoorbeeld heel de dag gestudeerd, niet getraind en wel gewoon m'n kcals gehaald.

Morgen het laatste examen en daarna lekker trainen.

• #5.022
De deadlifts van zondag. Ik hoef niet uit te leggen hoeveel beter dit voelde dan twee weken geleden vermoed ik.. :)

DL zien er goed uit, voor zover ik er verstand van heb (niet...). In het middendeel trek je de stang iets naar je toe, en bovenaan weer weg. Dat zou msn nog iets efficienter kunnen.

Filmpjes zien er goed uit!
Succes met je examen vandaag!
Daarna lekker trainen?

• #5.025
DL zien er goed uit, voor zover ik er verstand van heb (niet...). In het middendeel trek je de stang iets naar je toe, en bovenaan weer weg. Dat zou msn nog iets efficienter kunnen.

Yay. Neet approved! :D

Filmpjes zien er goed uit!
Succes met je examen vandaag!
Daarna lekker trainen?

Het zit er op! Beide examens gingen niet echt geweldig, maar ik hoop ze net te hebben gehaald :o..

Training ook alweer gehad. Dat ging stukken beter, he he :D

Training 11-04.png

Weer helemaal in de flow op de squat. Voelde echt heerlijk aan
Die RDL's beginnen ook al ergens op te lijken. Beetje jammer dat ik mijn grip verloor op het tweede setje :P.

Yay. Neet approved! :D

Het zit er op! Beide examens gingen niet echt geweldig, maar ik hoop ze net te hebben gehaald :o..

Die RDL's beginnen ook al ergens op te lijken. Beetje jammer dat ik mijn grip verloor op het tweede setje :P.
Hopelijk gehaald dan...

Heb je nog altijd minder kracht in je gebroken hand, of is dat wel weer hersteld?
Decline pushups met voeten op een bankje of zo? Die zijn zwaar :o

• #5.027
Hopelijk gehaald dan...

Heb je nog altijd minder kracht in je gebroken hand, of is dat wel weer hersteld?
Decline pushups met voeten op een bankje of zo? Die zijn zwaar :o

Nou, dat is wel te hopen ja :o. Heb keihard lopen zwoegen!!

Het pinkje is nog een beetje zwak, maar verder mag ik niet klagen. De snelheid van m'n herstel is echt ver bovengemiddeld volgens m'n fysio. Wij weten natuurlijk wel waar dat aan ligt ;)
Yes inderdaad! Even een pompje pakken zonder herstel in de weg te zitten. Ik had mijn belt niet mee, dus besloten de boel een beetje anders op te bouwen.

Je zal het vast wel gehaald hebben! Positief blijven he!
En zo zie je maar dat rust ook goed doet! :thumb:

Ik heb ze ook een tijdje gedaan decline push ups.... Zwaar maar wel lekker!

Herstel gaat goed met reden... maar des te beter toch! ;)

Ik zie nog wel een lichte bolling in je rug

• #5.030
Ik vond het ook wat moeilijk te zien, kijk ook op een klein schermpje (mobiel) maar van wat ik denk te zien kan je rug nog rechter

• #5.033
Nou je zegt zelf... herstel gaat goed met reden... dus jij weet waarom en wij niet. Was misschien een beetje verkeerd verwoord :o

Krachttraining natuurlijk :)

Ik vond het ook wat moeilijk te zien, kijk ook op een klein schermpje (mobiel) maar van wat ik denk te zien kan je rug nog rechter

Oke! Nou ja ik ben in ieder geval erg tevreden met de vooruitgang. Toch bedank voor de feedback en ik zal donderdag weer een filmpje maken.

Vandaag:

Dat weten wij natuurlijk allemaal al ;) maar je kan het niet vaak genoeg zeggen!
Kracht training levert je zoveel op! In mijn geval zorgt het ervoor dan ik geen (nauwelijks) meer pijn heb in mijn nek en schouder.
Zo heeft iedereen er wel op een manier baat bij! :)

Trainingsfilmpjes zien er weer goed uit! Je zit weer lekker in de flow zo te zien!

Je vorm is echt vet goed bas! Die gewichten gaan in no-time omhoog met die vorm! Goed bezig :)

Die extra kilo's zijn goed te zien in je OHP filmpje :eek:

Bas, ik vind je filmpjes altijd wel interessant op IG, maar wellicht een idee om er ook het gewicht bij te zetten? Dan heb ik ook een idee hoeveel je aan het liften bent :D

• #5.038
Vanmorgen weer eens gewogen na een kleine week niks bij te hebben gehouden. Ik hoopte stiekem op 86, gezien beperkte fysieke activiteit icm de gebruikelijke voeding.
Echter was ik 84.8 :o. Dat dere ecto metabolisme :roflol:

Dat weten wij natuurlijk allemaal al ;) maar je kan het niet vaak genoeg zeggen!
Kracht training levert je zoveel op! In mijn geval zorgt het ervoor dan ik geen (nauwelijks) meer pijn heb in mijn nek en schouder.
Zo heeft iedereen er wel op een manier baat bij! :)

Trainingsfilmpjes zien er weer goed uit! Je zit weer lekker in de flow zo te zien!

:thumb:

Ja hoor. We gaan weer door!

Je vorm is echt vet goed bas! Die gewichten gaan in no-time omhoog met die vorm! Goed bezig :)

Bedankt :).
Dat gaat goed komen. Ik houd het nu ook bij de basis en ben compleet gestopt met 'pomp' werk.

Die extra kilo's zijn goed te zien in je OHP filmpje :eek:

Merci ;). Dat terwijl mijn gewicht dus niet eens zo gek veel is toegenomen :rolleyes:..

Bas, ik vind je filmpjes altijd wel interessant op IG, maar wellicht een idee om er ook het gewicht bij te zetten? Dan heb ik ook een idee hoeveel je aan het liften bent :D

Leuk om te horen!
Ja, dat is wel een idee :). Ook meteen wat extra motivatie om sterker te worden ten slotte.

Vanmorgen weer eens gewogen na een kleine week niks bij te hebben gehouden. Ik hoopte stiekem op 86, gezien beperkte fysieke activiteit icm de gebruikelijke voeding.
Echter was ik 84.8 :o. Dat dere ecto metabolisme :roflol:
Niet slecht toch? Je ziet er inmiddels wel uit als 86, dat telt ook :D

Ik wil ook een ecto metabolisme...:sad:

Terug
Naar boven