Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Zeg geen domme dingen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg geen domme dingen
Ik ben een vreetzak..ik zou willen dat ik kon vreten tot ik er bij neerviel..

Haha ik weet wel wat je bedoelde maar ideaal is het ook nietIk ben een vreetzak..ik zou willen dat ik kon vreten tot ik er bij neerviel..
Dan maar wat moeilijker gainen..maar wel supersnel droog worden met cutten..
Kijk...het liefst willen we allemaal meso-genen..![]()

Het laatst genoemde..dat is ideaal. Makkelijk gainen..makkelijk droog blijven...groter worden dan gemiddeld..Haha ik weet wel wat je bedoelde maar ideaal is het ook niet![]()
Tja jij legt ook nog tanden onder je kussen voor de tandenfee zekerHet laatst genoemde..dat is ideaal. Makkelijk gainen..makkelijk droog blijven...groter worden dan gemiddeld..

Zou fijn zijn, helaas is niemand helemaal meso. Ik weet niet eens wat ik ben. Ik dacht vroeger altijd endo, maar nu weet ik het niet meer zo zeker.Het laatst genoemde..dat is ideaal. Makkelijk gainen..makkelijk droog blijven...groter worden dan gemiddeld..
@CoolBuilder vind ik toch flink meso..Zou fijn zijn, helaas is niemand helemaal meso. Ik weet niet eens wat ik ben. Ik dacht vroeger altijd endo, maar nu weet ik het niet meer zo zeker.
Welke kuren raad je hem hiervoor aan...Bruh komt het ecto meso verhaal weer. Als bas 110kg @ 8% is word hij ineens niet meer gezien als ecto![]()

Hoe gaat'ie dat doen dan zonder gear? Niet dus.Als bas 110kg @ 8% is word hij ineens niet meer gezien als ecto![]()
Nog steeds niet, dat wordt trainen met daarna een kots festijn.In b4: @Basma op 8000kcals per dag en flexbowls van 3500kcals

Niet slecht toch? Je ziet er inmiddels wel uit als 86, dat telt ook![]()
. 
Ik ben een vreetzak..ik zou willen dat ik kon vreten tot ik er bij neerviel..
Dan maar wat moeilijker gainen..maar wel supersnel droog worden met cutten..
Kijk...het liefst willen we allemaal meso-genen..![]()
. Maar geloof mij, het is echt niet altijd leuk om ecto te zijn. Het laatst genoemde..dat is ideaal. Makkelijk gainen..makkelijk droog blijven...groter worden dan gemiddeld..

Tja jij legt ook nog tanden onder je kussen voor de tandenfee zeker![]()

Bruh komt het ecto meso verhaal weer. Als bas 110kg @ 8% is word hij ineens niet meer gezien als ecto![]()
Gaat toch helemaal niet om gear? Gaat er om dat iedereen als "ecto" start, behalve obees dan.
Ken er zat die niet trainen, niet dik zijn en bepaald niet ecto hoor.
....niet dik zijn

Yep.