MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Het laatst genoemde..dat is ideaal. Makkelijk gainen..makkelijk droog blijven...groter worden dan gemiddeld..
Zou fijn zijn, helaas is niemand helemaal meso. Ik weet niet eens wat ik ben. Ik dacht vroeger altijd endo, maar nu weet ik het niet meer zo zeker.

Bruh komt het ecto meso verhaal weer. Als bas 110kg @ 8% is word hij ineens niet meer gezien als ecto :emo:

Gaat toch helemaal niet om gear? Gaat er om dat iedereen als "ecto" start, behalve obees dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.055
Niet slecht toch? Je ziet er inmiddels wel uit als 86, dat telt ook :D

Thanks! In de spiegel zie ik nog steeds iemand van 80 kg, dus ben nog niet bepaald tevreden :o.

Ik wil ook een ecto metabolisme...:sad:

Last van een voedselkater Marv?:D

:thumb:

Ik ben een vreetzak..ik zou willen dat ik kon vreten tot ik er bij neerviel..

Dan maar wat moeilijker gainen..maar wel supersnel droog worden met cutten..

Kijk...het liefst willen we allemaal meso-genen..:o

Hier kan ik mij WEL in vinden ;). Maar geloof mij, het is echt niet altijd leuk om ecto te zijn.
Volgens mij is die discussie inmiddels al 1387523092 x voorbij gekomen, haha!

Het laatst genoemde..dat is ideaal. Makkelijk gainen..makkelijk droog blijven...groter worden dan gemiddeld..

Wacht.. Dat klinkt een beetje als.. een combi van Test en Tren?! :o

Tja jij legt ook nog tanden onder je kussen voor de tandenfee zeker :D

:roflol:

Bruh komt het ecto meso verhaal weer. Als bas 110kg @ 8% is word hij ineens niet meer gezien als ecto :emo:

That's right.

Met gear ben je er nog niet 1, 2, 3

In b4: @Basma op 8000kcals per dag en flexbowls van 3500kcals

Met gear en 8K kcals zie ik er over een jaar of 2 echt niet meer uit als een 'ecto' hoor.
Hoe zou jij een ecto eigenlijk definieren?

Gaat toch helemaal niet om gear? Gaat er om dat iedereen als "ecto" start, behalve obees dan.

Je start inderdaad dun of dik en het is hip om er de term ecto of endo aan te hangen. :)

:scratch:

Ken er zat die niet trainen, niet dik zijn en bepaald niet ecto hoor.

Dik dus.

Terug
Naar boven