AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Met gear en 8K kcals zie ik er over een jaar of 2 echt niet meer uit als een 'ecto' hoor.
Hoe zou jij een ecto eigenlijk definieren?
Het ecto frame blijf je houden..

Dunne polsen, enkels...hele smalle taille en vaak wel wijde schouders, maar niet enorm veel dikte qua borst-rug..

• Like
Waarderingen: cnh
Ik heb ook maar polsjes van 16,5cm

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.070
Het ecto frame blijf je houden..

Dunne polsen, enkels...hele smalle taille en vaak wel wijde schouders, maar niet enorm veel dikte qua borst-rug..

Agree. Dat kan zowel in je voordeel als nadeel werken gelukkig :).

Daarnet (alweer) heerlijk getraind. Ik was niet eens volledig hersteld, maar het is gewoon een kwestie van de knop omzetten, focussen en gaan.

Squat 5x5x90
DL 2x5x115 1x5x110
Bench 2x6x72.5 3x5x72.5
BOR 3x8x70
Unilateral shoulder press 8x14 7x14 8x12
Fat-bar pull-ups 8 6 6
Hanging leg raises 12 12 10

Squats gaan lekker man!! 100kg is weer in zicht:cheer:

Lightweight baby! :D

20170413_195114.jpg

Ik ben ecto hoor :roflol::o

Dat gaat lekker met trainen. Het is soms ook gewoon verstand op nul focussen en doorgaan.
Zolang je geeft wat je kan op dat moment heb je gewoon een lekkere goeie training! :thumb:
op naar die 100 kg squat!

Hmm...daar was je nog een stuk jonger of niet? Hoe kom je aan die zieke gains en hoe behoudt je ze nu je minder frequent traint..:eek!:?

Of je bent monsterlijk foto-geniek:roflol:
ja ietsjes jonger.
Zo zie ik er gewoon uit zonder pomp. Is allemaal een illusie. Let niet op de datum, klopt niet:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.079

Nog wel.. :eyebrow:

Ha. Zo zie je maar weer!

Hmm...daar was je nog een stuk jonger of niet? Hoe kom je aan die zieke gains en hoe behoudt je ze nu je minder frequent traint..:eek!:?

Of je bent monsterlijk foto-geniek:roflol:

Dat spreekt voor zicht toch?

Dat gaat lekker met trainen. Het is soms ook gewoon verstand op nul focussen en doorgaan.
Zolang je geeft wat je kan op dat moment heb je gewoon een lekkere goeie training! :thumb:
op naar die 100 kg squat!

Zoals ik al zei inderdaad. Het mentale aspect is heel belangrijk :)
Jup. Al zie die er eigenlijk wel in hoor.

In.

Terug
Naar boven