Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Sterke en nette BOR's hoor..squats lijken wel wat moeilijker te gaan..

En nu komt ie...en ja ik ga het echt zeggen: je begint door het gewicht in te leveren op je squatdiepte...:o

Sterke en nette BOR's hoor..squats lijken wel wat moeilijker te gaan..

En nu komt ie...en ja ik ga het echt zeggen: je begint door het gewicht in te leveren op je squatdiepte...:o
Het is wel set 5 he, maar je hebt natuurlijk gelijk. Dit was op parallel, er onder vind ik toch wel echt een must.

Ik.zou zelf aanraden om toch eens 3x5 te proberen er uit te grinden met iedere training een hoger gewicht. Een klrin beetje vormbreuk is dan ook nog wel acceptabel zolang je sterker wordt. Zo heb ik mijn squat iig van 5x~100 naar 125 gebeukt in korte tijd. En daarna een klein stapje terug met focus op een goede techniek.
Eigenlijk dus een overload en consolidate aanpak
Het ecto frame blijf je houden..

Dunne polsen, enkels...hele smalle taille en vaak wel wijde schouders, maar niet enorm veel dikte qua borst-rug..
Hear hear, genen zijn een b*ch :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.084
Rustig, rustig!!! Ik had een beetje last van m'n heup en durfde daarom niet echt onder par te gaan. Ik was al heel blij dat dit gewoon lukte :D. Zoals jullie zien om het filmpje van dinsdag is onder par geen probleem.

3x5 is een idee, maar dan 'mis' ik gewoon een beetje volume :(.

Rustig, rustig!!! Ik had een beetje last van m'n heup en durfde daarom niet echt onder par te gaan. Ik was al heel blij dat dit gewoon lukte :D. Zoals jullie zien om het filmpje van dinsdag is onder par geen probleem.

3x5 is een idee, maar dan 'mis' ik gewoon een beetje volume :(.
je kunt altijd er nog wat high rep sets achteraan doen ;) de 3x5 is voor je progressie, en daarna nog een of twee sets als back off. Overigens was 3x5 voor mij genoeg om vooruit te gaan, en ik heb nou niet bepaald monsterlijke aanleg om te groeien ;)

de 3x5 is voor je progressie, en daarna nog een of twee sets als back off. Overigens was 3x5 voor mij genoeg om vooruit te gaan, en ik heb nou niet bepaald monsterlijke aanleg om te groeien ;)
Zou dat voor mij ook wat zijn? 3x5? Ik zit altijd zo aan te hikken tegen die 5x5. Verschrikkelijk.

Zou dat voor mij ook wat zijn? 3x5? Ik zit altijd zo aan te hikken tegen die 5x5. Verschrikkelijk.
Ik kan het alleen maar aanraden, toen ik van 5x5 naar 3x5 ging kon ik ineens een stuk meer progressie maken. Mijn rusttijd zat wel rond de 5 minuten:o

Ik kan het alleen maar aanraden, toen ik van 5x5 naar 3x5 ging kon ik ineens een stuk meer progressie maken. Mijn rusttijd zat wel rond de 5 minuten:o
I will make it so! :) Vanaf nu 3x5 (met warmup en backoff natuurlijk).

Gaat lekker hoor, en de extra kg's zie je goed zitten! Zeker op je upperbody

Gaat lekker bassie lekker blijven eten zo!

Goeie titel :thumb: Er staat nog wel 80 kg in je stats :(

Weer ff de filmpjes bekeken, die laatste rep BOR zag er goed verzuurd uit, net gehaald :)
Ik mis de filmpjes van Brussel wel, met af en toe complete idioten die entertainment verzorgden op de achtergrond :D

• #5.092
je kunt altijd er nog wat high rep sets achteraan doen ;) de 3x5 is voor je progressie, en daarna nog een of twee sets als back off. Overigens was 3x5 voor mij genoeg om vooruit te gaan, en ik heb nou niet bepaald monsterlijke aanleg om te groeien ;)

Mwah, dat deed ik dus eerst, maar dat fuckte keihard met m'n herstelvermogen (blijkt nu) :P.

Volgens SS e.d. zou je met 5x5 in ieder geval wel tegen de 120 moeten kunnen geraken. Dat is dus min of meer het doel en ik wil daarna van continu 5x5 afstappen. Waarschijnlijk weer combineren met tripples dan.

Gaat lekker hoor, en de extra kg's zie je goed zitten! Zeker op je upperbody

Thanks man!

Gaat lekker bassie lekker blijven eten zo!

Will do :D.

Goeie titel :thumb: Er staat nog wel 80 kg in je stats :(

Weer ff de filmpjes bekeken, die laatste rep BOR zag er goed verzuurd uit, net gehaald :)
Ik mis de filmpjes van Brussel wel, met af en toe complete idioten die entertainment verzorgden op de achtergrond :D

Nooit bijgewerkt :P.

Nou en of. BOR naar deads is wel strijden zeg :P. Het koste sowieso behoorlijk wat moeite, gezien ik de oefening al maanden niet meer had gedaan.

Om eerlijk te zijn mis ik het niet! Maar dat zal je niet verbazen :P

Nou en of. BOR naar deads is wel strijden zeg :P. Het koste sowieso behoorlijk wat moeite, gezien ik de oefening al maanden niet meer had gedaan.

Om eerlijk te zijn mis ik het niet! Maar dat zal je niet verbazen :P

Deads putten je rug ook al uit, maar je rug is eigenlijk best stabiel bij de BOR.

Voor de kijkers was het leuker. :) Gym in Grun heeft meer serieuze lifterts geloof ik.

Mwah, dat deed ik dus eerst, maar dat fuckte keihard met m'n herstelvermogen (blijkt nu) :P.

Volgens SS e.d. zou je met 5x5 in ieder geval wel tegen de 120 moeten kunnen geraken. Dat is dus min of meer het doel en ik wil daarna van continu 5x5 afstappen. Waarschijnlijk weer combineren met tripples dan.
Starting strength gaat volgens mij uit van 3x5 hoor ;) maar de andere twee zeggen idd iets anders. Ik ben zelf wel wat sceptisch tegenover 5 sets, de vermoeidheid gaat je toch tegenwerken op een bepaald punt.
Ik moet ook wel zeggen dat die 3x5 methode flink uitputtend was, ik heb er heel veel mee moeten grinden, maar uiteindelijk ging het wel vooruit :P
Ik was in mijn bulk wel fan van 3x5 en 2-3x10 als volume werk en een zware repout met eventueel een back off als kracht/progressiemeting. In mijn cut is dit alleen wel iets teveel volume en 5x3 voelt ook wel fijn voor de afwisseling

• #5.095
Deads putten je rug ook al uit, maar je rug is eigenlijk best stabiel bij de BOR.

Voor de kijkers was het leuker. :) Gym in Grun heeft meer serieuze lifterts geloof ik.

Precies!

Mwhaha, het waren wel een stel acrobaten daar in Brussel :o..

Starting strength gaat volgens mij uit van 3x5 hoor ;) maar de andere twee zeggen idd iets anders. Ik ben zelf wel wat sceptisch tegenover 5 sets, de vermoeidheid gaat je toch tegenwerken op een bepaald punt.
Ik moet ook wel zeggen dat die 3x5 methode flink uitputtend was, ik heb er heel veel mee moeten grinden, maar uiteindelijk ging het wel vooruit :P
Ik was in mijn bulk wel fan van 3x5 en 2-3x10 als volume werk en een zware repout met eventueel een back off als kracht/progressiemeting. In mijn cut is dit alleen wel iets teveel volume en 5x3 voelt ook wel fijn voor de afwisseling

Sorry. Ik bedoel uiteraard SL! Ik typte het snel even tussen het werk door :P.

Oke! Dat klinkt een beetje als de TM eigenlijk. Waarschijnlijk moet ik op een gegeven moment ook zoiets doen :)

Ik wou t3jes en 5jes combineren adhv een ABC. Misschien zoiets als:

A 5x5x80%
B 5x3x90%
C Ramping > 1x5x90% + back off sets

Geen 5x5 maar 3x5 willen gaan doen is toch gewoon een gebrek aan ballen?

• #5.097
Geen 5x5 maar 3x5 willen gaan doen is toch gewoon een gebrek aan ballen?

HA. Juist. :schoot:

Nah. Ik snap opzich wel dat je 5x5 niet oneindig vol kan houden hoor, maar nu vind ik het nog te doen. En leuk.

Daarnet alweer getraind! Omdat ik gisteren de hele dag op m'n benen had gestaan, waren die nog niet 100% hersteld, maar na flink opwarmen had ik hier weinig last van.

Squat 5x5 x 90 (Op diepte hoor @Skatermarvin )
OHP 3x6 x 37.5 2x5 x 37.5
RDL 6 7 6 6 x 90 kg
Weighted push-ups 2x7 x 35 1x8 x 30
Pull-Ups 3x5 x 15 1x6x BW

Hnnggg. Nice train. Nu vreten. En vreten. En nog meer vreten.

Hnggggg.... ik vreet mee! :D :D
Bon appetit! :eating::eatmeat:

• #5.100
Terug
Naar boven