cnh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.305
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig ben je nog wel actief op IG, dus kan ik je daar in de gaten houden![]()
. Op je laatste IG filmpje (RDL) zie je er buff uit meneer Martena. Hoe gaat het met gewicht en VP de laatste tijd?
! 

lekker man, nu vakantie vieren!
Mooi schema, is dat deadliften na zoveel squatvolume ene beetje te doen? ik vind het in mijn schema echt pittig
.
Ik zou ook graag front squats toevoegen zoals jij doet. Echter moet ik daarvoor nog net even een beetje meer dorsiflexie hebben. Nu is dat de laaste tijd weer een beetje verbetert door consistent stretchen e.d. dus wie weet dat ik die binnekort zelfs (weer) eens een kans ga geven!! 
Nice to have you back!
Fijn dat de tentamens achter de rug zijn en nu lekker vakantie vieren!
Baan nog naar je zin?
Hmmm... toch wel bekend hoor.. dat teveel volume willen doen....
Ik ben ook back to basic gegaan... korte intensieve trainingen en dus een veel beter herstel. Altijd met energie over eindigen
Ik hoop dat dit je ver gaat brengen!
Succes en ik volg weer!![]()
EindelijkZoals je ziet zijn m'n beentjes ook eindelijk een beetje vooruit gegaan na het stoppen met al die assistance meuk

Ach ja.. bezig bijven is alleen maar goed he! En het geeft je wat bestedingsruimte om eten te kopen.Yeaa! Ik heb ontslag genomen bij een van mijn werkgevers. Echter is de kans groot dat daar weer een ander baantje voor in de plaats kom. We moeten een beetje bezig blijven ten slotte
Weet je wat het is.. Hardgainers bestaan niet. In die zin dat je het niet bent, maar ergens kiest om het te zijn. Volumeus eten, veel volume draaien en veel bewegen buiten trainingen om....
Goed om te horen dat je ook in de flow zit. Wel afgestapt van FB toch?!

Eerst op platte voet en daarna op oly schoenen. Dat leek even goed te gaan, maar toen ik twee week geleden 125 pakte voelde het toch weer een beetje onvertrouwd en had ik met name de neiging om een beetje voorover te vallen door de verhoogde hak. Op een platte voet kan ik het echter niet.