Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Je vindt een reset zonde, omdat je uit ervaring weet dat je op hetzelfde punt weer vast loopt, of heb je gewoon geen 'zin' om submaximaal te trainen?
Dat laatste

Al vind ik het stiekem wel een beetje saai en kriebelt het van binnen om er wat meer variatie in te gooien :P
Op dit punt in je carrière is variatie overigens vermoedelijk minder efficiënt dan de real thing.

Dit is wel iets waar een ieder over na moet denken. Dit is zeker waar, maar wil je leuk trainen of wil je echt iets bereiken. Voor dat laatste ben ik toch te oud, dus blijft leuk (goed gevoel, beetje variatie, kracht combineren met conditie etc...) als belangrijkste over.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.145
haal dan gewoon een fatsoenlijke powerlifting belt op, zal je veel meer aan hebben dan aan zo'n belt.
tapered is mooi als je heel diep squat of zware cleans ofzo doet, maar anders heb je veel meer aan een belt die overal even breed is.

Duidelijk. Bedankt! Dit gaat hem dus niet worden in ieder geval.

Gewoon eentje van deze halen
Professionele gewichthefriemen koop je bij Fitness Seller - Fitness Seller
exluding: gewichthefriem nylon, iron force gewichthefriem,. iron force nylon gewichthefriem en ironforce nylon powerlift riem

Oke. Ik zal daar een riem bestellen. De riem die @ProudPizza hierboven suggereert ziet er goed uit, toch?

Dat laatste

Dit is wel iets waar een ieder over na moet denken. Dit is zeker waar, maar wil je leuk trainen of wil je echt iets bereiken. Voor dat laatste ben ik toch te oud, dus blijft leuk (goed gevoel, beetje variatie, kracht combineren met conditie etc...) als belangrijkste over.

NIet mis mee, zolang je plezier beleeft aan de sport, toch? :D

Precies dit. My thoughts exactly.

:thumb:

Can confirm :)

Heb zelf eentje die op deze lijkt, maar niet meer op de site staat. Geen moment spijt van gehad.

Ziet er goed uit. Zeker voor die prijs!

Yes prima. Prepare voor pijn tho, weet nog toen ik net begon net m'n riem. Schaafwonden over hele buik :roflol:

Yes prima. Prepare voor pijn tho, weet nog toen ik net begon net m'n riem. Schaafwonden over hele buik :roflol:

Ik had mini bloeduitstortingen :p

Heb de riem wel altijd als die thuis lag op het gaatje gelaten waarmee ik train. Zodat de bolling een beetje erin komt. Kan ook in m'n hoofd zitten, maar goed.

300 ga je niet meer squatten, maar bv. 2xBW is zeker haalbaar als je daarvoor kiest. Ik wil maar zeggen "iets bereiken" is relatief. Wat saai is trouwens ook: vooruitgaan is ook leuk. Ik zou die danspasjes die jij doet op een stoeptegel niet lang volhouden.

Maar ieder zijn ding uiteraard.

300 ga je niet meer squatten, maar bv. 2xBW is zeker haalbaar als je daarvoor kiest. Ik wil maar zeggen "iets bereiken" is relatief. Wat saai is trouwens ook: vooruitgaan is ook leuk. Ik zou die danspasjes die jij doet op een stoeptegel niet lang volhouden.

Maar ieder zijn ding uiteraard.
danspasjes op een stoeptegel ???

latest?cb=20100811195701.jpg

Mmmkay, wat heeft dat met mij te maken?

Ik lees: danspasjes op stoeptegel.
Dit is waar ik dan aan denk. Heeft verder niets met jou te maken, ik snap de bovenste opmerking ook niet.

Wanneer komt @Crakie hier nu eindelijk duidelijkheid scheppen?? :o

Terug
Naar boven