XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Beetje sterker en zwaarder worden, beetje cutten en een beetje zwakker, repeat :)
OK, nu snap ik het. Het alternatief is steeds sterker en zwaarder worden tot je eindigt als zo'n vette pad die vrachtwagens trekt en betonnen ballen optilt. Dan maar heen en weer dansen :D

Bas heeft het vast druk met studie, werk,trainen en veeeeeel eten. :D
En das belangrijker dan loggen toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.167
OK, nu snap ik het. Het alternatief is steeds sterker en zwaarder worden tot je eindigt als zo'n vette pad die vrachtwagens trekt en betonnen ballen optilt. Dan maar heen en weer dansen :D

Godver :roflol:

@Basma doet danspasjes tussen de wallen, Leidse plein en Rembrandtplein

Exactement! Lekker vakantie vieren :)

O is dat het. Bas zelf schittert wel door afwezigheid de laatste tijd :D

Yup. Ik heb even niet zoveel zin om te loggen :).

Bas heeft het vast druk met feesten, trainen, vakantie vieren en zoals altijd veeeeeel eten. :D

En das belangrijker dan loggen toch?

Dit dus :D

Dubbel ontbijtje erin en trainen! Bij de gym in het Olympisch stadion vandaag :)

Aha..ik doe ook danspasjes op een stoeptegel:marvin:

I know :) Maar dat mag met 2xBW squat en 2,5xBW DL :) (Wel een below parallel squat hoop ik)

Ik vergeef je dit ongenuanceerde antwoord vanwege je medische toestanden ;)

succes met de studie weer morgen!
en uiteraard met werken en trainen!

Welke studie doe je net, @Basma

Gelukkig ben je nog wel actief op IG, dus kan ik je daar in de gaten houden :D

Edit

Op je laatste IG filmpje (RDL) zie je er buff uit meneer Martena. Hoe gaat het met gewicht en VP de laatste tijd?

Waar is ie nou

Die ironforce riem die proudpizza linkte heb ik ook, bevalt goed hoor! Had er een aantal maanden op moeten wachten voor hij eindelijk beschikbaar was dus dat mocht ook wel :D.

Terug
Naar boven