Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink wat volume op de LB, lekker!
Hier nog één die 4k+ moet eten om aan te komen. Vooral na uitslapen of na stappen is het genieten, misselijk naar bed....

.
Zit jij op 4000+ momenteel? Zo ja, nog tips qua maaltijden? Welke EKV verhouding houd je trouwens aan?
Thanks man!
Eiwit gemiddeld 250, vet 120 en rest carbs. 
Zit zelf voor bulk rond de 4500 (ivm medicatie hypothyreoïdie) dus moest/mocht wel veel junken om aan mn kcal te komenEiwit gemiddeld 250, vet 120 en rest carbs.
Elke dag lekker eten, it's not that bad![]()
Buiten dat medicatie natuurlijk niet chill is, kun je in dergelijke macro's zowat alles proppen, wat wel weer chill is..Zit zelf voor bulk rond de 4500 (ivm medicatie hypothyreoïdie) dus moest/mocht wel veel junken om aan mn kcal te komenEiwit gemiddeld 250, vet 120 en rest carbs.
Niks mis mee toch!Zeauu. Ik kan mij voorstellen dat je dan met regelmaat een junkmaaltijd naar binnen schuift!![]()
Gisteren trouwens burgers gegeten. Macro's zijn hierdoor een beetje verdraaid..
EKV: 192 / 534 / 113 - 3830 kcal

Buiten dat medicatie natuurlijk niet chill is, kun je in dergelijke macro's zowat alles proppen, wat wel weer chill is..
Echter ben ik wel van mening dat het hoe dan ook gezonder is om niet teveel uit junk te halen, maar begrijp dat dat voor sommige zeer lastig is.. *bro-science modus: uit*
Niks mis mee toch!Macro's zien er prima uit.
Mooie training ook Bas! Flinke gewichten pak je over de hele training![]()

Je trainingen blijven nog altijd even volumineus
En dan ook nog alleen met losse gewichten![]()
Heerlijk om op deze manier te trainen met vrijwel alleen losse gewichten en geen machines.
Volgende training waarschijnlijk de OHP weer een keer pakken. Ik heb de oefening een paar trainingen geskipt, omdat ik een pijntje in m'n onderrug heb hierdoor. Ik kreeg van een bekende van mij de tip om mijn voeten niet naast elkaar te zetten, maar in plaats daarvan een voet een stukje voor de ander te plaatsen. Hoe denken jullie hierover?
Net even boodschappen gedaan. O.a. 4,5 kg rijst, 4 pakken choco pops, een paar kg havermout en verschillende soorten pasta. Carbssss! (L)

Hoe dat zou moeten werken begrijp ik niet. Ik heb wel eens de tip gezien om de billen goed aan te spannen zodat je core lekker stabiel blijft bij OHP. Bij mij voelt dat idd beter aan.
En nog geen kamerolifantje?![]()

..
Zijn ongeveer 2 bananen volgens mij!complete banaan post workout met chocolade en aardbeien
dat shit morgenochtend

complete banaan post workout met chocolade en aardbeien
dat shit morgenochtend

Zijn ongeveer 2 bananen volgens mij!Klinkt wel heerlijk trouwens en die cocopops maken het af! Die dingen vreet ik op vakantie ook regelmatig, hnnng!
Training ging ook niet verkeerd zo te zien! Erg zware dumbell SLDL ook man!!![]()

Zit zelf voor bulk rond de 4500 (ivm medicatie hypothyreoïdie) dus moest/mocht wel veel junken om aan mn kcal te komenEiwit gemiddeld 250, vet 120 en rest carbs.