Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

4k+ kcal crew checking in

Goeie sumos idd :thumb:

• Topic Starter Topic Starter

Thanks mane! Ze voelen heerlijk aan de laatste tijd. Op naar de 3 plates.. :)

Flink wat volume op de LB, lekker!

Hier nog één die 4k+ moet eten om aan te komen. Vooral na uitslapen of na stappen is het genieten, misselijk naar bed....

Dat verveelt nooit :cool:
Haha, super herkenbaar! De hele dag stouwen en dan s avonds laat toch nog duizend kcal over hebben :o.

4k+ kcal crew checking in

Goeie sumos idd :thumb:

Zit jij op 4000+ momenteel? Zo ja, nog tips qua maaltijden? Welke EKV verhouding houd je trouwens aan?
Thanks man!

De training van vanmorgen:

UB2
Bench press 5 x 5 67,5 kg
Barbell row 4 x 8 x 60 kg WUT?! Voelde prima :)
Dumbell press 10 9 8 8 x 20 kg Langzaam, gecontroleerd.
Weighted pull-ups 8 7 7 6 x + 6 kg
Incline Dumbell press 10 8 8 26 kg
Dumbell one-arm row 10 8 8 36 kg heerlijke mmc.
Dumbell flyes 10 x 16 kg, slechte mmc.. – 2 x 10 x 14 kg Stukken beter.
Cable row 10 8 8 x 50 kg
Dips 11 11 9 BW
Alternating dumbbell curls 3 x 10 x 12 kg
Rear delt raises 3 x 12 x 6 kg
Cable rope push down 3 x 10 x 30 kg

Heerlijk om op deze manier te trainen met vrijwel alleen losse gewichten en geen machines.
Volgende training waarschijnlijk de OHP weer een keer pakken. Ik heb de oefening een paar trainingen geskipt, omdat ik een pijntje in m'n onderrug heb hierdoor. Ik kreeg van een bekende van mij de tip om mijn voeten niet naast elkaar te zetten, maar in plaats daarvan een voet een stukje voor de ander te plaatsen. Hoe denken jullie hierover?

Zit jij op 4000+ momenteel? Zo ja, nog tips qua maaltijden? Welke EKV verhouding houd je trouwens aan?
Thanks man!

Zit zelf voor bulk rond de 4500 (ivm medicatie hypothyreoïdie) dus moest/mocht wel veel junken om aan mn kcal te komen :p Eiwit gemiddeld 250, vet 120 en rest carbs.
Elke dag lekker eten, it's not that bad :)

Zit zelf voor bulk rond de 4500 (ivm medicatie hypothyreoïdie) dus moest/mocht wel veel junken om aan mn kcal te komen :p Eiwit gemiddeld 250, vet 120 en rest carbs.

Zeauu. Ik kan mij voorstellen dat je dan met regelmaat een junkmaaltijd naar binnen schuift! :P
Gisteren trouwens burgers gegeten. Macro's zijn hierdoor een beetje verdraaid..
EKV: 192 / 534 / 113 - 3830 kcal

Buiten dat medicatie natuurlijk niet chill is, kun je in dergelijke macro's zowat alles proppen, wat wel weer chill is..

Echter ben ik wel van mening dat het hoe dan ook gezonder is om niet teveel uit junk te halen, maar begrijp dat dat voor sommige zeer lastig is.. *bro-science modus: uit*

Zeauu. Ik kan mij voorstellen dat je dan met regelmaat een junkmaaltijd naar binnen schuift! :P
Gisteren trouwens burgers gegeten. Macro's zijn hierdoor een beetje verdraaid..
EKV: 192 / 534 / 113 - 3830 kcal
Niks mis mee toch!:thumbs: Macro's zien er prima uit.

Mooie training ook Bas! Flinke gewichten pak je over de hele training:D

Buiten dat medicatie natuurlijk niet chill is, kun je in dergelijke macro's zowat alles proppen, wat wel weer chill is..

Echter ben ik wel van mening dat het hoe dan ook gezonder is om niet teveel uit junk te halen, maar begrijp dat dat voor sommige zeer lastig is.. *bro-science modus: uit*

Niks mis mee toch!:thumbs: Macro's zien er prima uit.

Mooie training ook Bas! Flinke gewichten pak je over de hele training:D

Bedankt man! :)

Je trainingen blijven nog altijd even volumineus :cool:
En dan ook nog alleen met losse gewichten :thumb:

Je trainingen blijven nog altijd even volumineus :cool:
En dan ook nog alleen met losse gewichten :thumb:

Ik sta er in mijn gym inmiddels om bekend! :P

Net even boodschappen gedaan. O.a. 4,5 kg rijst, 4 pakken choco pops, een paar kg havermout en verschillende soorten pasta. Carbssss! (L)

Lkkre boodschappen man, gains gains

Heerlijk om op deze manier te trainen met vrijwel alleen losse gewichten en geen machines.
Volgende training waarschijnlijk de OHP weer een keer pakken. Ik heb de oefening een paar trainingen geskipt, omdat ik een pijntje in m'n onderrug heb hierdoor. Ik kreeg van een bekende van mij de tip om mijn voeten niet naast elkaar te zetten, maar in plaats daarvan een voet een stukje voor de ander te plaatsen. Hoe denken jullie hierover?

Hoe dat zou moeten werken begrijp ik niet. Ik heb wel eens de tip gezien om de billen goed aan te spannen zodat je core lekker stabiel blijft bij OHP. Bij mij voelt dat idd beter aan.

Net even boodschappen gedaan. O.a. 4,5 kg rijst, 4 pakken choco pops, een paar kg havermout en verschillende soorten pasta. Carbssss! (L)

En nog geen kamerolifantje? :)

Hoe dat zou moeten werken begrijp ik niet. Ik heb wel eens de tip gezien om de billen goed aan te spannen zodat je core lekker stabiel blijft bij OHP. Bij mij voelt dat idd beter aan.

En nog geen kamerolifantje? :)

Bij de OHP probeer ik mijn core sowieso aan te spannen, maar dat gaat nog niet helemaal lekker op de een of andere manier :P

Nope :rolleyes:..

De training van daarnet!!

LB1
Squat
12 x bw
12 x 20
10 x 50
6 x 70
5 x 80
5 x 5 87,5 kg
Deadlift
8 x 60
6 x 80
4 x 6 x 102,5 kg
Hack squat
3 x 10 x 42,5 kg
Dumbell SLDL
3 x 10 x 36 kg per hand
Leg extensions
3 x 10 x 40 kg > korte rust
Walking lunges
3 x 10 x 24 kg per hand > korte rust
Calves
5 x 12 x 60 kg + 1 dropset (PAUSED)

Dat ging weer lekker! Het was druk in de gym, maar toch waren we in anderhalf uur helemaal klaar :)

Post-workout:

In de blender:
220 g bevroren banaan + 25 g impact whey banaan

On top:
60 g choco pops
100 g aardbeien

HNNGGG <3.

complete banaan post workout met chocolade en aardbeien

dat shit morgenochtend

dat shit morgenochtend
Zijn ongeveer 2 bananen volgens mij!:thumbs: Klinkt wel heerlijk trouwens en die cocopops maken het af! Die dingen vreet ik op vakantie ook regelmatig, hnnng!:heart:

Training ging ook niet verkeerd zo te zien! Erg zware dumbell SLDL ook man!!:eek!:

prima training en die postworkout hnnngg

dat shit morgenochtend

Uh wat? :P

Zijn ongeveer 2 bananen volgens mij!:thumbs: Klinkt wel heerlijk trouwens en die cocopops maken het af! Die dingen vreet ik op vakantie ook regelmatig, hnnng!:heart:

Training ging ook niet verkeerd zo te zien! Erg zware dumbell SLDL ook man!!:eek!:

IK kan er geen genoeg van krijgen! Ik eet er gemiddeld zo'n 3 porties van per dag. Makkelijke bron van carbs!
Die SLDL hakken er lekker in inderdaad, hehe!

prima training en die postworkout hnnngg

Dank je! Na die snack heb ik cous cous met spinazie en eieren gemaakt. Echt een aanrader als afwisseling voor normale pasta :D

Lees net dat je als post workout bevroren banaan aan whey in blender op hebt gesnarfd, klinkt goed!!
I'm in! :D

De training van daarnet:

UB1
Bench press 6 6 6 5 67,5 kg
Pull-ups 1 x 8 x bw 7 7 7 6 + 8 kg
Dumbell press 10 8 8 8 20 kg
T-Bar row 10 x 50 kg 8 x 50 kg 2 x 10 x 47,5 kg
Flat Dumbell press 3 x 9 x 26 kg
Incline dumbbell flyes 3 x 12 x 20 kg
Dumbell one-arm row 3 x 10 x 36 kg
EZ-Bar Upright rows 3 x 10 x 25 kg ex. barbell
Dips 12 9 8 7 7
Alternating dumbbell curls 4 x 10 x 12 kg

Aardige training, maar ik was helaas niet zo goed gefocused door een saaie schooldag en haast naar de gym. UB zat wel goed vol na de training en ik merk dat mijn lats en borst goed vooruit gaan. Schouders daarentegen blijven een klein beetje een probleem imo..

Meeste mensen komen toch juist aan als ze dat hebben?

Sterke flyes en rows man!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven