MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Kolere je staat echt droog ja. Wilde zeggen: Meer eten kerel!! Maar goed als je al 4000 kcals eet is dat lastig hehe :D

• Topic Starter Topic Starter
Kolere je staat echt droog ja. Wilde zeggen: Meer eten kerel!! Maar goed als je al 4000 kcals eet is dat lastig hehe :D

Ik hoor het mensen in de gym ook steeds zegge hoor ;). Een maatje van mij zei laatst dat ik maar gewoon snickers e.d. door mn ontbijt moest gooien. Aka troep vreten en gewoon op 4500 a 5000 doorbulken.

wtf je eet 4000kcal per dag en je staat nog zo droog?

Misschien een keer langs de dokter? Kan toch niet gezond zijn :o

Netjes man! Ergggg droog. Petje af

Ik hoor het mensen in de gym ook steeds zegge hoor ;). Een maatje van mij zei laatst dat ik maar gewoon snickers e.d. door mn ontbijt moest gooien. Aka troep vreten en gewoon op 4500 a 5000 doorbulken.

Ik denk serieus dat dat nog niet eens zo'n gek idee is man. Zou gewoon lekker makkelijke kcals extra gaan nemen. Heel clean hoeft het bij jou denk ik niet als ik zie hoe droog jij nu sta :)

Man, man Bas! Echt gort-droog!

Gefeliciteerd...je mag nog meer eten!

Bas be like:eating::eating:

:eating::eating::eating:

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

ik denk serieus dat dat nog niet eens zo'n gek idee is man. Zou gewoon lekker makkelijke kcals extra gaan nemen. Heel clean hoeft het bij jou denk ik niet als ik zie hoe droog jij nu sta :)
+1

Djiezus, je mag inderdaad flink eten zeg, lucky bastard! :D

wtf je eet 4000kcal per dag en je staat nog zo droog?

Misschien een keer langs de dokter? Kan toch niet gezond zijn :o

Ik ben al eens langs de dokter geweest. Ik ben gewoon gezond. Echter heb ik wel medicatie ivm hormoonwaarden die eerst niet in orde waren.
Deze medicatie zou ik theorie geen invloed moeten hebben op het metabolisme, maar ik durf het te betwijfelen gezien mijn huidige inname :roflol:.

Netjes man! Ergggg droog. Petje af

Dank je Danny!! :)

Ik denk serieus dat dat nog niet eens zo'n gek idee is man. Zou gewoon lekker makkelijke kcals extra gaan nemen. Heel clean hoeft het bij jou denk ik niet als ik zie hoe droog jij nu sta :)

Tja, ik vraag mij af of het een goed idee is om mn carbs te gaan verhogen door meer suikers te gaan eten. Er zitten toch wel een hoop nadelen aan :(.

Man, man Bas! Echt gort-droog!

Gefeliciteerd...je mag nog meer eten!

Bas be like:eating::eating:

:eating::eating::eating:

Vreten voor het leven...

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

+1

Djiezus, je mag inderdaad flink eten zeg, lucky bastard! :D

Ik doe mijn best. :thumb:

Vanavond lekker UB trainen :D. Waarschijnlijk moet ik in mijn eentje, dus hopelijk zijn er mensen in de gym die willen spotten!

Wat voor medicatie heb je? Iets in de vorm wat je testosteron of schildklier beïnvloedt? Dan betwijfel ik ook je onderhoud :roflol:

Wat voor medicatie heb je? Iets in de vorm wat je testosteron of schildklier beïnvloedt? Dan betwijfel ik ook je onderhoud :roflol:

Ik gebruik geen test booster o.i.d.
Als gevolg van mijn ongeluk 2012 is mijn hypofyse ermee opgehouden om het lichaam te stimuleren testosteron aan te maken. Daarom gebruik ik nu tweemaal in de week HCG. Dit middel zorgt ervoor dat het lichaam testosteron aanmaakt en de waarden op een gezond niveau liggen.
Voordat ik de medicatie kreeg lag mijn testosteron rond de 0.14, oftwel niks. Momenteel is dat +- 24 :P.

Dat is heftig, hypofyse hormonen beinvloeden best veel processen in je lichaam.
Dubbel respect voor je vorderingen dan!

pff shredded hoor.

rug mag wel wat extra werk ;)

0.14 test, dat hebben meisjes van 10 :eek: mooi dat dat goed zit nu.

Heerlijk in m'n eentje getraind vandaag. Ik merkte dat mn concentratie een stuk beter was en de pomp was fantastisch. Dat laatste zal ook komen door de shitload aan carbs die ik voor de training al binnen had :P.

UB2

Bench press 5 x 5 67,5 kg
Barbell row 4 x 8 x 60 kg
Dumbell press 10 9 8 8 x 20 kg Langzaam, gecontroleerd.
Weighted pull-ups 8 7 7 6 x + 6 kg
Incline Dumbell press 10 8 8 26 kg
Dumbell one-arm row 10 8 8 36 kg
Dumbell flyes 3 x 10 x 14 kg
Cable row 10 8 x 50 kg + 10 x 45 kg
Dips 12 9 8 7 BW
Barbell curls 10 x 25 kg - 9 x 25 kg – 9 x 22,5 kg – 10 x 20 kg
Overhead tricep extenson SS Rear delt raises 3 x 10 x 16 kg SS 3 x 10 x 6 kg

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Dat is heftig, hypofyse hormonen beinvloeden best veel processen in je lichaam.
Dubbel respect voor je vorderingen dan!

Bedankt! :thumb:

pff shredded hoor.

rug mag wel wat extra werk ;)

0.14 test, dat hebben meisjes van 10 :eek: mooi dat dat goed zit nu.

Ja, daar mag nog een hoop aan gebeuren. De laatste tijd begin ik gelukkig eindelijk wat progressie te zien :)
Klopt. Zo voelde ik mij trouwens ook destijds :')

Mooie klassieke oefeningen allemaal, (bijna) geen cables en machines. I like that :)
En nette gewichten.

Heerlijke training weer Bas! Je draait behoorlijk wat oefeningen weg! Als hard-gainer misschien overwegen je gym sessies wat in te korten. Gewoon even hard gaan op de belangrijkste oefening en niet onnodig veel extra kcals verbranden door lange trainingen..

Even googlen naar HCG geeft me wel wat info over dat het vaak gebruikt wordt om te cutten en tijdens nakuren. En dan roept de dokter dat het geen effect zou mogen hebben:roflol:

Mooie klassieke oefeningen allemaal, (bijna) geen cables en machines. I like that :)
En nette gewichten.

Ik vind het heerlijk om op deze manier te trainen! Imo bouw je een klassiek fysiek nog altijd het beste op met losse gewichten en niet met fancy machines waar de meeste gym tegenwoordig vol mee staan :(

Heerlijke training weer Bas! Je draait behoorlijk wat oefeningen weg! Als hard-gainer misschien overwegen je gym sessies wat in te korten. Gewoon even hard gaan op de belangrijkste oefening en niet onnodig veel extra kcals verbranden door lange trainingen..

Even googlen naar HCG geeft me wel wat info over dat het vaak gebruikt wordt om te cutten en tijdens nakuren. En dan roept de dokter dat het geen effect zou mogen hebben:roflol:

Dank je Marvin! :) Ik heb overwogen om oefeningen te schrappen, maar imo heb ik de sweet spot nu gevonden. Ik train met deze oefeningen alle spiergroepen vanuit verschillende posities. Voor rug bijv. 1 vertical pulll, 1 horizontal pull en 2 rows waarvan 1 one-hand row.

HCG wordt niet alleen gebruikt door mensen die nakuren maar er zijn zelf speciale HCG dieten beschikbaar voor met name mensen met obesitas. Dit zijn echte crash dieten van+- 1200 kcal per dag waarbij mensen twee- of driemaal per week HCG gebruiken. Echter is het tot op de dag van vandaag niet wetenschappelijk aangetoond dat HCG daadwerkelijk helpt bij deze dieten :P.

Staat er goed bij kerel, lekker droog!

Misschien een idee om wat dextrosepoeder te gaan nemen? Easy carbs. Je kan ook olijfolie gaan drinken voor de kcal, al zal dat niet heel lekker zijn haha.

Staat er goed bij kerel, lekker droog!

Misschien een idee om wat dextrosepoeder te gaan nemen? Easy carbs. Je kan ook olijfolie gaan drinken voor de kcal, al zal dat niet heel lekker zijn haha.

Bedankt!

Veel mensen nemen dextrose na de training. Zelf gooi ik vaak zo'n 10 g door mn pwo shake, omdat het er een stuk lekkerder van wordt. Misschien is het een idee om m'n pwo carbs op te gaan hogen inderdaad. Aan de andere kant lees ik ook vaak dat het geen ruk uit maakt wanneer je je carbs eet, haha!

Terug
Naar boven