Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kolere je staat echt droog ja. Wilde zeggen: Meer eten kerel!! Maar goed als je al 4000 kcals eet is dat lastig hehe![]()
. Een maatje van mij zei laatst dat ik maar gewoon snickers e.d. door mn ontbijt moest gooien. Aka troep vreten en gewoon op 4500 a 5000 doorbulken.Ik hoor het mensen in de gym ook steeds zegge hoor. Een maatje van mij zei laatst dat ik maar gewoon snickers e.d. door mn ontbijt moest gooien. Aka troep vreten en gewoon op 4500 a 5000 doorbulken.

+1ik denk serieus dat dat nog niet eens zo'n gek idee is man. Zou gewoon lekker makkelijke kcals extra gaan nemen. Heel clean hoeft het bij jou denk ik niet als ik zie hoe droog jij nu sta![]()
wtf je eet 4000kcal per dag en je staat nog zo droog?
Misschien een keer langs de dokter? Kan toch niet gezond zijn![]()
.
Ik denk serieus dat dat nog niet eens zo'n gek idee is man. Zou gewoon lekker makkelijke kcals extra gaan nemen. Heel clean hoeft het bij jou denk ik niet als ik zie hoe droog jij nu sta![]()
. Man, man Bas! Echt gort-droog!
Gefeliciteerd...je mag nog meer eten!
Bas be like
Vreten voor het leven...
---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------
+1
Djiezus, je mag inderdaad flink eten zeg, lucky bastard!![]()
. Waarschijnlijk moet ik in mijn eentje, dus hopelijk zijn er mensen in de gym die willen spotten!Wat voor medicatie heb je? Iets in de vorm wat je testosteron of schildklier beïnvloedt? Dan betwijfel ik ook je onderhoud![]()
.
. Dat is heftig, hypofyse hormonen beinvloeden best veel processen in je lichaam.
Dubbel respect voor je vorderingen dan!
pff shredded hoor.
rug mag wel wat extra werk
0.14 test, dat hebben meisjes van 10mooi dat dat goed zit nu.

mooie klassieke oefeningen allemaal, (bijna) geen cables en machines. I like that![]()
en nette gewichten.

Mooie klassieke oefeningen allemaal, (bijna) geen cables en machines. I like that![]()
En nette gewichten.
Heerlijke training weer Bas! Je draait behoorlijk wat oefeningen weg! Als hard-gainer misschien overwegen je gym sessies wat in te korten. Gewoon even hard gaan op de belangrijkste oefening en niet onnodig veel extra kcals verbranden door lange trainingen..
Even googlen naar HCG geeft me wel wat info over dat het vaak gebruikt wordt om te cutten en tijdens nakuren. En dan roept de dokter dat het geen effect zou mogen hebben![]()
Ik heb overwogen om oefeningen te schrappen, maar imo heb ik de sweet spot nu gevonden. Ik train met deze oefeningen alle spiergroepen vanuit verschillende posities. Voor rug bijv. 1 vertical pulll, 1 horizontal pull en 2 rows waarvan 1 one-hand row.
.Staat er goed bij kerel, lekker droog!
Misschien een idee om wat dextrosepoeder te gaan nemen? Easy carbs. Je kan ook olijfolie gaan drinken voor de kcal, al zal dat niet heel lekker zijn haha.