MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Damn wat een hoop oefeningen bij ub, hoe lang ben je daar mee bezig?

Oats kun je ook makkelijk in grotere hoeveelheden weg krijgen

Lange trainingen man maar wel lekker !

• Topic Starter Topic Starter
Damn wat een hoop oefeningen bij ub, hoe lang ben je daar mee bezig?

anderhalf uur!

Oats kun je ook makkelijk in grotere hoeveelheden weg krijgen

Zekers. Ik vind het nog lekker ook! Ik las dat jij er ook behoorlijke hoeveelheden van wegwerkt :D.

Lange trainingen man maar wel lekker !

Goed te doen hoor :thumb:. Alles goed trouwens? :) Jammer dat je niet meer zo actief bent man!

De training van vandaag! Het was lekker rustig in de gym en er waren gelukkig geen zeikerds :D. Dat is wel eens anders op zondag, hehe!

LB1
Squat
12 x bw
12 x 20
10 x 50
6 x 70
5 x 80
5 x 5 90 kg
Deadlift
8 x 60
6 x 80
4 x 6 x 105 kg
Hack squat
3 x 10 x 45 kg
SLDL
10 8 8 8 80 kg Normaal pak ik dumbell SLDL, maar ik wou even kijken hoe de normale SLDL er nu bij staat. 80 kg was prima :thumb:
Walking lunges
3 x 10 x 26 kg per hand :burn:
Calves 6 x 12 x 65 kg ss romanian sit-ups op bench 8 kg 6 X 15 Fijne ab-oefening!

Tevreden! :)

Daarnet getraind bij BF, want mijn gym is vandaag gesloten :P. Niks geks gedaan, maar gewoon aan mijn UB schema gehouden. BF is trouwens niet echt mijn ding. Alles is netjes en het benodigde materiaal is aanwezig, maar het was er druk en krap. Mijn gym is gelukkig een stuk rustiger! :D

Daarnet getraind bij BF, want mijn gym is vandaag gesloten :P. Niks geks gedaan, maar gewoon aan mijn UB schema gehouden. BF is trouwens niet echt mijn ding. Alles is netjes en het benodigde materiaal is aanwezig, maar het was er druk en krap. Mijn gym is gelukkig een stuk rustiger! :D

Ha ha, misschien moet je een T-shirt laten maken met "Ik kom hier niet voor de sociale contacten" of zo :)

Nette gewichten bij je LB trouwens weer!
Ik hoor van veel mensen dat ze moeten zoeken naar een open gym met al die vrije dagen in mei....

Ja heb het erg druk en wil wel actief loggen maar weet van mezelf dat dat niet gaat lukken... Hoeveel weeg je nu?
En lb gaat wel lekker man goeie gewichten !

Netjes hoor Bas! Dat zijn stevige walking lunges aan het einde!!:thumb:

Wat vind je zelf prettiger, SLDL met barbell of dumbbels? .. Vraag me bij het doen van SLDL db's vooral af of ik het wel goed uitvoer.. Voel het dan op de één of andere manier minder.

prima training bas.

Ja heb het erg druk en wil wel actief loggen maar weet van mezelf dat dat niet gaat lukken... Hoeveel weeg je nu?
En lb gaat wel lekker man goeie gewichten !

Haha, loggen kost maar weinig tijd gelukkig! :) Mijn gewicht is momenteel 76,6. Meh, het gaat nog steeds niet echt hard!

Netjes hoor Bas! Dat zijn stevige walking lunges aan het einde!!:thumb:

Thanks man. Mensen in de gym kijken mij altijd met grote ogen aan als ik die er op t eind nog ff uitpers haha :')

Wat vind je zelf prettiger, SLDL met barbell of dumbbels? .. Vraag me bij het doen van SLDL db's vooral af of ik het wel goed uitvoer.. Voel het dan op de één of andere manier minder.

Ik vind de oefening toch fijner met dumbells. Met een barbell kan ik minder goed focussen op mijn hamstrings en voel ik de oefening harder in mijn onderrug!

Dank je!

Huh wat? :P

Heb hetzelfde man met gewicht gaat echt traag , 4everbulk !

Gisteren op stap geweest en vanmorgen om 6 u thuis gekomen. Echter wel gewoon getraind om 1 uur :P. Wederom bij BF, deze keer een andere locatie met andere maten.
Training ging wel goed, zeker gezien de alcohol en weinig slaap.

LB1
Deadlift
10 x 20
8 x 60
8 x 80
6 x 100
3 x 115
2 x 3 x 125 Ging hard. BF People were mirrin :P

Squat
10 x 20
10 x 40
8 x 60
8 x 80
4 x 8 x 85 Eerste x gesquat zonder spiegel. Maat van mij heeft even gefilmd en vorm bleek wel on-point te zijn :)

Leg press
12 x 180
3 x 12 x 190 Super fijne leg press!!

Dumbell SLDL
3 x 10 x 36 kg korte rust. :burn:

Lunges dumbells
A lot. + 26 kg

Calves Smith machine
6 x 12-15 x 60 kg

Lekkere deadlift, en dat ze bij BF miren vind ik niet heel gek :p

Lkkre train bas, kga morgen me first time BF training pakken :o im a BF virgin :o:o

125 kilo deadlift en people mirin? is dat srs? :roflol:

no hate verder hoor, lekkere train

boh 190 kilo legpres! EN DAT R

Terug
Naar boven