- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn wat een hoop oefeningen bij ub, hoe lang ben je daar mee bezig?
Oats kun je ook makkelijk in grotere hoeveelheden weg krijgen
.
Jammer dat je niet meer zo actief bent man!
. Dat is wel eens anders op zondag, hehe! 
. Niks geks gedaan, maar gewoon aan mijn UB schema gehouden. BF is trouwens niet echt mijn ding. Alles is netjes en het benodigde materiaal is aanwezig, maar het was er druk en krap. Mijn gym is gelukkig een stuk rustiger! 
Daarnet getraind bij BF, want mijn gym is vandaag gesloten. Niks geks gedaan, maar gewoon aan mijn UB schema gehouden. BF is trouwens niet echt mijn ding. Alles is netjes en het benodigde materiaal is aanwezig, maar het was er druk en krap. Mijn gym is gelukkig een stuk rustiger!
![]()

Wat vind je zelf prettiger, SLDL met barbell of dumbbels? .. Vraag me bij het doen van SLDL db's vooral af of ik het wel goed uitvoer.. Voel het dan op de één of andere manier minder.
Ja heb het erg druk en wil wel actief loggen maar weet van mezelf dat dat niet gaat lukken... Hoeveel weeg je nu?
En lb gaat wel lekker man goeie gewichten !
Mijn gewicht is momenteel 76,6. Meh, het gaat nog steeds niet echt hard! Netjes hoor Bas! Dat zijn stevige walking lunges aan het einde!!![]()
Wat vind je zelf prettiger, SLDL met barbell of dumbbels? .. Vraag me bij het doen van SLDL db's vooral af of ik het wel goed uitvoer.. Voel het dan op de één of andere manier minder.

Heb hetzelfde man met gewicht gaat echt traag , 4everbulk !
. Wederom bij BF, deze keer een andere locatie met andere maten. 
Lekkere deadlift, en dat ze bij BF miren vind ik niet heel gek![]()
!Lkkre train bas, kga morgen me first time BF training pakkenim a BF virgin
![]()