Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Gebruik je straps voor die rows?

Die DB rows met 44 kg zijn zeker indrukwekkend. Doe je ze dan nog wel netjes geisoleerd op de latissimus, of zit je dan met alle spieren die je hebt, aan dat gewicht te rossen?

Die DB rows met 44 kg zijn zeker indrukwekkend. Doe je ze dan nog wel netjes geisoleerd op de latissimus, of zit je dan met alle spieren die je hebt, aan dat gewicht te rossen?
Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zie zoveel gasten in de gym die dingen hengsten met alleen maar momentum. Ook ontzettend gevaarlijk voor je onderrug. :o

Maar afgaande op je form die ik zie op instagram bij andere lifts, zit dat wel goed denk ik!

Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zie zoveel gasten in de gym die dingen hengsten met alleen maar momentum. Ook ontzettend gevaarlijk voor je onderrug. :o

Maar afgaande op je form die ik zie op instagram bij andere lifts, zit dat wel goed denk ik!
Ja, niet om te slijmen, maar het ziet er meestal wel netjes uit op Bas z'n insta.

Kortom: FILMPJE!! :p

Al je warmup-sets voor de deadlift double overhand doen is ook een goede.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.453

Bedankt. Deze doe ik redelijk strikt hoor. Ik probeer er sinds kort op te focussen om de dumbbell bovenin ook helemaal door te trekken op aanraden van de fysio. Dat deed ik eerder nooit.

Thanks. Ik gebruik 95% van de tijd correcte techniek. Denk ik.

Ja, niet om te slijmen, maar het ziet er meestal wel netjes uit op Bas z'n insta.

Kortom: FILMPJE!! :p

Haha. Thanks!
Soon.

Ook prima.

Al je warmup-sets voor de deadlift double overhand doen is ook een goede.

Ik pak alles overhands.
Ben vrij recent geswitcht, beste keuze ooit.

Dat ben ik ook van plan. Echter lukt het mij momenteel nog niet goed om m'n lats te gebruiken met hook-grip.

Haha gewoon op Vans deadliften deze baas. Ik zie ook wat fitchicks door het beeld lopen.. :cool:

Dat ben ik ook van plan. Echter lukt het mij momenteel nog niet goed om m'n lats te gebruiken met hook-grip.

Precies hetzelfde hier, tis even wennen, geld ook voor de duim die kapot gaat elke keer.
Wat mij hielp is focussen op de stang buigen, en als je meerdere reps doet, begint je duim vaak pas pijn te doen wanneer de spanning eraf gaat, dus de stang vast blijven knijpen, scheelt een hoop pijn tussendoor.

Ook voor @Vito, kon citaat niet meer toevoegen.

Het lijkt bij je deadlifts altijd alsof je je lockout niet volledig doet, alsof je je knieën niet geheel gestrekt hebt. Kan dat kloppen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.458
Haha gewoon op Vans deadliften deze baas. Ik zie ook wat fitchicks door het beeld lopen.. :cool:

Zeker wel. Toch maar schoentjes aan gedaan, na geklaag over het lopen op sokken.

Ja, ja. Ik train de laatste tijd nog maar weinig in de ochtend tbh! :thinking:

Precies hetzelfde hier, tis even wennen, geld ook voor de duim die kapot gaat elke keer.
Wat mij hielp is focussen op de stang buigen, en als je meerdere reps doet, begint je duim vaak pas pijn te doen wanneer de spanning eraf gaat, dus de stang vast blijven knijpen, scheelt een hoop pijn tussendoor.

Ook voor @Vito, kon citaat niet meer toevoegen.

Hmm. Ik zal het nog eens proberen binnenkort.
Die pijn heb ik verder geen last van. Je moet er iets voor over hebben.

Het lijkt bij je deadlifts altijd alsof je je lockout niet volledig doet, alsof je je knieën niet geheel gestrekt hebt. Kan dat kloppen?

Lijkt maar zo. Komt misschien door mijn lange stelten en hoge heupen? :P

Terug
Naar boven