- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee. Ik vind het juist fijn om mijn grip kracht te trainen op deze manier![]()
Precies, als je geleidelijk zwaarder gaat tillen groeit je gripkracht gewoon mee. Zware hammer curls is ook een goede oefening voor je grip.
Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zie zoveel gasten in de gym die dingen hengsten met alleen maar momentum. Ook ontzettend gevaarlijk voor je onderrug.Die DB rows met 44 kg zijn zeker indrukwekkend. Doe je ze dan nog wel netjes geisoleerd op de latissimus, of zit je dan met alle spieren die je hebt, aan dat gewicht te rossen?

Ja, niet om te slijmen, maar het ziet er meestal wel netjes uit op Bas z'n insta.Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zie zoveel gasten in de gym die dingen hengsten met alleen maar momentum. Ook ontzettend gevaarlijk voor je onderrug.
Maar afgaande op je form die ik zie op instagram bij andere lifts, zit dat wel goed denk ik!

En wat dacht je van fat-grip pull-ups? Die hebben voor mij enorm geholpen!!
Al je warmup-sets voor de deadlift double overhand doen is ook een goede.
Ik kan dat nog steeds niet, doe altijd mixed grip.Hook grip voor je werksets zodat mensen denken dat je insane grip strength hebt**

Die DB rows met 44 kg zijn zeker indrukwekkend. Doe je ze dan nog wel netjes geisoleerd op de latissimus, of zit je dan met alle spieren die je hebt, aan dat gewicht te rossen?
Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zie zoveel gasten in de gym die dingen hengsten met alleen maar momentum. Ook ontzettend gevaarlijk voor je onderrug.
Maar afgaande op je form die ik zie op instagram bij andere lifts, zit dat wel goed denk ik!
Ja, niet om te slijmen, maar het ziet er meestal wel netjes uit op Bas z'n insta.
Kortom: FILMPJE!!![]()
Al je warmup-sets voor de deadlift double overhand doen is ook een goede.
Nog tips?
Dat ben ik ook van plan. Echter lukt het mij momenteel nog niet goed om m'n lats te gebruiken met hook-grip.
Haha gewoon op Vans deadliften deze baas. Ik zie ook wat fitchicks door het beeld lopen..![]()
Precies hetzelfde hier, tis even wennen, geld ook voor de duim die kapot gaat elke keer.
Wat mij hielp is focussen op de stang buigen, en als je meerdere reps doet, begint je duim vaak pas pijn te doen wanneer de spanning eraf gaat, dus de stang vast blijven knijpen, scheelt een hoop pijn tussendoor.
Ook voor @Vito, kon citaat niet meer toevoegen.
Het lijkt bij je deadlifts altijd alsof je je lockout niet volledig doet, alsof je je knieën niet geheel gestrekt hebt. Kan dat kloppen?

Hmm. zal het nog eens proberen binnenkort.
Die pijn heb ik verder geen last van. Je moet er iets voor over hebben.

No pain no gain, jatog.Beetje kerel moet zich er over heen kunnen zetten inderdaad![]()