joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn complimenten Basma over je log!
Vind het erg prettig om te lezen!
Wel heb ik een vraag aan je.
Ik loop nu een beetje vast met het gewicht van de benchpress...
Heb jij hier last van gehad en heb je misschien een tip waardoor ik naar een hoger gewicht kan komen?
Ik doe zelf 3 sets met 10 reps en zie dat jij in 4 sets van 12 naar 6 reps gaat.
Heeft dat een reden?
Alvast bedankt!
Tips voor je bank:
1. Lager in de reps gaan. Dit werkt veel beter voor je kracht dan hogere reps.
2. Probeer failure te voorkomen, dit werkt alleen averechts.
3. Focus op je techniek!! Schouderbladen tegen elkaar en daar houden. Stang ter hoogte van je borst laten zakken etc.
4. Probeer oefeningen te doen om je sticking point te verhelpen. Sticking point is het moment waarbij je faalt.
Faal je onderin: Paused Bench Press
Faal je op het midden: Floor Press of Close Grip Bench Press
5. Versterk naast je borst ook je triceps en schouders! Denk aan Military Press, Dips, Floor Press en Close Grip Bench Press.
Succes!
En Bas succes met het eten. Bij mij lukt het aankomen nu gelukkig al op 3800 kcals.
Bedankt voor de tips, hier kan ik echt wat mee Pfff ... om moedeloos van te worden.
Moet je nog een keer voor controle naar de endocrinoloog? Want hier is bijna niet tegen op te vreten lijkt het
Sterker wordt je wel, dus dat gaat helemaal goed toch?
. Dan zou ik bas niet op instagram gaan volgen
Gvd die hamburger weer.
.
Dan kun jij het punt van het sticking point waarschijnlijk goed gebruiken. Zou daarvoor dan Floor Press of de Close Grip Bench Press doen. Zeker de Floor Press vind ik voor de lock-out top.
Merk zelf ook wel dat wanneer mijn techniek minder is de lock-out zwaarder wordt. Arch je je rug goed? Doe je het goed dan voel je al wel wat pomp in je onderrug. Dit archen zet je schouders in een veel betere positie en bij het laten zakken helpen je lats het gewicht stabiliseren, waardoor dit veel minder kracht kost. Je zou hem eens kunnen filmen![]()
Haha nee dat ga ik niet doen.Bedankt man! Ga jij ook loggen?
Dat is mijn warm-up![]()
In een meal moet dat nog wel lukken zelfs

Burgers??Dan zou ik bas niet op instagram gaan volgen
Gvd die hamburger weer.

Ja 3 a 4 sets met ongeveer 6 reps is al wel een mooie richtlijn![]()

Dus ja...
Burgers??![]()
Dan kun jij het punt van het sticking point waarschijnlijk goed gebruiken. Zou daarvoor dan Floor Press of de Close Grip Bench Press doen. Zeker de Floor Press vind ik voor de lock-out top.
Merk zelf ook wel dat wanneer mijn techniek minder is de lock-out zwaarder wordt. Arch je je rug goed? Doe je het goed dan voel je al wel wat pomp in je onderrug. Dit archen zet je schouders in een veel betere positie en bij het laten zakken helpen je lats het gewicht stabiliseren, waardoor dit veel minder kracht kost. Je zou hem eens kunnen filmen![]()

Dus ja...
Burgers??![]()
Zal ik bij mijn volgende training gelijk gaan uitvoeren!
Zometeen legday
Oh die burgers wil ik ook wel zien dan!

Damnn, instagram vol met pics van food, dat kan ik nu echt niet aan nu ik op 2500 kcal zit!
Verder kan ik het beamen dat je bij de bank niet tot falen moet gaan, heeft bij mij de progressie ook gestagneerd.
. 

. Als je je benen goed aanspant, je rug goed archt dan zal je glutes toch wel niet van de bank gaan? Zelf nog nooit gehad

Of course, zojuist drie maanden op 5500 gezeten. Clean.
---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------
Nou echt niet, ik heb liever honger dan continue, dag in/dag uit forceren..

Je wil niet weten wat voor lekker je kunt maken op 2500 kcal per dag.
Ik ga nu ook niet meer tot falen, want daar bereik je idd niks mee
Vanmorgen getraind! Man, man, dat was zweten zeg :')
LB2
Squat
10 x 20
10 x 40
8 x 60
6 x 80
5 x 5 x 92,5 Deze gingen super fijn! Een paar motiverende woorden van een bekende in de gym deden ook wonderen, haha.
Deadlift
8 x 60
6 x 90
3 x 6 x 110 Zweten..
Hack squat
3 x 10 x 47,5 kg
Leg curls
3 x 10 x 35 korte rust.
Lunges
1 x 28 x 28 per hand 2 x 20 x 26 per hand Volgende training gewoon 3 x 20 x 28 kg
Calves SS Romanian sit-ups (bench)
5 x 10 x 70 SS 4 x 15 (en toen was mn bench gejat.
Planks left-right-front
+- 5 min totaal
Ziet er goed uit Basma!
Wat is jouw mening over de Leg Press? of doe jij deze oefening niet?
. Vanmorgen wel gewoon groot ontbeten, maar de laatste twee meals kreeg ik maar net weg. Iemand toevallig tips voor een lekkere kcal-rijke, maar niet te vullende maaltijd voor vanavond op deze rustdag?Thanks!
Leg press pak ik op mijn andere LB dagen zoals je kunt zien. Fijne oefening voor de quads.
---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------
Pff, vandaag echt 0,0 eetlust na de vreetpartij van gisteren. Vanmorgen wel gewoon groot ontbeten, maar de laatste twee meals kreeg ik maar net weg. Iemand toevallig tips voor een lekkere kcal-rijke, maar niet te vullende maaltijd voor vanavond op deze rustdag?