XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

Hoi. Daar zijn we weer.

Afgelopen tijd erg druk gehad qua werk en sociale 'verplichtingen' en daarnaast heb ik sinds anderhalve maand een relatie, wat allemaal erg snel is gegaan!
Enfin. Wel wat blijven trainen, maar hierbij moet je denken aan +- 2 keer per week een FB training wat weinig zoden aan de dijk zette. Bovendien vrij slecht gegeten, veel gezopen en weinig geslapen.

Inmiddels is alles weer wat beter te overzien en begint het te kriebelen om weer gains te gaan maken! Ik heb besloten om weer te starten met een upper/lower split, waarbij de compounds gebasseerd zijn op het BBB principe.

Hierbij de eerste 4 trainingen:

Donderdag:

Deadlift
10x60
8x100
5x132.5

Squat
5x10x70

Leg curls
3x+-12
Leg extensions
3x+15

Vrijdag:

OHP
10x20
10x40
5x50
5x52,5
5x55

Bench
5x10x60

Neutral grip pull-ups
11 8 6

Seated shoulder press
3x10-12x16

Cable straight-arm pullover
3x

Tricep pushdown
3x

Dumbbell curls
2x

Facepull
3x

Zondag:

Squat
10x20
10x40
8x60
5x82,5
5x85
5x87,5
5x90

Deadlift
5x10x100

Leg extensions
3x+12

Leg curls
3x+-15

Maandag:

Bench
20x20
10x50
5x70
5x75
5x77,5
5x80
5x82,5

OHP
5x10x40

Pull-up
10 9 6 x bw

Incline Dumbbell press
12 9 7 x 24

Rear delt raises
3x20x4

Seated row
12 12 10 x 60

DB curls
7 x 18
9 x 16
7 x 16

Rope pushdown
20 15 x 12.5


OK, overdrijven is ook een vak :)
Weet je zeker dat goed je schouderbladen naar elkaar en vooral naar beneden trekt (depressie)? Samen met borst omhoog en archen. Dat is echt goed geweest voor mijn bench techniek en (linker) schouder.

De bench gaat inmiddels vrij goed!! :)

Flink sterk geworden door de jaren heen, (weer) in voor updates!

Mwah. Het ging even de goede kant op en toen kwam er andere dingen op m'n pad! :O

Basma where you at bro?!

Errrrg druk atm :P
 
De bench gaat inmiddels vrij goed!! :)
Goed om weer wat te horen. Ik zie idd dat je me voorbij gebenched bent inmiddels :)
Vriendin die ook KT doet? Of helemaal niet?
 
Goed om weer wat te horen. Ik zie idd dat je me voorbij gebenched bent inmiddels :)
Vriendin die ook KT doet? Of helemaal niet?

Ik vind het oprecht leuk om de trainingen op deze manier bij te houden, maar soms heb je even andere prioriteiten zullen we maar zeggen.

De bench voelt goed en het doel is om over een maand of 3-4 op de 100 kg te zitten voor reps! :)

Nee. Zij doet verder niet aan KT.
Ze vind het verder wel gewoon leuk dat ik het doe trouwens, maar ze houdt niet van 'gespierde gasten'. Daar hoef ik het m.a.w. niet voor te doen :roflol:.
Echter, m'n fysiek is behoorlijk achteruitgaan de afgelopen maanden en daar voel ik mij gewoon niet lekker bij.

Ik zal jouw log ook weer eens gaan lezen!
 
dus je verwacht dat je bench met 20kg omhoog schiet de aankomende 3-4 maanden?

leuk dat je weer komt loggen!
 
dus je verwacht dat je bench met 20kg omhoog schiet de aankomende 3-4 maanden?

leuk dat je weer komt loggen!

Newbie gains? :D

Best wel optimistisch he? :)

Ik ben dan ook vrijwel altijd optimistisch ingesteld!

Ik zou versteld staan en meteen de anabolenkaart trekken

Zolang je mij er over 3-4 maanden ook van verdenkt op basis van mijn fysiek.. Prima! :flexgrin:



Na twee drukke werkdagen en niet bijzonder veel slaap, had ik vandaag niet echt zin om te trainen. Ik had bovendien ook nog een beetje spierpijn van zondag.
Enfin, wel gewoon gegaan, want komende vrijdag kan ik niet en zaterdag wordt waarschijnlijk ook lastig.

Training vandaag:

Deadlift
10x40
10x80
5x120
6x135

Squat
10x40
5x10x72,5

Leg curl
2x12x40
10x40

Calf raises
20x20
2x15x20

Leg extension
3x15x62,5

Kon minder.



Kcal vandaag: 4000
 
We gaan het zien, of niet natuurlijk :p
90 voor reps is natuurlijk al een hele prestatie...
Het is je in ieder geval gegund!
 
Als het zover is, graag filmpje ter ondersteuning van het beweerde :p

en morgen?

Will do!

Vandaag UB op het programma. Maar serst werken van 08:00-19:30 :O.

We gaan het zien, of niet natuurlijk :p
90 voor reps is natuurlijk al een hele prestatie...
Het is je in ieder geval gegund!

Ach ja. Ik probeer gewoon lekker consitent door te beuken de komende tijd en dan kijken we wel waar het schip strandt ;)

Thx buddy!
 
Precies. Er zit in ieder geval een lekkere flow in, heerlijk trainen als je constant kunt verhogen :)
 
Heb je je insta verwijderd? Vroeger om honger te krijgen hoefde ik alleen maar naar je instagram te gaan :P
 
Precies. Er zit in ieder geval een lekkere flow in, heerlijk trainen als je constant kunt verhogen :)

Ja precies. Nu alleen even een beetje puzzelen hoe ik het snelst vooruit kan gaan.
Vooral op het gebied van assistance oefeningen heb ik het idee dat ik heel snel te veel doe.

Heb je je insta verwijderd? Vroeger om honger te krijgen hoefde ik alleen maar naar je instagram te gaan :P

Mwhaha, dat account bestaat niet meer inderdaad.


Training vandaag, na een laaaaange dag werken.

OHP
10x40
5x50
5x55
5x57,5 PR

Bench
10x62,5
2x8x62,5
2x7,62,5

Pull-up
10
8
6
5

Seated db press
12x18
10x18
10x16

Straight-arm pulldown
12x30
10x30
12x25

Facepull
3x20x10

Rope pushdown
3x10x20

Curls
15x14
11x14

OHP ging top.
Bench ging niet zo goed. Lag gewoon niet echt lekker. Misschien ook wat vermoeid door werk?
Verder gingen de assistance oefeningen wel oké, maar voor mijn gevoel voegt het eigenlijk maar weinig toe. Hoe staan jullie hier in?
 
Goeie OHP :cheer:
Bench idd ver onder de 100 :p
Verder gingen de assistance oefeningen wel oké, maar voor mijn gevoel voegt het eigenlijk maar weinig toe. Hoe staan jullie hier in?
Assistance voegt vooral wat toe als het een beweging is die je met compounds niet maakt lijkt me.
 
Goeie OHP :cheer:
Bench idd ver onder de 100 :p

Assistance voegt vooral wat toe als het een beweging is die je met compounds niet maakt lijkt me.

Thx!
Bench ging echt ruk. De schouder voelde weer ouderwets kloten! :O

Goed punt. Oftewel, leg extension, leg curl, calf raisse op lower body dagen en een pull-up en row op upper body dagen.
Echter, Jim Wendler schrijft bijvoorbeeld maar 5 setjes rug werk voor en verder niets nada noppes op ub dagen.

Training vandaag ging niet zo best. De werkborrel afgelopen vrijdag is behoorlijk (lees: compleet) uit de hand gelopen en daar had ik vandaag nog behoorlijk last van.

Squat
5x60
5x80 ai.. Dit komt niet goed :P
3x3x90 Ik heb maar wat gedaan.

DL
3x8x102,5

Calf raise
15x40
2x12x60
1x10x60

Leg extension
3x12x80

Leg curl
20x35
14x35
15x30

Rustig aan gedaan. Anders had ik mijzelf om zeep geholpen vrees ik :P.
 
Bijna een hogere ohp dan benchpress haha. Lekker gewicht voor je schouders!
 
Voortaan de ohp na je bench doen en niet al te veel volume draaien hierop.
 
Hoop dat 2019 voor jou blessure vrij wordt Bas! Succes met de gains.

Tijdens je off periode wel gewoon 4k+ blijven vreten? Ballon nu?
 
Nee. Zij doet verder niet aan KT.
Ze vind het verder wel gewoon leuk dat ik het doe trouwens, maar ze houdt niet van 'gespierde gasten'. Daar hoef ik het m.a.w. niet voor te doen :roflol:.
Maar een 'dad bod' zit ze ook niet op te wachten denk ik? ;) Goed dat je het trainen weer hebt opgepakt.
 
Back
Naar boven