- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanwaar de keuze om pushups in je schema te stoppen? gewoon om te pompen?
dumbbells gaan tot 40kg?
. 
Dat lijkt me lastig om te doen qua rust. Hoe had je die dagen in de gedachten?
Ik zou dan mijn UB dag opsplitsen met op de schouders/armen dag de OHP als compound, welke ik gewoon na mijn borst/rug dag zal doen. Een rustdag neem ik in dat geval gewoon wanneer het zo uitkomt.

Die schouders/armen de dag na armen is niet optimaal qua rust. Je triceps en schouders pak je indirect mee op de borstdag. En ditzelfde geldt voor de biceps die je ook bij je rug aanpakt. Dan wil je die spier de volgende dag alweer aan gaan pakken. Dit zal je alleen maar verder van huis brengen. Ik doe het nu zo, misschien dat dat ook wel iets voor je is.
Zondag: Benen
Maandag: Push: Borst, voorkant en midden schouders, triceps
Dinsdag: Pull: Rug, biceps, achterkant schouder
Donderdag: Benen
Vrijdag: Bovenlichaam
Op deze manier gun je de spieren wel de rust die ze nodig hebben![]()
als je perse ub/lb wil doen gewoon 1 dag beginnen met benchpress en daar de focus op leggen en de andere dag beginnen met ohp en daar de focus op leggen. verder gewoon ram veel eten en beest worden
.Bedankt voor je reactie!
Ik schrap armen isolatie op borst/rug dag.
Ik zou ook het volgende kunnen doen, aangezien Push/Pull/Legs mij echt totaal niet beviel:
Dag 1: legs
Dag 2:Borst/rug
Dag 3: Schouders/armen
Dag 4:Legs
Dag 5: UB
Dag 6: Rest
Repeat.
Dat is wat ik nu doe. Echter gaan schouders en armen echt niet lekker en dat komt vooral doordat mijn UB trainingen te lang duren volgens mij. Ik heb moeite om goed te blijven focussen en ik krijg bovendien last van stress. Dat laatste heeft mij al een hoop gains gekost.

Nu krijg je wel last dat je dag 2 borst pakt (en dus indirect ook schouder) en dan dag 3 schouders doet.
100 ml ranja mengen met wat water helpt voor mij wel voor de focus![]()
Op borst dag zal ik bench en incline bench pakken. Denk je dat deze oefeningen de OHP erg zullen beinvloeden als ik die een dag later doe?
Lol. Dat drink je voor de training?![]()
Macro's 10-06
EKV: 202-569-94 (Y)
KCAL: 4005

. 
Op borst dag zal ik bench en incline bench pakken. Denk je dat deze oefeningen de OHP erg zullen beinvloeden als ik die een dag later doe?
Doe je een gezondheidsstudie op wiebenga toevallig?
Ja die opzet die je wil doen is voor je schouders en armen juist niet optimaal. Op de borstdag pak je vooral met de presses veel je triceps en schouders mee. Dat zelfde geldt voor je biceps en achterkant schouder bij je rugoefeningen.
Hinder van ondervinden tijdens de volgende training is dan nog niet eens zo erg, maar het feit dat je je spieren niet laat profiteren van supercompensatie wel. Waarom vond je de Push/Pull/Legs niks? Search anders eens op Phat![]()
. ja weet ik wel zeker, dat gaat je progressie in de weg zitten
.. Hoe doe je de upright rows? En voel je de CGBP icm dips niet ook veel in je borst? Met beiden pak je wel een beetje borst mee, één van deze twee lijkt me prima de dag na borst, maar allebei?
zal zelf eerst schouders doen dan pas het armlijstje afwerken.
laat maar ik zat naar iemand anders zijn bicepader te staren die op jou leek
.
.
. 
.