Arendjan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spiergroepen afwisselen en je spieren 2x per week trainen is helaas niet iets wat super goed samen gaat. Dan krijg je bijna automatisch Phat of het schema wat ik stuurde. Of je komt gelijk met je rust in de knoei. Want zoals Jochem dat al zei dat gaat je echt je progressie kosten.
Je weet dat upright rows met een rechte barbell heel slecht voor je schouders zijn? Het is beter om ze met een EZ-bar te doen. Nog beter is om ze met dumbells te doen.
Dit filmpje legt het wel aardig uit:
http://www.youtube.com/watch?v=1SnVJDt7jts
Vanaf 1:22 ongeveer.
Goede training! Schema van gister lijkt een klein beetje op de mijne vandaag!![]()
![]()

.Lkkre training man.
@upright rows. Deze doe ik enkel met db's
Goeie LB train weer. Je kan die DL eens met aflopende reps proberen (7-6-5x of zo) dan zijn ze msn allemaal van goede vorm en toch evenveel kilo's verplaatst.
. Dat ga ik zeker proberen in de toekomst. Zodra ik vast loop ga ik die methode waarschijnlijk hanteren. Omdat upright rows op zijn tijd gewoon lekker zijnVanwaar het risico lopen met een Upright Row als er genoeg alternatieven zijn?
.Omdat upright rows op zijn tijd gewoon lekker zijn.
upright rows zijn echt pure t*fus en kunnen kapot sterven

Je weet dat upright rows met een rechte barbell heel slecht voor je schouders zijn? Het is beter om ze met een EZ-bar te doen. Nog beter is om ze met dumbells te doen.
Dit filmpje legt het wel aardig uit:
http://www.youtube.com/watch?v=1SnVJDt7jts
Vanaf 1:22 ongeveer.

. Ik ben van mening dat upright rows geen probleem zijn zolang ze niet pijnlijk zijn. Kaluro heeft een goed punt met het feit dat het verstandig is om ze wide-grip te doen. Haha, heerlijke discussie weer!. Ik ben van mening dat upright rows geen probleem zijn zolang ze niet pijnlijk zijn. Kaluro heeft een goed punt met het feit dat het verstandig is om ze wide-grip te doen. Ik weet trouwens niet of ik ze blijf doen, maar daar log ik vanavond wel even over. Mijn training van vanochtend post ik dan ook. Eerst even een dagje buffelen op t werk..

Wanneer het pijn doet is het eigenlijk al te laat
Oke, ik zal er over ophouden haha. Hack squat doe je in de smith, of met een barbell achter je hielen?

.