Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik heb uiteraard nog wat research gedaan op betrouwbare websites en het is inderdaad waar dat het op de lange termijn geen optimale resultaten zal opleveren.
Nu ben ik dus van plan om het PPL weer op te pakken, waarbij ik geen vaste rustdagen heb gezien mijn variabele werk- en schoolrooster.
Bankdrukken blijft wat lastig. Wel merk ik dat ik al wat meer spanning kan houden in mn lichaam, door dat ik nu beter in staat ben om kracht uit m'n benen te halen. Ik heb vanmiddag weer een sessie op het programma staan trouwens
De deadlift blijf ik op benen dag doen. Ten eerste kan ik absoluut niet squaten na een deadlift dag en met spierpijn in mijn glutes gaan de deadlifts bagger

---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------
Ik heb trouwens nog een vraag betreffende assistance oefeningen op Push en Pull dagen. Is het verstandig op Face-pulls/rear delt flyes te doen tijdens mijn pull training, dus de dag voor push training?