Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Mooie squats & deads Bas!

En tja...die dagmacro's..:eek!:

je staat wel sick droog gozer :thumbs:

Ik kan nu wel harder bulken schreeuwen, maar zo te zien gaat je kracht prima toch? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Snap niet dat mensen db SLDL zo lekker vinden, ik krijg het maar niet voor elkaar die op zodanige manier uit te voeren dat ik hem goed voel.. Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen :o.
Het zou wel een goede oefening voor me zijn though aangezien ik ook aan mijn grip moet werken..

Oefenen, oefenen, oefenen! :D

Niet te zwaar pakken en gecontroleerd uitvoeren. Stel mezelf niet snel als voorbeeld, maar dit is ongeveer hoe ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=EYA0TH1zsfw

Perfecte form man! Ik heb mijzelf ook laten filmen met de dumbell SLDL en de techniek was bij mij ook helemaal in orde. Misschien moet ik ook maar eens een youtube acc maken, dan kan ik het filmpje met jullie delen :)
Mooie squats & deads Bas!

En tja...die dagmacro's..:eek!:

Dank je Marvin! Binnenkort hoop ik toch eindelijk 3 plates te liften, haha :)

je staat wel sick droog gozer :thumbs:

Ik kan nu wel harder bulken schreeuwen, maar zo te zien gaat je kracht prima toch? ;)

Dank je :).
Zo is het. Een vriend van mij zei gisteren ook nog dat ik mij niet te druk moest maken over massa nu, gezien ik gewoon sterker wordt nu en m'n fysiek ook steeds beter in balans komt.

Je zou het ook gewoon via instagram kunnen delen. Maar die 40 kg SLDL doe jij gewoon zonder straps? Goeie grip dan hoor ;)

Je zou het ook gewoon via instagram kunnen delen. Maar die 40 kg SLDL doe jij gewoon zonder straps? Goeie grip dan hoor ;)

Oh, dat is ook wel een goed idee! :)
Thanks! Ik gebruik nooit straps en ook geen magnesium, alhoewel ik dat laatste nu wel overweeg voor deadlifts.

magnesium is zeker wel handig voor deadlifts. zeker als je wat meer gewicht gaat tillen en de zomer er weer aankomt en je telkens met zweethandjes zit :p

magnesium is zeker wel handig voor deadlifts. zeker als je wat meer gewicht gaat tillen en de zomer er weer aankomt en je telkens met zweethandjes zit :p

Mijn gym heeft ook nog eens geen airco o.id. en dat zweten maakt het echt lastig inderdaad! :P

train je deadlift voor je grip? -> nee -> straps.

Dit, heb erg veel aan magnesium, topspul!
Heb vaak last van zweethandjes, ook bij lat pulldowns en dergelijk is het handig spul :).

Yeey for team straps :)

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Zo is het. Een vriend van mij zei gisteren ook nog dat ik mij niet te druk moest maken over massa nu, gezien ik gewoon sterker wordt nu en m'n fysiek ook steeds beter in balans komt.

Die vriend ziet dat helemaal goed.

Zolang ik de deadlifts met mijn eigen gripkracht houd, ga ik echt geen straps gebruiken! :D

Dit, heb erg veel aan magnesium, topspul!
Heb vaak last van zweethandjes, ook bij lat pulldowns en dergelijk is het handig spul :).

Haha, bij ons in de gym is er ook een lat pulldown. Dat dat ding gebruik ik niet meer met name om het feit dat die handvaten echt spekglad zijn :P

Yeey for team straps :)

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Die vriend ziet dat helemaal goed.

Thx man :cool:!

op het begin had ik met 100kg grip al moeite :o

De planning voor vanavond. Ik had eigenlijk vanmiddag al willen gedaan, maar ik heb het even te druk met de studie en de voorbereidingen voor mijn studie in Taiwan die start in September :).

PULL2
Schouders opwarmen
BOR
1 x 12 x 35 kg
1 x 8 x 55 kg
5 x 5 72,5 kg
Pull-ups
5 x 8 x bw + 6 kg
T-bar row
4 x 10-12 x 52,5 kg
CG pull down
3 x 10-12 x 60 kg
Barbell curls
4 x 8-10 x 27,5 kg
Dumbell one-arm row
3 x 10 x 36 kg
Hammer curls
3 x 10 x 12 kg
Rear dealt flyes
4 x 8-10 x 7 kg
Abs:
ab-wheel roll out
leg raises
Romanian sit-ups +14 kg

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

op het begin had ik met 100kg grip al moeite :o

op het begin had ik met 100 kg deadlift al moeite :o

Nou, laten we het maar niet over mijn eerste 50 kg deadlift attempt hebben dan.. Allejezus :o..

Studie in Taiwan? Nice!

Lekkere rug workout

Studie in Taiwan? Nice!

Lekkere rug workout

Ja, daar ga ik een half jaar naar toe! :D

De training van vanavond:

PULL2
Schouders opwarmen
BOR
1 x 12 x 35 kg
1 x 8 x 55 kg
5 x 5 72,5 kg
Pull-ups
8 8 8 7 6+2 x bw + 6 kg Gekke, gekke pomp :o.
T-bar row (close grip)
4 x 8 x 45 kg Voor het eerst close-grip gepakt en dat voelde echt lekker!!
CG pull down
3 x 10 x 60 kg
Barbell curls
8 x 30 – 3 x 8 x 27,5 kg
Dumbell one-arm row
3 x 10 x 36 kg
Hammer curls
3 x 8-10 x 12 kg
Rear dealt flyes
4 x 10 x 7 kg
Abs:
ab-wheel roll out SS leg raises