- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaaf man!! Wat voor studie doe je dan?
Sterke BOR's trouwens en natuurlijk succes vandaag!
Mooie plannen voor Taiwan zeg. Kan je al (goed) met stokjes eten
En lekkere train weer. Ik zit alleen naar die Russian twists te kijken, was dat niet slecht voor de ruggengraat volgens sommigen (niet dat je alles moet geloven natuurlijk....)
. Balen van die bench man en dat verschil met maar 2.5kg!! It's all in the mind!
. luxe problemen..Ik heb t ff in MFP gezet net. Het doel is een ekv van 225/675/100. Ik weet nog niet echt hoe ik dit aan moet gaan pakken zonder dagelijks wat te junken eigenlijk.
Je kan ook eens een filmpje maken en in je log zetten ofc.

weet niet of ik de komende tijd nog in groningen ben maar als we eens samen trainen kan ik waarschijnlijk wel wat benchpress cues geven. je kan ook eens een filmpje maken en in je log zetten ofc.
Als er van meerdere kampen om gevraagd wordt, kan een filmpje niet achterblijven he![]()
Goed idee! Wat kost het om een keer bij Martiniplaza te trainen dan?
Is het mogelijk om zulke grote bestanden hier te uploaden? In dat geval zal ik dat zeker doen.
Ik moet er hard voor werken anders! :')

denk dat dat pas weer in de keiweek wordt. heb alleen maandag nog een tentamen en dan hopelijk vakantie![]()
.Dat post-workout meal!Tja..softijs is niet de beste keuze denk..bevat niet eens heel veel kcals maar vult als een huis!
Training ziet er in ieder geval goed uit! Die 100kg zit je zo weer aan Bas!![]()
Ik kan er geen genoeg van krijgen!! 
NIce training, 4500kcal voornamelijk clean food lijkt me ook een hele opgave.
.