MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Mooie plannen voor Taiwan zeg. Kan je al (goed) met stokjes eten ;)
En lekkere train weer. Ik zit alleen naar die Russian twists te kijken, was dat niet slecht voor de ruggengraat volgens sommigen (niet dat je alles moet geloven natuurlijk....)

• Topic Starter Topic Starter
Gaaf man!! Wat voor studie doe je dan?

Sterke BOR's trouwens en natuurlijk succes vandaag!

Zeker! Ik studeer International Business and Management. Voor mijn studie moet ik een half jaar studeren in het buitenland en daarna nog een half jaar stage lopeni n het buitenland :)
Bedankt! Ik heb er weer zin in :)

Mooie plannen voor Taiwan zeg. Kan je al (goed) met stokjes eten ;)
En lekkere train weer. Ik zit alleen naar die Russian twists te kijken, was dat niet slecht voor de ruggengraat volgens sommigen (niet dat je alles moet geloven natuurlijk....)

Ik heb het inmiddels een paar keer geprobeerd bij de lokale Thai, maar ik kan er nog niet aan wennen hehe :P
Bedankt!
De Russian twists doen verder geen pijn in m'n rug. Ik kom trouwens ook niet heel ver omhoog met mijn bovenlichaam en ik houd m'n benen zo goed als gestrekt.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:41 ----------

Vanmorgen getraind:

PUSH1
Schouders opwarmen
Bench press
3 x 4 x 70 Die 5e rep zit er gewoon nog steeds niet in.. Ik raakte hier echt enorm gefrusteerd %&*(
3 x 5 x 67,5 Deze gingen easy..
OHP
4 x 6 x 37,5 kg Ohp was wel even zwaar direct na bench.
Incline dumbbell press
4 x 8 x 28 kg Prima.
CGBP
8 7 8 7 x 50 kg
Dumbell flyes
3 x 10 x 14 kg
Dips
8 7 7+2 Deze ga ik vervangen voor rope push-downs, want dit geeft naast alle andere oefeningen te veel stress op mijn schouders helaas.. Op mijn andere Push dag blijf ik gewoon de (weighted) dips doen.
Side lateral raises
3 x 10 x 8 kg
Verzuurd :P.

Macro's 16-06
EKV 215 601 75 PERFECT!
Kcal 4029

Balen van die bench man en dat verschil met maar 2.5kg!! It's all in the mind!

balen van die bench! maar komt wel goed joh

Balen van die bench man en dat verschil met maar 2.5kg!! It's all in the mind!

balen van die bench! maar komt wel goed joh

Tja, dat zou je zeggen! Echter zit ik nu al zeker 8 week vast op dit gewicht en dat is natuurlijk enorm frustrerend :(.
Het zal tevens te maken hebben met het feit dat ik niet in massa aankom. Vanmorgen stond ik nog steeds op 76. Ik ga mn kcals verhogen naar 4500 denk ik.
Daarnaast twijfel ik nog altijd aan mijn techniek, alhoewel mijn maten allemaal zeggen dat het er prima uit ziet :')

Macro's 17-06
EKV:211 549 2111
Kcal: 4072

Damn 4500 dat is bijna het dubbelen wat ik nu eet.

weet niet of ik de komende tijd nog in groningen ben maar als we eens samen trainen kan ik waarschijnlijk wel wat benchpress cues geven. je kan ook eens een filmpje maken en in je log zetten ofc.

weet niet of ik de komende tijd nog in groningen ben maar als we eens samen trainen kan ik waarschijnlijk wel wat benchpress cues geven. je kan ook eens een filmpje maken en in je log zetten ofc.

Als er van meerdere kampen om gevraagd wordt, kan een filmpje niet achterblijven he :D

Goed idee! Wat kost het om een keer bij Martiniplaza te trainen dan?
Is het mogelijk om zulke grote bestanden hier te uploaden? In dat geval zal ik dat zeker doen.

Ik moet er hard voor werken anders! :')

denk dat dat pas weer in de keiweek wordt. heb alleen maandag nog een tentamen en dan hopelijk vakantie :D

Aii.. Naja dan ben ik net terug van vakantie :thumb:

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Vandaag voor de verandering weer eens alleen wezen trainen. Dat was opzich niet erg, want ik wou nog mijn squat techniek nog eens goed onder de loep nemen..

LEGS2
Squats
12 x 20
10 x 40
8 x 60
6 x 80
3 x 5 x 95 Deze sets voelden goed. Echter heb ik van de derde een filmpje gemaakt en vervolgens zag ik dat ik (net) niet parallel kwam!
3 x 5 x 90 5 kg lichter gegaan en gefocussed op diepte. Jezus, deze gingen allemaal superrr lekker. Helaas wel 5 kg omlaag, maar ik ben echt blij dat ik dit nu heb opgemerkt. 100 kg zal ietsje langer duren hierdoor, maar gelukkig wel met de juiste techniek!
Deadlifts
8 x 60
6 x 90
6 5 6 x 112,5 Bij de 2e set was ik even slecht gefocussed.
Hack squat
3 x 10 x 50 kg
Leg curls
3 x 11 x 35 kg
Lunges
3 x 20 x 28 kg per hand Hier was ik er eigenlijk helemaal klaar mee..
Calves SS Russian twists
4 x 12 x 80 kg SS 4 x 30 x 10 kg afgeraffeld. Morgen pak ik misschien nog even serieus core/abs.

Post-workout:
Burger, een paar frieten en softijs :D.

Macro's 18-06
EKV: 208 579 111
KCAL 4155
Ik zit echt rete vol nu, dus die 4500 ga ik vandaag al niet halen iig..

Dat post-workout meal!:meal: Tja..softijs is niet de beste keuze denk..bevat niet eens heel veel kcals maar vult als een huis!:eek!:

Training ziet er in ieder geval goed uit! Die 100kg zit je zo weer aan Bas!:D

NIce training, 4500kcal voornamelijk clean food lijkt me ook een hele opgave.

Dat post-workout meal!:meal: Tja..softijs is niet de beste keuze denk..bevat niet eens heel veel kcals maar vult als een huis!:eek!:

Training ziet er in ieder geval goed uit! Die 100kg zit je zo weer aan Bas!:D

We hadden burgers gegeten bij mij op het werk :) Ik kan er geen genoeg van krijgen!!
Softijs valt zwaar inderdaad. Ik vond het altijd erg lekker en ik had het lang niet gehad, dus hadden we dat maar weer eens gehaald. Echter had ik daarna 0,0 eetlust meer dus dat doen we niet weer denk ik :P

NIce training, 4500kcal voornamelijk clean food lijkt me ook een hele opgave.

Dat zijn inderdaad grote porties.. Ik probeer nu elke ochtend met 1000 kcal te ontbijten om alvast een eind op weg te zijn en daarna om de 2,5 a 3 uur een maaltijd te eten met +-500 carbs. Het 'probleem' is alleen dat ik geneigd ben om bij elke pasta/rijst maaltijd royaal vlees/vis te eten. Echter schiet ik mijn eiwitdoel dan ruimschoots voorbij :P.

De planning voor vanmiddag:

PULL1
Schouders opwarmen
Pull-ups
10 x bw
5 x 6 x bw+10kg
BOR
4 x 7-8 x 60 kg
Dumbell one-arm row
4 x 8 x 38 kg
Preacher curls
3 x 12 x 23 kg
Seated row
2 x 7-8 x 50 kg – 1 x 8 x 45 kg – 1 x 8 x 40 kg
Alternating dumbbell curls (seated, controlled)
3 x 10 x 10 kg
Facepulls
3 x 12 x 15 kg

Terug
Naar boven