AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Gewoon 80/20 regel mannen

80% clean
20% junk

• Topic Starter Topic Starter
Uiteraard, met extra kaas en vlees:D

Godver, dat zou ik niet kunnen denk ik :roflol:.

Burgers daarentegen...

f**k. Te weinig carbs :/

ik probeer vaak pizza te eten op mijn rustdagen

halve kcals van de dag gaan daarin zitten:roflol:

meh burgers vind ik nou weer niks aan

Het is op 4000-4500 kcal toch niet erg om wat boven je eiwitdoel te zitten? Helemaal omdat je veel eiwitten dan ook uit pasta, rijst etc haalt is genoeg vlees imo ook wel belangrijk voor een volledig aminoprofie.

Het is op 4000-4500 kcal toch niet erg om wat boven je eiwitdoel te zitten? Helemaal omdat je veel eiwitten dan ook uit pasta, rijst etc haalt is genoeg vlees imo ook wel belangrijk voor een volledig aminoprofie.

3 a 4 eieren en 200 a 250 G vldes is imo ruim voldoende haha ;)

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Training van vanmiddag:

PULL1
Schouders opwarmen
Pull-ups
10 x bw
5 x 6 x bw+12kg :D
BOR
4 x 7-8 x 62,5 kg
Dumbell one-arm row
4 x 9 x 38 kg Zwaar!
Preacher curls
10 8 7 x 27 kg 10 x 23 kg :burn:
Seated row
9 8 7 7 7 x 45 kg
Alternating dumbbell curls
2 x 8-10 x 12 kg (standing) – 2 x 10 x 10 (Seated)
Romanian sit-ups op bench
4 x 15 + 16 kg Zwaar, maar echt een heerlijke oefening!
Ab-wheel rollout
3 x 10
Side planks
links/rechts

Trainingsduur:
75 minuten :thumb:

Weinig moeite mee om ontbijt lang uit te stellen. Ik houd dus beetje IF aan dan;)

lekkere pullups denk

Weinig moeite mee om ontbijt lang uit te stellen. Ik houd dus beetje IF aan dan;)

lekkere pullups denk

+1!

Die pullups zijn inderdaad sterk man!!:thumbs:

Thanks! :D Het enige nadeel aan weighted pull-ups vind ik het vasthouden van een dumbell tussen mijn benen. Bij de laatste set flikkerde dat ding een keer op de grond :o

Het laatste wat ik momenteel zou doen is het uitstellen van m'n ontbijt :P. Ik probeer altijd meteen te ontbijten als ik opsta. Momenteel bestaat m'n ontbijt uit zo'n 900 a 1000 kcal.

Dipbelt gebruiken bij weighted pullups. Kan je ook makkelijk zwaarder gaan bij dips.

Dipbelt gebruiken bij weighted pullups. Kan je ook makkelijk zwaarder gaan bij dips.

Die heb ik dus niet :(. Bij dips knoop ik een touw om mijn middel, maar dat werkt bij pull-ups niet, gezien dat touw bij dips als het ware boven mijn glutes hangt en ik bij pull-ups verticaal hang..

Yo Basma, ik volg je al vanaf het begin. Heb alleen een foto van je rug gezien. Maar heb je nog meer fotos? Wil wel eens zien hoe je vordert, hebben namelijk hetzelfde fysiek. Ben ook 1.88m lang alleen ben ik al 2 en een half jaar bezig (1 jaar echt serieus) en weeg nu 85 kg. Moet wel zeggen dat ik een grote fout heb gemaakt, doordat ik 55 kg woog voordat ik begon en zo snel mogelijk wou aankomen. Nam ik 3 weight gainer shakes per dag van zo'n 1000 kcal. Zit alleen nu met aardig wat vet op me buik en onderrug, denk zo'n 17 %. Maar is leuk om nu ook iemand tegen te komen die ook een hardgainer is als ik maar die het doet op goede voeding. En vraag me af of je al veel resultaat heb geboekt kwa massa. Heb je misschien before en after foto's?

AAAh dat is mane...een ontbijt van 1000kcals!! So much hnnng!:heart:

NIce training, 4500kcal voornamelijk clean food lijkt me ook een hele opgave.

Kwestie van wennen. Ik eet nu 4k clean (begin cut) en het is echt easy.

5500 clean is pas een opgave:D

Maar dat zou je mij 1-2 jaar geleden ook niet horen zeggen hoor.

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Verder goeie training Bas, sterke pull ups!

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Gewoon 80/20 regel mannen 80% clean 20% junk

Eens, niet om makkelijk aan kcals te komen maar vooral zodat je het vol kunt houden.
Dag in dag uit, rijst/kip etc. gaat echt je strot uitkomen.. en dan begin je met die laatste paar hapjes skippen, die steeds groter worden :rolleyes:

Terug
Naar boven