JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit zeker wat in! En dan is het naar mijn mening prima haalbaar!

3500-3600kcals clean bro-foods en 900-1000kcals junkfood!![]()

3500-3600kcals clean bro-foods en 900-1000kcals junkfood!![]()
. 
.Godver, dat zou ik niet kunnen denk ik.
Burgers daarentegen...
f**k. Te weinig carbs :/

ik probeer vaak pizza te eten op mijn rustdagen
halve kcals van de dag gaan daarin zitten
meh burgers vind ik nou weer niks aan

Het is op 4000-4500 kcal toch niet erg om wat boven je eiwitdoel te zitten? Helemaal omdat je veel eiwitten dan ook uit pasta, rijst etc haalt is genoeg vlees imo ook wel belangrijk voor een volledig aminoprofie.

+1!Weinig moeite mee om ontbijt lang uit te stellen. Ik houd dus beetje IF aan dan
lekkere pullups denk
Weinig moeite mee om ontbijt lang uit te stellen. Ik houd dus beetje IF aan dan
lekkere pullups denk
Het enige nadeel aan weighted pull-ups vind ik het vasthouden van een dumbell tussen mijn benen. Bij de laatste set flikkerde dat ding een keer op de grond
. Ik probeer altijd meteen te ontbijten als ik opsta. Momenteel bestaat m'n ontbijt uit zo'n 900 a 1000 kcal.Dipbelt gebruiken bij weighted pullups. Kan je ook makkelijk zwaarder gaan bij dips.
. Bij dips knoop ik een touw om mijn middel, maar dat werkt bij pull-ups niet, gezien dat touw bij dips als het ware boven mijn glutes hangt en ik bij pull-ups verticaal hang..NIce training, 4500kcal voornamelijk clean food lijkt me ook een hele opgave.