Arendjan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo Basma, ik volg je al vanaf het begin. Heb alleen een foto van je rug gezien. Maar heb je nog meer fotos? Wil wel eens zien hoe je vordert, hebben namelijk hetzelfde fysiek. Ben ook 1.88m lang alleen ben ik al 2 en een half jaar bezig (1 jaar echt serieus) en weeg nu 85 kg. Moet wel zeggen dat ik een grote fout heb gemaakt, doordat ik 55 kg woog voordat ik begon en zo snel mogelijk wou aankomen. Nam ik 3 weight gainer shakes per dag van zo'n 1000 kcal. Zit alleen nu met aardig wat vet op me buik en onderrug, denk zo'n 17 %. Maar is leuk om nu ook iemand tegen te komen die ook een hardgainer is als ik maar die het doet op goede voeding. En vraag me af of je al veel resultaat heb geboekt kwa massa. Heb je misschien before en after foto's?

AAAh dat is mane...een ontbijt van 1000kcals!! So much hnnng!![]()
/ [/COLOR]Verder goeie training Bas, sterke pull ups!
Eens, niet om makkelijk aan kcals te komen maar vooral zodat je het vol kunt houden.
Dag in dag uit, rijst/kip etc. gaat echt je strot uitkomen.. en dan begin je met die laatste paar hapjes skippen, die steeds groter worden![]()
Heb zelf thuis ook geen belt voor de pull ups. Klem ze gewoon stevig tussen mijn benen. Was op het begin wel ff pijnlijk, maar wen je zo aan. Vallen bij mij echt nooit tussen mn voeten uit trouwens.
.Ik geniet intens van mijn cheatmeals
Beetje balans zoeken toch, ik kan het niet echt volhouden alleen maar clean te eten.

+1000..Ik geniet intens van mijn cheatmeals
Beetje balans zoeken toch, ik kan het niet echt volhouden alleen maar clean te eten.

Bas,Hey man
Tof dat je mij al zo een lange tijd volgt! Van begin af aan heb ik eigenlijk altijd minimaal 80% van mijn calorien uit 'goede voeding' gehaald. Dagelijks gemiddeld zo'n 300 g (groene) groentes en veel vezelrijke carbbronnen. Daarnaast krijg ik mijn mineralen en omega's eigenlijk altijd binnen.
Before en after foto's heb ik zeker. Volgens mij heb ik die eens gepost hier, maar misschien heb ik het mis! Ik kan ze morgen best even posten![]()
Heerlijke start van de dag/
Thanks man!
Ik geniet om eerlijk te zijn het meest van gezonde voeding. Echter is het voor de variatie soms lekker om wat te cheaten.
Ach ja, dat went vanzelf!
Bedankt man! Volgende training gaan we gewoon voor die 14 kg hehe.
Bas,
Heb dit topic nog eens doorgelezen, maar geen foto's kunnen vinden van hoe je eruit zag voor je begon.
Kan je ze nog eens posten?
En nog iets, jij hebt veel verschillende trainigsschema's geprobeerd. Maar met welke heb je de meeste progressie gemaakt?
En hoeveel keer p.w. train je nu?
probeer eens een sumo ohp, scheelt een heel stuk arch![]()
Een belt dragen voor meer core stability?Bij mij gaat het echter te ver volgens m'n vrienden. IK moet zeggen dat ik mijn onderrug af en toe ook wel een beetje voel na de training als ik OHP's heb gedaan..
Je BOR is echt super sterk vergeleken met je bench :O
! Links is begin en rechts waar pinkpop bijstaat is nu? Lijkt me logisch als pp net geweest is. Maar ik zou bijna zweren dat het andersom zou moeten zijn. Het zal wel aan de foto liggen.. met 10+ kg verschil kan dat niet anders.
....