Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Heb zelf thuis ook geen belt voor de pull ups. Klem ze gewoon stevig tussen mijn benen. Was op het begin wel ff pijnlijk, maar wen je zo aan. Vallen bij mij echt nooit tussen mn voeten uit trouwens.

lkkr pull bas

• Topic Starter Topic Starter
Yo Basma, ik volg je al vanaf het begin. Heb alleen een foto van je rug gezien. Maar heb je nog meer fotos? Wil wel eens zien hoe je vordert, hebben namelijk hetzelfde fysiek. Ben ook 1.88m lang alleen ben ik al 2 en een half jaar bezig (1 jaar echt serieus) en weeg nu 85 kg. Moet wel zeggen dat ik een grote fout heb gemaakt, doordat ik 55 kg woog voordat ik begon en zo snel mogelijk wou aankomen. Nam ik 3 weight gainer shakes per dag van zo'n 1000 kcal. Zit alleen nu met aardig wat vet op me buik en onderrug, denk zo'n 17 %. Maar is leuk om nu ook iemand tegen te komen die ook een hardgainer is als ik maar die het doet op goede voeding. En vraag me af of je al veel resultaat heb geboekt kwa massa. Heb je misschien before en after foto's?

Hey man :)
Tof dat je mij al zo een lange tijd volgt! Van begin af aan heb ik eigenlijk altijd minimaal 80% van mijn calorien uit 'goede voeding' gehaald. Dagelijks gemiddeld zo'n 300 g (groene) groentes en veel vezelrijke carbbronnen. Daarnaast krijg ik mijn mineralen en omega's eigenlijk altijd binnen.
Before en after foto's heb ik zeker. Volgens mij heb ik die eens gepost hier, maar misschien heb ik het mis! Ik kan ze morgen best even posten :D

AAAh dat is mane...een ontbijt van 1000kcals!! So much hnnng!:heart:

Heerlijke start van de dag :)/

[/COLOR]Verder goeie training Bas, sterke pull ups!

Eens, niet om makkelijk aan kcals te komen maar vooral zodat je het vol kunt houden.
Dag in dag uit, rijst/kip etc. gaat echt je strot uitkomen.. en dan begin je met die laatste paar hapjes skippen, die steeds groter worden :rolleyes:

Thanks man!
Ik geniet om eerlijk te zijn het meest van gezonde voeding. Echter is het voor de variatie soms lekker om wat te cheaten :thumb:.

Heb zelf thuis ook geen belt voor de pull ups. Klem ze gewoon stevig tussen mijn benen. Was op het begin wel ff pijnlijk, maar wen je zo aan. Vallen bij mij echt nooit tussen mn voeten uit trouwens.

Ach ja, dat went vanzelf!

Bedankt man! Volgende training gaan we gewoon voor die 14 kg hehe :).

Ik geniet intens van mijn cheatmeals:roflol:
Beetje balans zoeken toch, ik kan het niet echt volhouden alleen maar clean te eten.

Ik geniet intens van mijn cheatmeals:roflol:
Beetje balans zoeken toch, ik kan het niet echt volhouden alleen maar clean te eten.
+1000..

Wat dat betreft wel chill als je een hoog onderhoud hebt...en van eten houdt ;)

Want dat geprop zou ik ook geen zin in hebben..

echter zou ik 4000-5000kcals niet als proppen ervaren..maar als genieten..:o

De push training van gisteren was niet echt log-waardig. Vooraal gewerkt aan de techniek van OHP. Ik heb de neiging om de bar te ver achter mijn hoofd te drukken hoorde ik van vrienden. Daarnaast arch ik mijn rug te veel.
Enfin, de training van vandaag ging wel aardig in ieder geval.

LEGS1
Deadlift
8 x 60
6 x 60
6 x 90
3 x 120
2 x 135 kg , 3 x 135 , 2 x 135 Eerste set geen 3 reps kunnen maken. Mad. 2e set dus wel gehaald.
Squat
10 x 20
8 x 60
6 x 75
4 x 8 x 87,5
Dumbell SLDL
9 9 8 8 x 40
Paused squats
3 x 12 x 60
Lunges
4 x 16 x 26 per hand
Calves smith
5 x 10 x +-25 kg bar + 40 kg

Vandaag geen leg-press gedaan, maar paused squats! Geen zwaar gewicht, maar veel herhalingen en een lange pauze onderin resulteerde in een aardige verzuring. 20 stappen lunges zat er even niet in, hehe!
Ik denk dat ik de leg press definitief vervang voor de paused squats. Hoe denken jullie hierover?

Macro's 20-06
EKV: 226 625 105
Kcal: 4466 :thumb:
Macro's 21-06
EKV: 215 620 94
Kcal: 4270

Laatst bewerkt:
Mooie comeback op de Deadlift Bas :D

Thanks mane :thumb:

Hey man :)
Tof dat je mij al zo een lange tijd volgt! Van begin af aan heb ik eigenlijk altijd minimaal 80% van mijn calorien uit 'goede voeding' gehaald. Dagelijks gemiddeld zo'n 300 g (groene) groentes en veel vezelrijke carbbronnen. Daarnaast krijg ik mijn mineralen en omega's eigenlijk altijd binnen.
Before en after foto's heb ik zeker. Volgens mij heb ik die eens gepost hier, maar misschien heb ik het mis! Ik kan ze morgen best even posten :D

Heerlijke start van de dag :)/

Thanks man!
Ik geniet om eerlijk te zijn het meest van gezonde voeding. Echter is het voor de variatie soms lekker om wat te cheaten :thumb:.

Ach ja, dat went vanzelf!

Bedankt man! Volgende training gaan we gewoon voor die 14 kg hehe :).
Bas,
Heb dit topic nog eens doorgelezen, maar geen foto's kunnen vinden van hoe je eruit zag voor je begon.
Kan je ze nog eens posten?

En nog iets, jij hebt veel verschillende trainigsschema's geprobeerd. Maar met welke heb je de meeste progressie gemaakt?
En hoeveel keer p.w. train je nu?

probeer eens een sumo ohp, scheelt een heel stuk arch ;)

Ach een beetje arch is niet zo erg...

Bas,
Heb dit topic nog eens doorgelezen, maar geen foto's kunnen vinden van hoe je eruit zag voor je begon.
Kan je ze nog eens posten?

En nog iets, jij hebt veel verschillende trainigsschema's geprobeerd. Maar met welke heb je de meeste progressie gemaakt?
En hoeveel keer p.w. train je nu?

Ik heb ze op mijn telefoon, dus post ze binnenkort.
Op UB/LB een dikke 10 kg.

probeer eens een sumo ohp, scheelt een heel stuk arch ;)

Bedankt voor de tip!

Ach een beetje arch is niet zo erg...

Bij mij gaat het echter te ver volgens m'n vrienden. IK moet zeggen dat ik mijn onderrug af en toe ook wel een beetje voel na de training als ik OHP's heb gedaan..

Hierbij de progress van exact een jaar.
De begin foto is genomen op pinkpop vorig jaar. Op die foto woog ik zo'n 66 kg denk ik.
De andere foto is van vorige week, daar woog ik ongeveer 76,5 kg.

IMAG2356_1.jpg

Screenshot_2015-01-10-23-47-13_1_1 1.jpg

De training van daarnet:

PULL2
Schouders opwarmen
BOR
1 x 12 x 35 kg
1 x 8 x 55 kg
1 x 5 x 75 Meh. Net even te zwaar :’)
5 x 5 72,5 kg
Pull-ups
7 7 7 6 6 +8 kg
T-bar row (close grip)
5 x 7 x 47,5 kg
CG pull down
4 x 8 x 60-65 kg
Incline dumbbell curls
4 x 8 x 12 kg
Dumbell one-arm row
3 x 10 x 36 kg
Barbell curls
3 x 12 x 22,5 kg
Abs:
Hanging leg raises
4 x 10 links/rechts
Decline sit-ups
4 x 12 +7,5 kg

Ik zit midden in de tentamens en gisteravond een onwijs drukke avond gehad op 't werk. Daarnaast maar kort geslapen, dus tijdens de training slechte focus en 0,0 pomp. Desondanks wel redelijk tevreden over de training. Nu weer aan de studie..

Je BOR is echt super sterk vergeleken met je bench :O

Links is begin en rechts waar pinkpop bijstaat is nu? Lijkt me logisch als pp net geweest is. Maar ik zou bijna zweren dat het andersom zou moeten zijn. Het zal wel aan de foto liggen.. met 10+ kg verschil kan dat niet anders.

Terug
Naar boven