XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Wat is er zo grappig? Links zie je wat van chest en rechts is dat helemaal verdwenen. Vet zit er ook niet op. Heb er echt even naar zitten kijken maar ik kan er niet meer van maken. Heb je geen duidelijke foto?

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Wacht... de beginpic is genomen op pinkpop vorig jaar. Why the fack staat er dan pinkpop 2015 op die foto!!

Dus links is nu ;)

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er zo grappig? Links zie je wat van chest en rechts is dat helemaal verdwenen. Vet zit er ook niet op. Heb er echt even naar zitten kijken maar ik kan er niet meer van maken. Heb je geen duidelijke foto?

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Wacht... de beginpic is genomen op pinkpop vorig jaar. Why the fack staat er dan pinkpop 2015 op die foto!!

Dus links is nu ;)

Oh wtf?! Dat zie ik nu pas. Sorry man :o. Dat is uiteraard Pinkpop 2014!

Goeie progress man! Mag wel wat meer vet op :p

Hierbij de progress van exact een jaar.
De begin foto is genomen op pinkpop vorig jaar. Op die foto woog ik zo'n 66 kg denk ik.
De andere foto is van vorige week, daar woog ik ongeveer 76,5 kg.

Een heel stuk bufferder geworden in die spiegel man. Goed bezig!

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Stabiliteit bij MP komt uit buik, lage rug, maar ook glutes. Misschien nog wat hip thrusts of zo toevoegen?

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Stabiliteit bij MP komt uit buik, lage rug, maar ook glutes. Misschien nog wat hip thrusts of zo toevoegen?

10kg is zeker goeie progressie over een jaar tijd, op naar de volgende 10kg!

10 kg is heel netjes, zeker als je ziet dat je geen gram vet aan bent gekomen :P

Een heel stuk bufferder geworden in die spiegel man. Goed bezig!

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Bedankt! :)
Hmm, misschien moet ik hem net als de rest van DBB ook maar eens proberen inderdaad :')

10kg is zeker goeie progressie over een jaar tijd, op naar de volgende 10kg!

Dat is wel het doel. Nu maar hopen dat ik in Taiwan een beetje door kan trainen/eten :D.

10 kg is heel netjes, zeker als je ziet dat je geen gram vet aan bent gekomen :P

Dank je! Ik heb niet het idee dat m'n vet% is gestegen, maar dat heb ik om eerlijk te zijn nooit laten meten..

+1..waar kan ik tekenen hiervoor!

:D

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Even getraind tussen het leren door.
Bench press setjes verlaagd van 5 naar 3 en incline dumbell van 4 naar 3. Daarnaast heb ik de paused bench press toegevoegd ter assistance. Dat voelde erg fijn aan.

PUSH1
Schouders opwarmen
Bench press
3 x 4 x 70
3 x 5 x 70 kg Eindelijk. Laatste rep was wel een lelijke grinder th0.
OHP
5 x 6 x 37,5 kg Techniek gaat steeds beter!
Incline dumbbell press
9 8 8 x 28 kg
Paused bench press
7 8 7 x 57,5 kg
CGBP
8 7 7 8 x 50 kg
One-arm lateral raises
3 x 10 x 8 kg Hele fijne oefening!
Dumbell flyes
3 x 10 x 14 kg
Rear delt raises
3 x 12 x 6 kg
Tricep push down
11 9 9 x 45 kg

Trainingsduur 75 min

Zieke 6 setjes op de bench, net gewicht m8!

Tip voor bij mp: span je core aan zoals bij squat, span je glutes aan en zet je voeten niet voorelkaar maar naast elkaar.

Daarnet weer een tentamen gehad. Gisteren en vanochtend enorm zitten stresses, maar het tentamen ging uiteindeijk aardig. Nu maar hopen op een voldoende!
Nu aan de studie voor het laatste tentamen morgenochtend en hopelijk vanmiddag/vanavond nog even de benen aanpakken.. :o

Gewichtupdate:
77,2 kg Hmm.. Dat is toch bijna een halve kilo, ondanks de tentamenstress :P!
Macro's 22-06
EKV: 220 612 102
Kcal: 4387
Macro's 23-06
EKV: 215 591 103
Kcal: 4210

Zieke 6 setjes op de bench, net gewicht m8!

Tip voor bij mp: span je core aan zoals bij squat, span je glutes aan en zet je voeten niet voorelkaar maar naast elkaar.

Bedankt! Nu maar hopen dat ik progressie kan maken komende tijd.

De tentamens zitten erop!! :banana:.

Training van gisteren: Tussen het leren door even lekker naar de gym geweest. Verdomme, wat had ik er een zin in!!
LEGS2
Squats
12 x 20
10 x 40
8 x 60
6 x 80
5 x 5 x 92,5 Dit ging echt harddd. Ik dacht even dat ik verkeerd geladen had :o
Deadlifts
8 x 60
6 x 90
3 x 6 x 112,5
Hack squat
8 8 7 8 x 52,5 kg dood gaan :roflol:.
Leg curls
12 12 10 x 35 kg
Lunges
3 x 20 x 28 kg per hand
Calves Smith machine
6 x 8 x bar+42,5 kg

Training van vanmorgen:
PULL1
Schouders opwarmen
Pull-ups
10 x bw
5 x 6 x bw+14 kg hehe :thumb:.
BOR
5 x 7 x 65 kg
Dumbell one-arm row
10 9 9 9 x 38 kg
Preacher curls
3 x 10 x 27 kg
Seated row
5 x 8 x 45 kg
Alternating dumbbell curls
2 x 10 x 12 kg + 2 x 10 x 10 kg seated :burn:

Lekkere trainingen. Morgen nog een push dagje en daarna ga ik een weekendje weg! Niet trainen en veel eten. (:

Laatst bewerkt:
nice squats

Goeie skwats en pullups :o

Altijd kwaliteits trainingen hier :)

Altijd kwaliteits trainingen hier :)

Daarnet de laatste training voor 't familieweekend gehad. Ik had sinds tijden eens geen zin om te trainen. Na het eerste werksetje OHP's had ik echter alleen nog maar zin om te knallen! :o

PUSH2
Schouders opwarmen
OHP
5 x 5 x 42,5 kg Lekkerrr.
Bench press
4 x 8 x 62,5 kg
Weighted dips
9 8 7 7 7 x bw + 10 kg Goed gegeten voor de training, echter begon ik hier alweer lichte honger te krijgen.. :P
Incline dumbbell press
8 8 7 x 24 kg + 2 x 8 x 22 kg
Side lateral raises
3 x 10 x 8 kg
Face pulls SS Cable rope push down
3 x 10 x 20 kg SS 10 9 9 x 25 kg
Leg raises SS Ab-wheel rollouts
3 x 18 SS 3 x 18 :eek:

Postworkout:
150 g rijst
150 g kip
150 g brocolli
150 g paprika, champignons, tomaten
1 banaan.

Vanmiddag terug gekomen van t familieweekend. Gezellig gehad, maar niet heel best gegeten en geslapen voor mijn doen :P. Na anderhalf uur in een hete auto te hebben gezeten, toch naar de gym gegaan voor legs.. :o

LEGS1
Deadlift
8 x 60
6 x 90
3 x 120
2 x 3 x 135 kg Alle reps gered, echter zaten er twee lelijke grinders tussen hehe. Volgende training gewoon doubles.
Squat
10 x 20
8 x 60
6 x 75
4 x 6 x 90 kg Volgende training wel weer 8 herhalingen. Het was vandaag echt te heet! :P
Dumbell SLDL
10 10 10 9+slow negative x 40 kg per hand
Paused squats
3 x 10 x 65 kg
Lunges
4 x 16 x 26 kg per hand Kletsnat van het zweet. :eek:
Calves smith
5 x 10 x +-25 kg bar + 47,5 kg

Terug
Naar boven