MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Afrijden lukt uiteindelijk wel, lukte bij mij ook de eerste keer niet :D

Zonde man! Desondanks leuke training nog neergezet :)

Jammer man,maarja ik ben ook pas de 3e keer geslaagd, komt goed!

• Topic Starter Topic Starter
Jullie geven mij moed mannen, hehe! :D

Vanmorgen de benen getraind. Sinds maanden weer eens conventional deadlifts gedaan en die gingen een stuk beter dan eerst. Ik heb duidelijk meer kracht. Bij de lift-off heb ik wel een lichte bolling in mijn rug, maar dat heb ik bij sumo deadlifts ook en volgens mij kan dit totaal geen kwaad.
Vanmorgen trouwens ontbeten met 150 g ong. rijst en chilli con carne, hehe :P.

LEGS2
Squats
12 x 20
10 x 40
8 x 60
6 x 80
5 x 3 x 97,5 kg Hard! volgende training eindelijk 6 x 3 x 100 kg
Conv. Deadlifts
8 x 60
6 x 90
3 x 5 x 115 kg Volgende training 117,5 kg
Hack squat
3 x 10 x 50 kg Zwetenn
Lunges
20 18 18 x 30 kg per hand
Leg curls
12 10 10 x 35 kg
Calves
Kuiten pak ik morgen weer in superset met abs.

Zou proberen wel die bolling er uit te halen. Weet vanuit ervaring dat het voor velen, inclusief mijzelf, heel lastig is om bolling te voorkomen, maar probeer er wel aan te werken. Bol je al voordat je start of daarna pas?

Ontbijten met chilli concarna, whut?!

Zou proberen wel die bolling er uit te halen. Weet vanuit ervaring dat het voor velen, inclusief mijzelf, heel lastig is om bolling te voorkomen, maar probeer er wel aan te werken. Bol je al voordat je start of daarna pas?

Ontbijten met chilli concarna, whut?!

Ik bol alleen een klein beetje bij de lift-off. De allerlaatste rep had ik ook lichte bolling in mijn bovenrug, dat probeer ik wel echt te voorkomen.
Wat heb jij precies gedaan om bolling te vookomen?

In Taiwan wordt het ook dagelijks een rijstontbijtje waarschijnlijk ;)

Ik bol alleen een klein beetje bij de lift-off. De allerlaatste rep had ik ook lichte bolling in mijn bovenrug, dat probeer ik wel echt te voorkomen.
Wat heb jij precies gedaan om bolling te vookomen?

In Taiwan wordt het ook dagelijks een rijstontbijtje waarschijnlijk ;)

Wat ik gedaan heb om bolling te voorkomen? Nou eh, heb nog steeds wel iets van bolling bij de DL. Al is het nu wel tot een minimum beperkt.

Wat voor mij geholpen heeft is de schouders naar achteren te trekken. Dit maakt het al wat makkelijker. Sumo te gaan liften en het mainpunt is niet zo achterlijk zwaar meer liften. In het verleden deed ik met een 1RM beurt bijvoorbeeld 185 kg. Nou ik kreeg hem omhoog, maar men wat was dat een bolling. Een ergere bolling kon niet.

Kortom niet hele bruikbare tips ofzo. Sukkel er zelf ook nog wel een beetje mee eigenlijk :)

Lichte bolling in de bovenrug is toch niet zo'n bigdeal?

Ik haalde het idd ook niet in 1x en sta nu onder mijn vrienden bekend als topchauffeur :P

En trainingen staan ook nog steeds lekker :thumbs:
Moet zeggen dat PPL me dit keer erg bevalt :)

Wat ik gedaan heb om bolling te voorkomen? Nou eh, heb nog steeds wel iets van bolling bij de DL. Al is het nu wel tot een minimum beperkt. Wat voor mij geholpen heeft is de schouders naar achteren te trekken. Dit maakt het al wat makkelijker. Sumo te gaan liften en het mainpunt is niet zo achterlijk zwaar meer liften. In het verleden deed ik met een 1RM beurt bijvoorbeeld 185 kg. Nou ik kreeg hem omhoog, maar men wat was dat een bolling. Een ergere bolling kon niet. Kortom niet hele bruikbare tips ofzo. Sukkel er zelf ook nog wel een beetje mee eigenlijk :)

Ik kreeg al een hernia toen ik naar dat filmpje keek... :p

Wat ik gedaan heb om bolling te voorkomen? Nou eh, heb nog steeds wel iets van bolling bij de DL. Al is het nu wel tot een minimum beperkt.

Wat voor mij geholpen heeft is de schouders naar achteren te trekken. Dit maakt het al wat makkelijker. Sumo te gaan liften en het mainpunt is niet zo achterlijk zwaar meer liften. In het verleden deed ik met een 1RM beurt bijvoorbeeld 185 kg. Nou ik kreeg hem omhoog, maar men wat was dat een bolling. Een ergere bolling kon niet.

Kortom niet hele bruikbare tips ofzo. Sukkel er zelf ook nog wel een beetje mee eigenlijk :)

Vervelend! Ik zal proberen om wat meer op de houding van mijn schouders te letten :).

Lichte bolling in de bovenrug is toch niet zo'n bigdeal?

Niet?

Ik haalde het idd ook niet in 1x en sta nu onder mijn vrienden bekend als topchauffeur :P

En trainingen staan ook nog steeds lekker :thumbs:
Moet zeggen dat PPL me dit keer erg bevalt :)

Hehe, goed bezig! :thumb:. Je leert pas echt rijden als je het rijbewijs eenmaal binnen hebt zeggen mensen vaak.
PPL bevalt mij nu ook super goed! Dat terwijl ik er een half jaar geleden maar niet aan kon wennen :P.

Ik kreeg al een hernia toen ik naar dat filmpje keek... :p

:roflol:.

Nu snel daar de gym met een maat van mij voor een pull-training en daarna gaan we door naar Den-Haag om mijn Visa op te halen voor Taiwan. Vervolgens plakken we er nog een dag A'dam achteraan :D.

Training van vanmorgen:

LEGS1

Deadlift
8 x 60
6 x 90
3 x 120
3 x 2 x 137,5 kg Volgende x eindelijk 3 plaatjes
Squat
10 x 20
8 x 60
6 x 75
4 x 8 x 90 kg Pittig!
SLDL
4 x 8 x 85 kg
Paused squats
3 x 10 x 70 kg
Lunges
3 x 20 x 26 kg per hand
Calves
morgen ivm tijdgebrek.

Morgen weer even een grote update.

Lekker! Volgende x 3 plates DL:heart: Squats daarna zien er ook nog pittig uit inderdaad!

Viel mij vrijdag ook vies tegen om na de deads nog te squatten!:eek:

Zo lekker is dat trouwens in Aziatische landen..lekker ontbijten met noodles, rijst en nasi :) Wat ging je daar ook alweer doen, studeren, reizen?

Lekker! Volgende x 3 plates DL:heart: Squats daarna zien er ook nog pittig uit inderdaad!

Viel mij vrijdag ook vies tegen om na de deads nog te squatten!:eek:

Zo lekker is dat trouwens in Aziatische landen..lekker ontbijten met noodles, rijst en nasi :) Wat ging je daar ook alweer doen, studeren, reizen?

Yes. Eindelijk :). Squats daarna zijn altijd pittig. Gelukkig heb ik voor volgende week 4 x 6 op t programma staan¬

Ik kan daar best aan wennen denk ik! Ik ga een half jaar naar Taiwan om te studeren en misschien blijf ik langer in Azie voor mijn stage die er achter aan komt.

Goeie leg work-out. Sterke DL en ook die lunges lijken me heel pittig.
Spannend hoor, Taiwan. Ik weet heel weinig van dat land eigenlijk, er komen af en toe speelfims vandaan, en ze hebben ruzie met China ;)

Blijf je wel trainen daar?

• #1.000
Goeie leg work-out. Sterke DL en ook die lunges lijken me heel pittig.
Spannend hoor, Taiwan. Ik weet heel weinig van dat land eigenlijk, er komen af en toe speelfims vandaan, en ze hebben ruzie met China ;)

Dank je! Die lunges zijn altijd een killer aan 't einde van de training :D.

Ik begin het zo langzamerhand wel een beetje spannend te vinden ja, haha.
Ik heb voor Taiwan gekozen, omdat de bevolking over het algemeen meer open staat voor de Westerse cultuur dan de Chinezen. Ze hebben daar dezelfde taal en cultuur als in China, alleen kan je er daaar als Westerling gewoon veel meer van oppikken.

Die vraag heb ik al een hoop gekregen, haha! Eerlijk gezegd kan ik echt niet zonder, dus ik ga daar gewoon lekker een gym opzoeken. Ik heb op internet even rond zitten kijken naar gyms en qua aanbod zit het wel goed daar. Over het algemeen luxe gyms voor omgerekend zo'n 20 euro p.m.

Dit weekend heb ik het weer lekker druk gehad. Vrijdagavond ben ik na Amsterdam direct aan het werk gegaan. Goed half 11 was ik na een zware avond op t werk eindelijk thuis. Toen gelijk gekookt voor de volgende dag. Zaterdag er vroeg uit gegaan, zodat ik de benen nog even aan kon pakken en vervolgens weer de hele dag gewerkt.
Vanmorgen weer redelijk op tijd eruit en wat een spierpijn zeg. Daarnaast voelde ik mij sowieso een beetje slap. Desondanks een groot ontbijt er in en lekker gaan trainen. Het is vanaf nu weer tijd voor UB/LB na zo'n 8 week PPL te hebben gevolgd :).

De training van vanochtend:

UB1
OHP
6 x 4 x 45 kg
Bench press/Flat dumbbell press
/8877 x 30 kg Geen spotter
Pull-ups
3 x 6 x bw+14 kg – 2 x 6 x bw+12 kg
Incline dumbbell press
8 x 28 - 6 x 28 - 2 x 8 x 26 kg
T-bar row (close-grip)
3 x 10 x 50 kg
Weighted dips
9 8 7 7 x BW+10 kg
One-arm dumbbell row
10 x 38 kg – 2 x 10 x 36 kg Man, man, ik was al helemaal verrot hier. :P
Rear delt raises
3 x 10 x 7 kg
Alternating dumbbell curls
3 x 10 x 12 kg

Lange training, maar wel lekker voldaan.
Ik heb alleen nog een vraag aan jullie betreffende de OHP. Momenteel doe ik de oefening zonder pause, maar ik vroeg mij af of het zin heeft om nog een paused variant toe te gaan passen in mijn schema. Bij de Bench en Squat werkt dit goed voor mij namelijk :).

Terug
Naar boven