TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afrijden lukt uiteindelijk wel, lukte bij mij ook de eerste keer niet![]()

Ach..ik de vierde keer en ook nog een tussentijdse toets..60uur lessenJammer man,maarja ik ben ook pas de 3e keer geslaagd, komt goed!

Ach..ik de vierde keer en ook nog een tussentijdse toets..60uur lessen![]()
. Zou proberen wel die bolling er uit te halen. Weet vanuit ervaring dat het voor velen, inclusief mijzelf, heel lastig is om bolling te voorkomen, maar probeer er wel aan te werken. Bol je al voordat je start of daarna pas?
Ontbijten met chilli concarna, whut?!

Ik bol alleen een klein beetje bij de lift-off. De allerlaatste rep had ik ook lichte bolling in mijn bovenrug, dat probeer ik wel echt te voorkomen.
Wat heb jij precies gedaan om bolling te vookomen?
In Taiwan wordt het ook dagelijks een rijstontbijtje waarschijnlijk![]()

Wat ik gedaan heb om bolling te voorkomen? Nou eh, heb nog steeds wel iets van bolling bij de DL. Al is het nu wel tot een minimum beperkt. Wat voor mij geholpen heeft is de schouders naar achteren te trekken. Dit maakt het al wat makkelijker. Sumo te gaan liften en het mainpunt is niet zo achterlijk zwaar meer liften. In het verleden deed ik met een 1RM beurt bijvoorbeeld 185 kg. Nou ik kreeg hem omhoog, maar men wat was dat een bolling. Een ergere bolling kon niet. Kortom niet hele bruikbare tips ofzo. Sukkel er zelf ook nog wel een beetje mee eigenlijk![]()

Wat ik gedaan heb om bolling te voorkomen? Nou eh, heb nog steeds wel iets van bolling bij de DL. Al is het nu wel tot een minimum beperkt.
Wat voor mij geholpen heeft is de schouders naar achteren te trekken. Dit maakt het al wat makkelijker. Sumo te gaan liften en het mainpunt is niet zo achterlijk zwaar meer liften. In het verleden deed ik met een 1RM beurt bijvoorbeeld 185 kg. Nou ik kreeg hem omhoog, maar men wat was dat een bolling. Een ergere bolling kon niet.
Kortom niet hele bruikbare tips ofzo. Sukkel er zelf ook nog wel een beetje mee eigenlijk![]()
. Lichte bolling in de bovenrug is toch niet zo'n bigdeal?
Ik haalde het idd ook niet in 1x en sta nu onder mijn vrienden bekend als topchauffeur
En trainingen staan ook nog steeds lekker
Moet zeggen dat PPL me dit keer erg bevalt![]()
.Ik kreeg al een hernia toen ik naar dat filmpje keek...![]()
.
.Lekker! Volgende x 3 plates DLSquats daarna zien er ook nog pittig uit inderdaad!
Viel mij vrijdag ook vies tegen om na de deads nog te squatten!
Zo lekker is dat trouwens in Aziatische landen..lekker ontbijten met noodles, rijst en nasiWat ging je daar ook alweer doen, studeren, reizen?
. Squats daarna zijn altijd pittig. Gelukkig heb ik voor volgende week 4 x 6 op t programma staan¬ Goeie leg work-out. Sterke DL en ook die lunges lijken me heel pittig.
Spannend hoor, Taiwan. Ik weet heel weinig van dat land eigenlijk, er komen af en toe speelfims vandaan, en ze hebben ruzie met China![]()
.
. 
.