XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Nice ub/lb :)

Goeie training man, hoe lang was je bezig?

Wanneer je moeite hebt met het eerste gedeelte van de ROM is een Paused Military Press best handig ja. In andere gevallen vind ik het zelf niet echt nodig.

In Taiwan gewoon lekker door blijven trainen inderdaad. Zou daar alles aan proberen te doen om te kunnen blijven trainen daar. Anders kun je als je terug ben weer hellemaal opnieuw gaan beginnen. Zonde van de tijd nu :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Nice ub/lb :)

Goeie training man, hoe lang was je bezig?

Jep, het is weer even tijd voor wat anders :)
Mwah, dit was toch zeker meer dan anderhalf uur..

Wanneer je moeite hebt met het eerste gedeelte van de ROM is een Paused Military Press best handig ja. In andere gevallen vind ik het zelf niet echt nodig.

In Taiwan gewoon lekker door blijven trainen inderdaad. Zou daar alles aan proberen te doen om te kunnen blijven trainen daar. Anders kun je als je terug ben weer hellemaal opnieuw gaan beginnen. Zonde van de tijd nu :)

Mijn zwakste punt ligt toch wel onderin denk ik, dus dan is het een goed idee? :)

Ik hoop dat ik daar een paar andere krachtsporters/bodybuilders ontmoet :). Het zou helemaal leuk zijn als ik daar niet altijd in mijn eentje hoef te trainen. Al zou ik in dat geval ook gewoon gaan. Op vakanties heb ik bijvoorbeeld ook altijd de neiging om lekker voor mijzelf te gaan trainen.

Oww da valt nog mee ik ben soms bijna 2uur bezig met ub haha.

• #1.006
Vandaag een rustdagje. Geen werk, geen gym. Alle tijd dus om lekkere maaltijden te koken en weer eens te beginnen in een boek :thumb:.
Daarnaast ben ik nog een beetje bezig met mijn schema. Hieronder een linkje met uitleg over Sternum Pull-Ups. Wat denken jullie hiervan? Ik zit er aan te denken om deze variant een tijdje te proberen naast de normale weighted pull-ups :)

https://www.youtube.com/watch?v=xnq-T6lTIRY

hmm ziet er niet zo fijn uit moet ik zeggen:)

• #1.008

Niet? Volgens mij is het een donders goede oefening.

Zeau, gisteren op mijn rustdag mezelf volgedouwd met carbs en vanmorgen lekker wezen trainen!

LEGS2
Squats
12 x 20
10 x 40
8 x 60
6 x 80
6 x 3 x 100 kg Ja ja. 2 plaatjes :)
Conv. Deadlifts
8 x 60
6 x 90
3 x 5 x 117,5 kg
Hack squat
4 x 8 x 52,5 kg laatse reps korte pause
Lunges
20 18 18 x 30 kg per hand People were mirin :P.
Calve raise machine SS Romanian sit-ups op bench
3 x 15 x 75 kg 1 x 12 x 75 kg + triple dropset SS 4 x 15 x 18 kg

Lekker voldaan. Geen idee hoe lang de training duurde maar ik schat zo'n 90 minuten.

Ik denk ook dat je ff voorzichtig moet proberen hoe je schouders dit vinden. Lijkt me wel een rare hoek.
Je kan ook eens naar 'ice-cream makers' kijken. Ook killing voor lats en rhomboids.

Lekkere zware been train weer.

lekkere squats bas

• #1.011
Ik denk ook dat je ff voorzichtig moet proberen hoe je schouders dit vinden. Lijkt me wel een rare hoek.
Je kan ook eens naar 'ice-cream makers' kijken. Ook killing voor lats en rhomboids.

Lekkere zware been train weer.

Daar zal ik ook nog even naar kijken vandaag. Het laatste waar ik op zit te wachten is problemen met de schouders natuurlijk!

Dank!

Thx :D.

Lekkere training hoor Bas!:thumbs: Goede oefening keuze ook!:D

• #1.013
Lekkere training hoor Bas!:thumbs: Goede oefening keuze ook!:D

Bedankt Marvin :).
De oefeningen die ik momenteel voor benen doen bevallen allemaal uitstekend. Ik probeer vooral aan mijn quads te werken, aangezien die qua kracht niet helemaal in verhouding zijn met mij hamstrings. Leg presses en leg extensions doe ik sinds een aantal weken echter juist niet meer om een andere prikkel te geven.

nice 2 plaatjes!

goeie diepte ook?

Bedankt Marvin :).
De oefeningen die ik momenteel voor benen doen bevallen allemaal uitstekend. Ik probeer vooral aan mijn quads te werken, aangezien die qua kracht niet helemaal in verhouding zijn met mij hamstrings. Leg presses en leg extensions doe ik sinds een aantal weken echter juist niet meer om een andere prikkel te geven.

Front Squats zijn de bom voor quadpower!! :)

• #1.017
Front Squats zijn de bom voor quadpower!! :)

Klopt. Echter is dat een van de enige oefeningen die ik niet kan doen. :P

UB2
Bench press
4 x 4 x 72,5 Eindelijk progressie. :D
OHP (paused)
8 8 7 7 x 35 kg
BOR
5 x 8 x 70 kg Best easy, huh.
Paused bench press
10 11 (tellen is lastig..) 9 9 x 57,5 kg
Pull-ups
1 x 8 x bw + 12 kg
1 x 6 x bw + 12 kg
1 x 6 x bw + 10 kg
1 x 6 x bw + 8 kg Meh.. Volgende training maar even wat lichter beginnen hehe :P
Side lateral raises
12 11 10 10 x 8 kg
Dumbell flyes SS Seated row
10 10 8 x 50 kg SS 3 x 12 x 14 kg
CGBP
10 9 9 x 50 kg
Preacher curls
10 x 27 kg
8 x 27 kg
2 x 10 x 23 kg
Tricep rope push down
12 8 8 x 25 kg