XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

+16kg? :eek:

wel benieuwd naar je vorm dan :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Je weet het: trainen is de prikkel, maar je groeit door rust en eten.

Een hoop schriele Chineesjes zullen je zowiezo miren ;) Weet je al of je op een campus komt te zitten of zo, en of ze daar een studenten gym hebben?

True. Ik doe snel te veel..

Mwhaha, we zullen zien. Ik woon op de campus van de school daar. In Taipei zijn genoeg gyms te vinden heb ik gezien op internet. Je hebt daar echter wel een hoop cardio-bunny's dus het is misschien even zoeken naar een geschikte gym voor mijn trainingsstijl.

Na mijn week rust ga ik proberen mijn compounds weer flink op te gaan werken met de volgende doelen en schema:

Doelen:
Deadlift: 3 x 160 kg (2 x bw)
squat: 3 x 120
BP: 5 x 85

Schema:

LEGS1
Deadlift
8 x 60
6 x 90
3 x 120
1 x 3 x 140 kg
1 x 7 x 120 kg
Paused squats
10 x 20
8 x 60
6 x 75
6 x 6 x 80 kg
SLDL
2 x 8 x 90 kg 2 x 8 x 85 kg
Leg press > Explosief+3 sec zakken.
3 x 12 x 140 kg
Lunges
3 x 20 x 26
Calves machine
5 x 10 x 80 kg

ABS
Romanian sit-ups
3 x 15 + 20 kg
Torso crunches
3 x 12 + 24 kg geen rust, 2-3 sec squeeze.

LEGS2

Squats
12 x 20
8 x 60
6 x 80
5 x 5 x 90 kg
Deadlifts
8 x 60
6 x 90
3 x 5 x 120 kg
Hack squat
3 x 10 x 50 kg
Lunges
18 16 x 30 kg per hand 18 x 28 per hand
Leg curls (Slow, controlled)
10 8 x 40
9 8 x 35
Calve raise Smith
4 x 10 x 55 kg

ABS
Leg raises SS Decline sit-ups
3 x 15 ss 3 x 10-12
Ab wheel
3 x 20
Romanian sit-ups
3 x 12 x 16 kg zeer korte rust

UB1
OHP
6x4 x 45 kg
Bench press/Flat dumbbell press
/8877 x 30 kg
Pull-ups
3 x 6 x bw+14 kg – 2 x 6 x bw+12 kg
Incline dumbbell press
8 x 28 - 6 x 28 - 2 x 8 x 26 kg
T-bar row (close-grip)
3 x 10 x 50 kg
Weighted dips
9 8 7 7 x BW+10 kg
One-arm dumbbell row
10 x 38 kg – 2 x 10 x 36 kg
Rear delt raises
3 x 10 x 7 kg
Alternating dumbbell curls
3 x 10 x 12 kg

UB2
Bench press
4 x 4 x 72,5
OHP
8 8 7 7 x 35 kg
BOR
5 x 8 x 70 kg
Paused bench press
10 11 (tellen is lastig..) 9 9 x 57,5 kg
Weighted Pull-ups/chin-ups ?????
4 sets
Side lateral raises
12 11 10 10 x 8 kg
Dumbell flyes SS Seated row
10 10 8 x 50 kg SS 3 x 12 x 14 kg
CGBP
10 9 9 x 50 kg
Preacher curls
10 x 27 kg
8 x 27 kg
2 x 10 x 23 kg
Tricep rope push down
12 8 8 x 25 kg

UB2 staat nog niet helemaal vast. Hier wil ik misschien nog wat aan de opzet veranderen.

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

+16kg? :eek:

wel benieuwd naar je vorm dan :o

Hehe, Full ROM!

Reacties op mijn schema voor na de vakantie zijn meer dan welkom :D

• #1.063
Zeau, even een update vanaf het eindelijk zonnige Terschelling!
Na een week in de kou op camping Tersptra te hebben gestaan zit ik inmiddels in een huisje bij m'n ouders. Het weekje op de camping was beregezellig en tevens bereslecht voor de gains :'). Ik heb hier gisteren na een week niks te hebben gedaan de gym opgezocht en daar schrok ik wel even van m'n gewicht: 75,6 kg met kleren aan :eek:. Dat betekent dat ik 3 kg kwijt ben geraakt in een week. De rest van mn vrienden is hoogstwaarschijnlijk lekker aangekomen trouwens. Ons dieet op de camping bestond voornamelijk uit chips, wat broodjes, friet en andere (vette) troep. Daarnaast eigenlijk iedere dag een hoop gezopen.
Enfin, gisteren dus naar de gym geweest en dat was een aangename verassing! Een kleine gym, maar ze hebben echt alles wat je maar nodig hebt. Een enorme aanrader als je op Terschelling bent!! (http://www.fitnesscentrumterschelling.nl)
Gisteren LB getraind en vandaag UB. De gewichten voelde allemaal ramzwaar aan, dus ik heb maar wat rustiger aangedaan. De trainingen post ik later nog wel even denk ik!

Succes nog met je van de week gestelde doelen. Moeten goed te doen zijn. Haha nee die combi vakantie en gains is super slecht hahaha. Ben er van de week ook achter gekomen:)

3kg afvallen op vakantie..met zuipen, chips en frituur. Doe mij ook zo'n metabolisme..

Hoewel ik weet dat het ook een vloek is/kan zijn..

ik dacht ook altijd dat ik zwaar zo aankomen op vakantie, maar als je het allemaal nagaat valt het meestal wel mee, vooral als je zon hoge metabolisme hebt.

vorig jaar 12 dagen zuipen op sunnybeach, maja wel elke dag pas om 2 uur uit bed, waarna je vervolgens een snelle hap pakt en weer aan de drank gaat :o

• #1.067
Succes nog met je van de week gestelde doelen. Moeten goed te doen zijn. Haha nee die combi vakantie en gains is super slecht hahaha. Ben er van de week ook achter gekomen:)

Mwhaha, we moeten het er maar voor over hebben man :P.

3kg afvallen op vakantie..met zuipen, chips en frituur. Doe mij ook zo'n metabolisme..

Hoewel ik weet dat het ook een vloek is/kan zijn..

Ik word er echt niet vrolijk van in ieder geval!

ik dacht ook altijd dat ik zwaar zo aankomen op vakantie, maar als je het allemaal nagaat valt het meestal wel mee, vooral als je zon hoge metabolisme hebt.

vorig jaar 12 dagen zuipen op sunnybeach, maja wel elke dag pas om 2 uur uit bed, waarna je vervolgens een snelle hap pakt en weer aan de drank gaat :o

Wat resulteert in een kcal tekort aan het eind van de dag.. IIFYM enzo ;).

• #1.068
Vandaag een full-body training gedaan hier op Terschelling. Het voelt echt lekker om weer bezig te zijn! Na de UB en LB trainingen van zondag en maandag herstelde ik trouwens wel heel slecht. Ik heb serieus nog steeds spierpijn van de training van zondag. :P

Squat
10 x 20
8 x 60
5 x 80
5 x 4 x 85
Lunges
3 x 20 x 26
Overhead press
5 x 4-6 x 40
Pull-ups
3 x 5 x 12 kg
Incline dumbbell press
8 6 x 26 kg
6 x 24
8 x 22
Dumbell row
3 x 10 x 36
Dips SS decline sit ups
4 x 8 SS 4 x 15

Full-body was lang geleden, maar het voelde echt super chill aan. Morgen rust en dan zaterdag weer full-body!
Planning:
Deadlift
8 x 60
5 x 80
5 x 100
3-5 x 120
Paused Squat
4 x 8 - 10
Bench press
5 x 4-6
Pull-ups
4 x 8-10
Seated Dumbell press
4 x 8-10
Alternating curls
3 x 10
ABS

Toch prima vakantie training man, hoe lang ben je daar nog?

• #1.070
Toch prima vakantie training man, hoe lang ben je daar nog?

Ja, niet mis mee :). Ik heb geen idee hoe lang ik hier nog blijf. Maximaal een week.
Qua voeding heb ik alles nu weer goed op de rit trouwens. Ik heb de beschikking over een super mooie keuken en natuurlijk alle tijd om fatsoenlijk te eten, haha!

Is alle kip en vis al uitverkocht op dat eiland door jou? :D

• #1.072
Is alle kip en vis al uitverkocht op dat eiland door jou? :D

Mwhaha, ik ben bang dat de overige eilanders massaal achter het net vissen ja! ;)
Ik eet hier trouwens ook vrij veel wat ongezonder voer, maar dat voelt wel even goed. Toen ik mij gisteren woog was er gelukkig ook alweer een kilootje bij!

ach daar is het vakantie voor he!

• #1.076
Full-body A
Deadlift
8 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 120 Lekker weer aan conventional werken :). Voelt allemaal een stuk beter als eerst, al moet ik zeggen dat ik nu een beetje last heb van mijn nek! Iemand een idee hoe dit zou kunnen? :(
Paused Squat
4 x 8 x 70 kg Heerlijk diep. M'n mobiliteit gaat vooruit! :D
Bench press
5 x 5 x 67,5
Pull-ups
8 7 7 x bw+ 8 kg
7 x +4 kg
Seated Dumbell press
3 x 10 x 18 kg
Alternating curls
3 x 10 x 12 kg
Side lateral raises
3 x 10 x 8 kg
Hanging leg raises
3 x 12
Ab wheel rollout
3 x 12

Lekkere training. Ik was met zo'n 75 minuten klaar. Daarna lekker naar t strand gefietst voor een goede pwo: Zo'n 150 a 200 g basmati rijst met een zelfgemaakte thaise curry met kip en een hoop groente. (De restanten van gisteren!)
Vanavond gebbqt in de avondzon met zelfgemaakte burgers en daarna nog even naar het wad geweest. Nu lekker borrelen bij het huisje. Goed leven wel. :cool:

Misschien je nek te geforceerd omhoog gehouden. Dit gebeurt heel vaak, ook ongemerkt

Vind je High Reps met Paused Squat niet klote? Mij lijkt het dat je door de lange time under tension die je dan heb eigenlijk niet het maximale er uit kan halen.

• #1.078
Misschien je nek te geforceerd omhoog gehouden. Dit gebeurt heel vaak, ook ongemerkt

Vind je High Reps met Paused Squat niet klote? Mij lijkt het dat je door de lange time under tension die je dan heb eigenlijk niet het maximale er uit kan halen.

Ik ben bang van wel ja.. Volgende x maar even goed om denken.
Mwah. Het is uiteraard zwaar, maar ik pak normale squats 5 setjes low-rep!

• #1.079
Ik ben weer thuis van vakantie! Poepbruin en helemaal uitgerust :thumb:.
Vanavond gelijk gaan trainen. Even getwijfeld om Full-body voort te zetten, maar ik denk dat LB/UB mij meer brengt. Vanavond dus maar met LB begonnen. Het voelt goed om te trainen, maar ik moet echt even mijn ego aan de kant zetten en lichtere gewichten gaan gebruiken nu. Alle lifts voelen zwaarder aan :(.
De enige positieve verassing was de verbetering in mobiliteit! Vooral squats gaan nu soepeler dan eerst.

LEGS2
Squats
12 x 20
8 x 60
6 x 80
5 x 4 x 85 kg Valt vies tegen zeg.. Aan de andere kant moet ik juist tevreden zijn. Mijn mobiliteit is namelijk sterk verbetert! Hierdoor voelen de squats natuurlijk ook zwaarder aan.
Deficit SLDL
8 x 60
4 x 8 x 80 kg Voelt nog steeds niet echt super eigenlijk.
Hack squat
3 x 8 x 45 kg
8 x 40 kg
Lunges
18 x 24 kg Godver, toch maar even lichter gaan.. :P
2 x 20 x 22 kg
Calve raise machine SS Romanian sit-ups
4 x 12 x 60 kg SS 4 x 12 x 18 kg
Torso crunches
3 x 10 x 24 kg

Conclusie: Vanaf nu weer eten als een malle en de komende tijd niet te hard van stapel lopen met de gewichten.

Hop, hop...weer back-on-track!!:thumb:

Terug
Naar boven