joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet het: trainen is de prikkel, maar je groeit door rust en eten.
Een hoop schriele Chineesjes zullen je zowiezo mirenWeet je al of je op een campus komt te zitten of zo, en of ze daar een studenten gym hebben?
??
. Dat betekent dat ik 3 kg kwijt ben geraakt in een week. De rest van mn vrienden is hoogstwaarschijnlijk lekker aangekomen trouwens. Ons dieet op de camping bestond voornamelijk uit chips, wat broodjes, friet en andere (vette) troep. Daarnaast eigenlijk iedere dag een hoop gezopen. 
Succes nog met je van de week gestelde doelen. Moeten goed te doen zijn. Haha nee die combi vakantie en gains is super slecht hahaha. Ben er van de week ook achter gekomen![]()
.3kg afvallen op vakantie..met zuipen, chips en frituur. Doe mij ook zo'n metabolisme..
Hoewel ik weet dat het ook een vloek is/kan zijn..
ik dacht ook altijd dat ik zwaar zo aankomen op vakantie, maar als je het allemaal nagaat valt het meestal wel mee, vooral als je zon hoge metabolisme hebt.
vorig jaar 12 dagen zuipen op sunnybeach, maja wel elke dag pas om 2 uur uit bed, waarna je vervolgens een snelle hap pakt en weer aan de drank gaat![]()
.
Toch prima vakantie training man, hoe lang ben je daar nog?
. Ik heb geen idee hoe lang ik hier nog blijf. Maximaal een week. Is alle kip en vis al uitverkocht op dat eiland door jou?![]()

. Voelt allemaal een stuk beter als eerst, al moet ik zeggen dat ik nu een beetje last heb van mijn nek! Iemand een idee hoe dit zou kunnen? 

Misschien je nek te geforceerd omhoog gehouden. Dit gebeurt heel vaak, ook ongemerkt
Vind je High Reps met Paused Squat niet klote? Mij lijkt het dat je door de lange time under tension die je dan heb eigenlijk niet het maximale er uit kan halen.
.