AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Niks mis met kwaliteits squats op een iets lager gewicht. Beter dan ego squats ;)
Lunges kunnen echt killing zijn, ja :eek:

inderdaad, die gewichten komen vanzelf wel

weekje of 2 en dan zit je weer op je oude niveau :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.084
Hop, hop...weer back-on-track!!:thumb:

Tijd om weer te knallen inderdaad!

Niks mis met kwaliteits squats op een iets lager gewicht. Beter dan ego squats ;)
Lunges kunnen echt killing zijn, ja :eek:

inderdaad, die gewichten komen vanzelf wel

Zo is het.

weekje of 2 en dan zit je weer op je oude niveau :D

Nu weer UB/LB, 4k+ kcal en ik denk dat ik daarnaast ook weer begin met creatine. Moet wel goed komen!

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

UB1
OHP
1 x 10 x 20 kg
1 x 6 x 35 kg
3 x 5 x 42,5 kg Kon erger..
Paused Bench press
4 x 8 x 62,5 kg
BOR
4 x 8 x 67,5 kg
Seated Dumbell press
8 7 7 x 20 kg
Seated row
10 9 8 x 50 kg
Weighted dips
10 8+2 7+3 x bw +5 kg bleh. :P
Pull-ups
9 8 5+2
Rear delt raises
3 x 10 x 7 kg
Alternating dumbbell curls
3 x 10 x 12 kg
Barbell shrugs Nooit eerder gedaan en stonden ook niet in mijn schema. Echter zag ik een bekende van mij bezig en ik wou ze altijd al eens proberen. Voelde lekker aan. Volgende x wat hoger gewicht en waarschijnlijk zet ik ze in m'n schema.
3 x 10 x 60
Tricep rope push down Deze oefening gooi ik er misschien wel uit. Ik heb niet t idee dat het veel zin heeft.
10 x 25
8 x 25
7 x 25 + 4 x 20

Trainingsduur: +- 90 minuten

wissel je de ohp en bench wel eens van volgorde af?

goeie UB bas

• #1.088

Thanks!

Vandaag rustdag en morgen Deadlifts + LB. Vandaag proberen zoveel mogelijk binnen te krijgen en dan morgen lekker knallen.
Ik ga proberen m'n nek in een neutrale positie te houden om te voorkomen dat ik weer last krijg. Ik heb maandag al een paar conventionals getrokken waarbij ik goed lette op de houding van mijn nek en dat voelde een stuk beter. Ik ben dus erg benieuwd hoe het morgen gaat :).

Ik heb ook een tijdje last van mijn nek gehad, tot ik door kreeg dat ik hem bij dips gespannen hield. Helpt echt als je erop let....

WAT?!

Ga je aan de creatine? Kuurtje of ga je blasten & cruisen..:o

• #1.092
WAT?!

Ga je aan de creatine? Kuurtje of ga je blasten & cruisen..:o

Had ik het maar nooit gemeld hier... :roflol:

LEGS1
Deadlift
10 x bar
8 x 60
5 x 90
5 x 110
5 x 122,5 Ja hoor! Conventionals voelen eindelijk goed aan, hehe :D
Paused squats
veel x 20
8 x 50
8876 x 72,5 kg
8 x 50 met kneeband van de fysio. Deze heeft hij mij gegeven omdat m' knieen de neiging hebben naar binnen te vallen. M.a.w. weer iets anders om aan te werken nu de diepte eindelijk goed is :P
Leg press > Explosief+3 sec zakken.
4 x 10 160 kg
Lunges
3 x 20 x 22 kg Gekke pomp :P
Leg curls
10 9 8 x 35 kg
Calves machine SS leg raises
4 x 10 x 70 kg SS 3 x 10
AB-wheel rollout
3 x 20

Pfoe. Compleet bezweet :P. (Mede door een hoop zout voor de training!)
Misschien geen indrukwekkende training, maar wat een voldaan gevoel had ik. Het voelt goed om even geen lifts te falen en lekker te werken aan techniek en TUT. Daarnaast ben ik natuurlijk vooral blij met het feit dat ik conventional deadlifts onder de knie lijk te krijgen :D.

Klinkt goed allemaal. Moet je met je knieen naar buiten drukken tegen die band, is dat het idee?

• #1.094
Klinkt goed allemaal. Moet je met je knieen naar buiten drukken tegen die band, is dat het idee?

Ja. De elastiek forceert je om de knieen naar buiten te brengen :)

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Momenteel zit ik aan een van mn favoriete snacks in de avond:
180-200 g bevroren banaan uit de blender met:
50 g chocopops
30 g pindakaas
25 g caseine
+- 120-150 g bevroren bosvruchten (Lidl)
:thumb:

Werkt dit dan niet tegen je, je gaat je knieen zo sneller naar binnen trekken of zie ik dat verkeerd?

Ja. De elastiek forceert je om de knieen naar buiten te brengen :)

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Momenteel zit ik aan een van mn favoriete snacks in de avond:
180-200 g bevroren banaan uit de blender met:
50 g chocopops
30 g pindakaas
25 g caseine
+- 120-150 g bevroren bosvruchten (Lidl)
:thumb:

Ah, een goeie oefening tegen 'valgus knees' volgens mij.

Lekker eiwit+caloriebommetje voor het slapen gaan ;)

• #1.097
Werkt dit dan niet tegen je, je gaat je knieen zo sneller naar binnen trekken of zie ik dat verkeerd?

Je wordt geforceerd om je knieen naar buiten te brengen. Het voelt echt fijn voor mij. Echter 'durf' ik het niet zo goed aan met zwaar gewicht.
IK ben van plan om de band ook dagelijks te gebruiken met wat BW squats om aan mobiliteit te werken :).

Ah, een goeie oefening tegen 'valgus knees' volgens mij.

Lekker eiwit+caloriebommetje voor het slapen gaan ;)

Heerlijke snack voor 't slapen inderdaad! Ik had daarvoor ook al vezelrijk gegeten dus dan is er imo helemaal niks mis met wat choco pops o.i.d.

Daarnet weer lekker getraind met een maat van mij.

Preworkout: 2 bevroren bananen, 2 grote scheppen instant koffie en 1 schep cacaopoeder.

UB2
Bench press
6 5 5 x 70 kg (laatste rep lichte spot)
OHP
8 8 7 7 x 35 kg
Pull-ups
6 6 5+1 5+1 x bw+10 kg
Incline dumbbell press
10 8 8 x 26 kg 9 x 24 kg Voelde heerlijk aan! Volgende week maar weer eens 28jes pakken.
One-arm dumbbell row
3 x 10 x 36 kg
Side lateral raises
10 10 9 9 x 8 kg
CGBP
10 8 8 7 x 50 kg Godver, wat verzuur ik altijd snel met deze oefening :P.
Preacher curls
10 x 27 kg
2 x 8 x 27 kg
10 x 23 kg
Lying rear delt raises
3 x 10 x 8 kg

Post-workout: Halve baguette beenham met saus en rauwkost + Halve baguette biefstuk met jalapenos, augurkjes en sweet chilli saus.

Nice training
Ik moet trouwens niet te vaak naar die insta van je kijken want dat maakt me behoorlijk hongerig in mijn cut :eek:

• #1.099
Nice training
Ik moet trouwens niet te vaak naar die insta van je kijken want dat maakt me behoorlijk hongerig in mijn cut :eek:

Dankjewel. Ik hoop echt dat ik met dit schema weer flinke gains kan maken en de compounds wekelijks kan verhogen. M'n gewicht trekt nu langzaam bij beetje weer bij, dus dat is helemaal mooi. Echter zie ik nog steeds veins lopen op m'n buik, dus misschien ga ik m'n kcals nog maar eens verhogen, haha.

More good stuff coming soon... :D

Terug
Naar boven