Fitnessecto
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima training, lekkere BOR en incline db press. Ga je het filmpje van je squat posten? Ben wel benieuwd.
.Wat is je insta?Thx. Ik kan het filmpje misschien wel even op Instagram zetten.
Ja, PM je insta ff Bas

Leuke fullbody schema's man. 3x per week? Om de dag? Dan pak je echt optimaal supercompensatie. Ziet er goed uit, ben er zelf ook een fan van om fullbody te pakken.
. 
!
.Mooie training. Respect dat je die 5x 127,5kg deadlift terwijl 112 al zwaar voelde!
. Nu op naar 3 plaatjes conv. deadlift!
.
Gaat lekker hier Bas
Ook leuk om je te volgen op instagram!
Enige wat ik nog over je squatfilmpje zou kunnen zeggen is dat je wel iets dieper mag nog, je heup komt net niet onder je knie. Voor de rest ziet het er netjes uit.
. Vandaag weer wat wijder gestaan als schouderbreedte en dat voelt het beste, dus dat blijf ik in ieder geval doen. Wijdere stance vind ik sowieso erg fijn bij squats. Je ziet heel veel powerlifters ook zo staan. Dan ben ik in elk geval op mijn sterkst en heb ik de mooiste techniek. En je betrekt je hams/glutes meer en dat kan wel een voordeel zijn want veel mensen vergeten dat goed te trainen.