Tof dat je actief blijft. Alvast heel veel plezier en succes komende tijd!
En wat betreft die vetkwestie... Misschien is alles wat ik doe dan wel gebaseerd op broscience, maar ik ben ook totaal geen voorstander van high fats. Ik ga veel lekkerder op meer carbs ipv vetten.
Bedankt kerel
Ik functioneer volgens mij ook beter op high-carb. Op dagen dat ik weinig carbs eet (familiebezoek, feestjes e.d. voel ik mij snel een beetje duf

)
Ja, maar jij
kan vetter worden als je zou willen (of niet willen

), Bas zijn probleem is dat de calorieen nauwelijks blijven hangen. Dan is misschien een beetje hoger in vet in het dieet niet zo gek. Dat is wat anders dan meteen doorschieten naar een low-carb dieet.
Hmm. Vetten zijn natuurlijk wel makkelijke kcals. Waarschijnlijk ligt mijn vet-inname in Taiwan hoger en ik zie wel hoe mijn lichaam daar op gaat reageren.
Ik heb hier trouwens een uitgebreid lijstje met typisch taiwanees voedsel voor de liefhebber
.
Je kan ook wat meer vetten binnen krijgen door bij bepaalde maaltijden de kip (als je dat eet) te vervangen voor rundergehakt.
Daarnaast van ik ook een voorstander van wat voor of dextrose na de training. Niet omdat ik geloof dat het veel nut heeft, maar ik vind het wel fijn om wat makkelijke kh rondom de training binnen te krijgen in de bulk.
De laatste tijd eet ik al wat meer rund en vette vis i.p.v. kip. Daaraast ook eieren en noten/pindakaas

.
Dextrose nam ik in het verleden altijd post-workout. In die tijd ging ik wel heel hard, dus misschien dat het z'n steentje bij draagde en ik dat gewoon weer eens moet gaan proberen
De laatste training in mijn oude gym is een feit.. We hebben er lekker lang over gedaan, haha!
Full-body A
Deadlift
8 x 60
5 x 80
5 x 100
5 X 115
5 x 127,5
Laatste rep bolling.
Paused Squat
5 X 5 x 77,5 kg
SLDL
8 6 7 X 95 kg
De tweede set mixed grip, waarbij ik mijn linker arm underhand pakte. Ik weet niet wat het is, maar m'n complete lichaam trekt dan scheef en het voelt enorm verrot aan. :/. Heeft er iemand een idee hoe ik hier aan kan werken?
Bench press
3 x 5 70 kg
3 x 7 x 62,5 Paused
Chin-ups SS Push-ups
3 x 8 x + 6kg SS 15 14 12
Seated Arnold press
886 x 16 7 x 14 kg
CGBP SS rear delt lateral raises
10 9 9 x 50 SS 3 x 10-12 x 8 kg
Calves smith SS Leg Raises
4 x 10 x 75 SS 4 x 15
Trainingsduur: 100 minuten
Post-workout: 150 g witte rijst, 4 eieren, 1 paprika, 1 ui, knoflook soja saus, ketjap, sambal en kruiden.
Morgenochtend vertrekken naar Dusseldorf. Vanaf daar met de Airbus A380, via Dubai, naar Taipei!