Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Daarnet even een stuk gewandeld, met name voor herstel en het is ten slotte toch goed weer. De training van gisteren kan ik behoorlijk voelen
.
Man, die supersets zijn echt een uitkomst inderdaad! Hierdoor heb ik de mogelijkheid om toch een behoorlijk volume te draaien. Ik merk bovendien vrijwel geen krachtverlies bij supersetjes als borst/rug of triceps/delts.
Haha, ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel
.
Ja. de eetlust is terug. Gelukkig maar, want mijn gewicht blijft een probleem. Ik heb het er ook nog eens over gehad met mijn arts die over de HCG mediactie gaat, maar hij beweerde nogmaals dat deze medicatie geen invloed heeft op het metabolisme. Nouja, ik weet niet, maar een gemiddeld persoon van mijn leeftijd/lengte zou al lang 20 kg verder zijn volgens mij.
---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------
Er staat trouwens een filmpje van de squats op mijn Insta; Instagram.com/basmartena
.Goeie DL Bas, net gewicht!
Die supersets zijn wel slim bij FB, kan je flink tempo maken en daardoor toch aardig wat oefeningen doen.
Man, die supersets zijn echt een uitkomst inderdaad! Hierdoor heb ik de mogelijkheid om toch een behoorlijk volume te draaien. Ik merk bovendien vrijwel geen krachtverlies bij supersetjes als borst/rug of triceps/delts.
U wot
Nette gewichten man, goed om te zien dat je ook easy 4k naar binnen schuift![]()
Haha, ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel
. Ja. de eetlust is terug. Gelukkig maar, want mijn gewicht blijft een probleem. Ik heb het er ook nog eens over gehad met mijn arts die over de HCG mediactie gaat, maar hij beweerde nogmaals dat deze medicatie geen invloed heeft op het metabolisme. Nouja, ik weet niet, maar een gemiddeld persoon van mijn leeftijd/lengte zou al lang 20 kg verder zijn volgens mij.
---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------
Er staat trouwens een filmpje van de squats op mijn Insta; Instagram.com/basmartena

.
.