AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Owww je zit al in taiwan, vet man, kan je ook wa fotos maken van de omgeving daar? Ben wel benieuwd! Veel plezier daar en hopelijk kan je daar ook nog goeie gains maken!

Ja ja, inmiddels ben ik hier alweer 2,5 week :). De stad Taipei is niet echt interessant. Althans, het lijkt behoorlijk op westerse steden. Het enige wat ik hier interessant genoeg vind om te fotograferen zijn de (vele) supercars, hehe :D.
Ik ga mijn best doen. Proberen met 4 maaltijden zoveel mogelijk kcals binnen te krijgen.

Tjee, dat moet wel een heel heftige nachtmerrie zijn geweest..

Het was behoorlijk schrikken!

Goed om te horen van de positieve dingen. En wel wat minder van je voet.... maar had ook erger kunnen zijn als je in het donker ergens op pleurt....
Sterkte met herstel en de opgepakte trainingen.

Groet.

Zo is dat.
Bedankt! :D

Vandaag voor de tweede keer de gym bezocht hier en gelijk een abbonement aangeschaft voor de komende twee maanden. Ik kan 30 keer trainen zonder tijdslimiet voor zo'n 1,30 EUR per training. Niks mis mee lijkt mij! :D

De training van vandaag ging goed, ondanks het feit dat ik nog complete verzuurd was van de vorige training. Dat laatste voelde trouwens best chill na maanden geen echte spierpijn te hebben gehad :P.
De gewichten stellen niet veel voor, maar dat trekt vast wel weer een beetje bij de komende tijd.

Wachten op het squatrek.. Paar chin-ups en wat bw squats gedaan.
SQUATS
10 x 20
5 x 50
5 x 4 x 70 Niet zwaar, maar gek diep. Echt blij met mijn verbeterde mobiliteit.

OHP
8 x 20
6 x 30
66555 x 35 Techniek eindelijk on-point.

SLDL
4 x 7-8 x 80 :fire:

BENCH
8 x 50
5 x 5 x 65

CHIN-UPS UNDERHAND
8 x +5
6 x +5
5x +5
6 x bw

BENCH DIPS (Er is hier geen dipstation. Even kijken hoe ik mijn triceps effectief aan kan pakken dus)
10 x bw
10 x +10
3 x 10 x +20 (langzaam excentrisch)

BENT OVER LATERAL RAISES
10 8 8 x 7

BICEP CURLS (for those damn sexy, mirrin, Taiwanese girls :rolleyes:.
10 x 12,5
8 x 12,5
5 x 12,5 + 3 x 10

Zo'n 85 a 90 minuten bezig geweest denk ik. Het (enige) powerrack meer dan een uur in gebruik gehad, omdat ik daar alle barbell oefeningen + chin-ups doe. Gelukkig doet niemand daar moeilijk over, want 9 van de 10 mensen hebben geen flauw benul waar ze mee bezig zijn tijdens het trainen. Ik heb echt de meest hilarische oefeningen voorbij zienkomen hier :roflol:.

66555 reps pressen.. Mirin bruh!

IK vind niks mis met die gewichten en volumes hoor Bas!

Je zet daar gewoon even een mooie training neer!:fire: Je voet weer helemaal hersteld?

je bent echt wel een stuk sterker als ik zou schatten adhv je profielpic! petje af!

• #1.186
IK vind niks mis met die gewichten en volumes hoor Bas!

Je zet daar gewoon even een mooie training neer!:fire: Je voet weer helemaal hersteld?

Dank je Marvin! Het voelt in ieder geval fantastisch om weer lekker bezig te zijn.

je bent echt wel een stuk sterker als ik zou schatten adhv je profielpic! petje af!

Hehe, thanks! :D

Vanmidddag weer wezen trainen. Na 25 minuten te hebben gewacht op het powerrack, terwijl ik ondertussen maar ff een (extra) bakkie koffie had gekocht, behoorlijk mad begonnen met deadliften. 2e set was de techniek ruk (linkerhand underhand grip blijft een probleem), maar verder prima.
Toen ik daarna begon aan squats kwam er een vrij buffe Taiwanees naar mij toe met de vraag of hij mee kon doen met mij. Nu is dit heel ongewoon in deze gym, omdat je het powerrack letterlijk moet reserveren met naam en telefoonnummer :P. Echter vind ik dit een systeem van niks, dus accepteerde ik het. Uiteindelijk heeft hij mijn complete training gevolgd! :D Het personeel in de gym zei er verder niks van dat hij het rack ook gebruikte, omdat hij waarschijnlijk te veel indruk op hen maakte :roflol:.

DUP Taiwan Training 3

REK/STREK
DEADLIFT
8 X 60
5 X 90
3 X 3 X 115
PAUSED SQUAT
10 X 20
5 X 40
6 X 3 X 65 Weer dieper dan vorige x. ATG in zicht? Vandaag licht gewicht aangehouden.
BENCH PRESS
10 X 20
4 X 8 X 65
PULL-UPS DEAD-HANG + SQEEZE BOVENIN
4 X 8 X BW

INCLINE BENCH PRESS
3 X 8 X 50 Nog nooit gedaan met barbell. Deze ga ik sowieso voelen morgen :P.
BOR
3 X 12 X 50
AB-WHEEL
2 X 30 lol. nice.
LATERAL RAISES
10 10 8 X 9 KG
10 X 7 KG Geen fijne oefening. Ik doe veel liever presses!

Het eten hier gaat steeds beter. Mijn vrienden hier kijken hun ogen uit wat er allemaal naar binnen gaat, maar daar moeten ze maar aan wennen!! :D

Lekker getraind man, en ook nog een buffe vriend gemaakt in de gym (kan nog van pas komen :) ).
Is dat een beetje te betalen al dat eten, gezien je niet zelf kan koken?

lkkre training daar in het hele verre oosten

Goede training. Wat is de reden dat je hoger in reps gaat op je row ipv hoger gewicht en 8 reps?

Raar systeem joh, power rack reserveren haha

Haha rack reserveren, moet niet gekker worden, maar goeie training bas!

Lekker man dat trainen daar in Taiwan
En mirin foods op insta, damn. Krijg er elke dag enorme honger van drool:

goeie training, moet wel lekker gaan om te gainen daar of niet met al dat eten ? :P

• #1.193
Lekker getraind man, en ook nog een buffe vriend gemaakt in de gym (kan nog van pas komen :) ).
Is dat een beetje te betalen al dat eten, gezien je niet zelf kan koken?

Dank je Neet!! :D Wie weet komt het van pas, maar ga daar maar niet van uit. De mensen zijn hier allemaal harstikke vriendelijk. Heerlijk sfeertje.
Het eten is opzich wel te betalen, maar nu ik weer serieus veel aan het kanen ben wordt het wel ietwat prijzig. Ach, je moet er wat voor over hebben, toch?

lkkre training daar in het hele verre oosten

Thx Bricone ;).

Goede training. Wat is de reden dat je hoger in reps gaat op je row ipv hoger gewicht en 8 reps?

Raar systeem joh, power rack reserveren haha

Bedankt. De main lifts volg ik vanaf nu volgens het DUP principe en assistance pak ik gewoon op gevoel! Aangezien mijn onderrug goed verzuurd was, koos ik deze training voor high-rep, low-weight.
Haha, het is wat hier.. :roflol:

Haha rack reserveren, moet niet gekker worden, maar goeie training bas!

Dank! :D

Lekker man dat trainen daar in Taiwan
En mirin foods op insta, damn. Krijg er elke dag enorme honger van drool:

Ik kan niet zonder ;).
Ja ja, gisteren ook weer een heerlijk dagje. Minimaal 5k naar binnen geschoven.

goeie training, moet wel lekker gaan om te gainen daar of niet met al dat eten ? :P

Ik kan er geen genoeg van krijgen. Echter moet ik er wel een beetje om denken dat ik het hier niet alleen maar over eten heb met m'n vrienden en klasgenoten :P! Gisteren weer naar een 'night market' geweest en daar val ik gewoon van de ene in de andere verbazing. Er is hier echt te veel lekker eten.
Het grootste verschil tussen de keuken hier t.o.v. de Europese keuken is het feit dat ze alle delen van dieren verwerken in gerechten. Ik heb alle organen van het varken, rund en kip inmiddels wel gehad denk ik zo. Nu wordt er vaak gezegd dat je van vet vlees dik wordt, maar dat valt wel mee. Een paar dagen geleden gewogen: 76,5 met kleding aan gvd :roflol:.

Gisteren de stad in geweest en letterlijk de hele dag wezen vreten. Daarna nog wat 'cardio' gedaan. Eerst minimaal anderhalf uur door de stad gesjouwd en daarna besloten om terug te gaan naar het appartement met de fiets rond middernacht! Wat een belevenis zeg :P. Fietsen over de autoweg, door tunnels en ook nog een stuk achterna gezeten door wilde honden. Gekkenwerk :P.

Daarnet weer een heerlijke training gehad! Aangezien dit weekend in het teken staat van het 'Moonfestival' was het heerlijk rustig in de gym. Daar komt bij dat ik onwijs veel energie had door al het voedsel van gisteren :D.

Squats (hiermee begonnen, want het rack was bezet toen ik aankwam en ik heb diegene maar gewoon gevraagd of we het squatrack konden delen)
veel x bw (wachten, wachten...)
10 x 20
8 x 50
4 x 8 x 70 Ja hoor. Dit ging super. Op 1 rep na ook allemaal lekker diep. Vorige week nog moeite met die 5 repjes :P.

Deadlifts
8 x 60 Voelt niet super..
5 x 90 meh.
6 x 110 geen probleem.

Bench press
10 x 20
6 x 60
6 x 3 x 70 easy.

Pull-ups
6 x + 6
6 x + 4
5 x + 4
5 x +2,5
5 Gingen niet super vandaag

Arnold press
12 x 15
10 x 15
7 x 15

Shrugs

3 x 10 x 60 kg + ez barbell

Squatrack barbell curls SS Push-ups

3 x 8 x 25 SS 15 12 12

• #1.194
Hierbij weer even een update vanuit Taiwan!

Mijn plan was om vanaf hier gewoon te blijven loggen, maar ik heb het hier toch een beetje drukker met andere dingen dan verwacht.
Mijn trainingen zal ik dus niet loggen, maar af en toe geef ik even een update met foto's en traininghoogtepunten :).

Full-body elke 48 uur bevalt mij nog steeds erg goed. Zolang ik in Taipei ben ga ik gewoon om de dag naar de gym en pak ik de grote compounds volgens het DUP principe. Daarnaast doe ik allerhande assistance oefeningen. Een training duurt 90 a 120 minuten.

Qua eten heb ik nog steeds niets te klagen hier. Er is zoveel variatie dat het gewoon niet gaat vervelen :). Echter probeer ik de laatste tijd een klein beetje op mijn koolydraat/vet ratio te letten. M'n eiwitten krijg ik elke dag wel binnen, maar ik heb de eerste weken gewoon wat te vet gegeten wat af en toe resulteerde in een opgeblazen gevoel en niet super veel energie. Vanaf nu dus proberen iets minder varkensvlees te eten en wat meer noodles, rijst en fruit :D.

Vanmorgen weer even lekker getraind, onder andere 5 x 100, 5 x 110 en 5 x 120 deadlift.

Voor foto's kan iedereen terecht op m'n instagram: [Link niet meer beschikbaar]
Daarnaast hierbij nog een paar foto's van m'n shape vanochtend zonder filter, maar met badkamerbelichting :P.

FOTO'S:
Vooral op de laatste foto is te zien dat ik eindelijk een (klein) beetje vet heb aangezet, haha!

IMG_20151016_114216904.jpg

IMG_20151016_114155640.jpg

IMG_20151016_114131871.jpg

Vet aangezet:roflol:

Je bent nog steed fucking shredded:eek!: Behoorlijk goede rug trouwens!:thumbs:

• #1.197
That food on insta:eek: , ziet er lekker uit man! Nog steeds op 4500kcal?

• #1.199
That food on insta:eek: , ziet er lekker uit man! Nog steeds op 4500kcal?

Niet verkeerd he. Vanmiddag weer even een update, want gisteren zijn we een dagje naar de kust geweest :). Mijn kcal kan ik hier niet tellen.
Nu eerst tijd voor een goed ontbijt en dan maar naar de gym. Ik probeer nu altijd in de ochtend te gaan, want in de middag/avond is het er veel te druk..

• #1.200
Vanmorgen weer heerlijk getraind. Squat en deadlift gaan goed vooruit de nu. Daarnaast zie ik m'n benen nu ook weer groeien :D.
Bench ging de laatste tijd minder goed. Afgelopen week echter alleen licht gewicht gebruikt om aan de techniek te werken en het voelt nu al een stuk beter aan. Vandaag 5x6 x 65 kg gedaan en vanaf dit punt zal ik proberen progressie te maken. Het grootste nadeel is echter het feit dat ik in deze gym moet verhogen met minimaal 5 kg per keer. Bij de OHP en Bench is dat erg vervelend.
Ik denk dat ik nu eerst opbouw naar 5x8x 65 kg en daarna voor 5 sets van 3-5 reps met 70 kg ga. Dat zal ik dan ook weer opbouwen tot 8 reps per set. Niet ideaal, maar er niet echt een andere optie denk ik :P.

Terug
Naar boven