Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Owww je zit al in taiwan, vet man, kan je ook wa fotos maken van de omgeving daar? Ben wel benieuwd! Veel plezier daar en hopelijk kan je daar ook nog goeie gains maken!
Ja ja, inmiddels ben ik hier alweer 2,5 week
. De stad Taipei is niet echt interessant. Althans, het lijkt behoorlijk op westerse steden. Het enige wat ik hier interessant genoeg vind om te fotograferen zijn de (vele) supercars, hehe
.Ik ga mijn best doen. Proberen met 4 maaltijden zoveel mogelijk kcals binnen te krijgen.
Tjee, dat moet wel een heel heftige nachtmerrie zijn geweest..
Het was behoorlijk schrikken!
Goed om te horen van de positieve dingen. En wel wat minder van je voet.... maar had ook erger kunnen zijn als je in het donker ergens op pleurt....
Sterkte met herstel en de opgepakte trainingen.
Groet.
Zo is dat.
Bedankt!

Vandaag voor de tweede keer de gym bezocht hier en gelijk een abbonement aangeschaft voor de komende twee maanden. Ik kan 30 keer trainen zonder tijdslimiet voor zo'n 1,30 EUR per training. Niks mis mee lijkt mij!

De training van vandaag ging goed, ondanks het feit dat ik nog complete verzuurd was van de vorige training. Dat laatste voelde trouwens best chill na maanden geen echte spierpijn te hebben gehad
.De gewichten stellen niet veel voor, maar dat trekt vast wel weer een beetje bij de komende tijd.
Wachten op het squatrek.. Paar chin-ups en wat bw squats gedaan.
SQUATS
10 x 20
5 x 50
5 x 4 x 70 Niet zwaar, maar gek diep. Echt blij met mijn verbeterde mobiliteit.
OHP
8 x 20
6 x 30
66555 x 35 Techniek eindelijk on-point.
SLDL
4 x 7-8 x 80

BENCH
8 x 50
5 x 5 x 65
CHIN-UPS UNDERHAND
8 x +5
6 x +5
5x +5
6 x bw
BENCH DIPS (Er is hier geen dipstation. Even kijken hoe ik mijn triceps effectief aan kan pakken dus)
10 x bw
10 x +10
3 x 10 x +20 (langzaam excentrisch)
BENT OVER LATERAL RAISES
10 8 8 x 7
BICEP CURLS (for those damn sexy, mirrin, Taiwanese girls
.10 x 12,5
8 x 12,5
5 x 12,5 + 3 x 10
Zo'n 85 a 90 minuten bezig geweest denk ik. Het (enige) powerrack meer dan een uur in gebruik gehad, omdat ik daar alle barbell oefeningen + chin-ups doe. Gelukkig doet niemand daar moeilijk over, want 9 van de 10 mensen hebben geen flauw benul waar ze mee bezig zijn tijdens het trainen. Ik heb echt de meest hilarische oefeningen voorbij zienkomen hier
.

.
Behoorlijk goede rug trouwens!
, ziet er lekker uit man! Nog steeds op 4500kcal?