- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn wel flinke stappen ineens ja. Maar deze opbouw is ook wel prima. Je moet wat he?
.gewoon wat 1 en 2,5kg plates importeren of zelfs kopen ergens![]()
.
Nog nieuws uit Taiwan?
Flinke DL trouwens! Mixed grip vind ik zelf niet lekker vanwege het asymmetrische, dan liever overhands met straps.
!
Als de keuze is tussen plateau bij de DL of straps gebruiken, dan weet ik het wel

Gains... daar doe je het voor
Als de keuze is tussen plateau bij de DL of straps gebruiken, dan weet ik het wel
Ben echt geen techniek expert maar heb het idee dat je de onderrug bij DL ontlast als je goed wat spanning op de glutes en abs geeft voordat je omhoog drukt.

.
Nice dat je ondanks je drukke leven nog nog normaal kan sporten en eten, zeker met zo'n goedkoop buffet. Prima deal
Hoe bevalt high reps vs low reps? Merk je groot verschil qua massa/kracht? Want high reps is altijd goed voor hypertrofie. Maar doe zelf 5*5 op de squats. Misschien af en toe ook eens gek doen en high rep pakken?

Kijk aan dat klinkt goed allemaal!!!Niet alleen het trainen gaat lekker, maar ik heb daarnaast m'n voeding weer 100% op de rit! Momenteel zit ik toch zeker rond de 3800 kcal per dag en daardoor heb ik merkbaar stukken meer energie. In de buurt van het appartement heb ik een buffet gevonden waar je serieus 1,50 a 2,00 EUR. betaalt voor een meal met minimal 150 g zeevruchten/vlees/vis, ei, een enorme keuze uit verse groenten en en shitload aan rijst. Vooral de fried rice is zo goed hier.....

Ziet er keurig uit hoor je squats, lekker diep, rug stabiel, voeten stevig op de grond.
En damn, wat een lekkere schalen met voer allemaal![]()
. De eerste setjes was het even wenen, omdat ik een lichte verhoging in de hak gewend ben, maar de laatste werksets ging het gelukkig al veel beter. ( https://www.google.com.tw/search?q=...=2051&bih=1001&dpr=0.67#imgrc=W35BkCJVnKylFM: ) Klinkt goed Bas! Vooral dat laatste! Yummoo!!Ik train nog steeds om de dag en het gaat lekker de laatste tijd. Naast de trainingen probeer ik tweemaal daags te rekken en strekken om de mobiliteit te verbeteren. Vooral op de squats merk ik dat de mobiliteit stukken beter is geworden. Ik train momenteel met een A/B schema. De ene training low bar squats low-rep en de andere dag high bar squats high-rep.
High bar had ik in NL al eens geprobeerd, maar toen lukte het voor geen meter. Nu mijn mobiliteit is verbeterd, gaat het echter harstikke lekker. Op mijn Instagram staan filmpjes voor de geintereseerden en het zou tof zijn als ik hier feedback op kan krijgen.
Aangezien het maar niet wou lukken met de conv. deadlift ben ik nu weer terug bij sumo. Ook hiervan zal ik (waarschijnlijk overmorgen) een filmpje posten.
Niet alleen het trainen gaat lekker, maar ik heb daarnaast m'n voeding weer 100% op de rit! Momenteel zit ik toch zeker rond de 3800 kcal per dag en daardoor heb ik merkbaar stukken meer energie. In de buurt van het appartement heb ik een buffet gevonden waar je serieus 1,50 a 2,00 EUR. betaalt voor een meal met minimal 150 g zeevruchten/vlees/vis, ei, een enorme keuze uit verse groenten en en shitload aan rijst. Vooral de fried rice is zo goed hier.....