- Waardering
- 34.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amen!Het leven is te kort voor alleen rijst/kip/broccoli, pro worden we toch niet![]()
Zolang je vetpercentage laag genoeg blijft zou ik ook zeker gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. Alle dagen clean eten is ook niets voor mij, wel probeer ik altijd onder een x aantal kcals te blijven.
Het leven is te kort voor alleen rijst/kip/broccoli, pro worden we toch niet![]()
.Exactly my thoughts.
Begrijp mij niet verkeerd, ik geniet intens van rijst en groenten met kip (net als Marvin), maar daarmee is het simpelweg te lastig om elke dag maar weer genoeg kcals binnen te krjgen. Daarnaast is een beetje variatie in het dieet natuurlijk niet verkeerd.
Voeding vandaag (alle gewichten zijn uiteraard geschat aangezien alle maaltijden van restaurants komen):
1 bol pindakaas
3 dikke plakken brood met tonijn en ketchup
+- 1,5 portie noodles
100 g rundvlees (naar schatting zo'n 20% vet
200 g groente
75 g tofu
100 g rijst
100 g kip/vis
150 g groente
1 appel
50 g gedroogde vruchten
2 porties noodles
100 g octopus
1 bubble milk tea (zoet drankje met zo'n 350 kcal)
1 portie noodles
2 eieren
50 g varkensbloed (Ja, echt.)
200 g rode bonen in gezoete soep (typisch dessert hier. Erg lekker trouwens.)
Alle noodles geserveerd met sauzen en evt. olie.

Ziet er goed uit die voeding ,maar varkensbloed? wtf haha.
.
. Goeie training bas, voor mijn gevoel ga ik te diep als ik mn borst aanraak bij incline dus blijf er net iets boven.
.Goeie training kerel.. Enneh, lekkere thanksgiving meal!![]()

Lekkere training weer hoor! Heb je een reden voor die rear delts en shrugs tijdens je push training?
@basmca is die buffe powerlifter hier op het forum.

zo zou ik het zelf niet zeggen
basmca=dikz*k chocomel veel tillen.
basma=shredder altijd hnggg instagram eten.
.
. Heerlijke training gedraaid!Hahaha. Mooi zelfbeeld heb jij.
Vandaag samen met een Taiwanese maat de benen aangepakt! Training zal ik later nog even loggen. Na 4 beste maaltijden stonden mijn quads op springen in ieder geval. Heerlijke training gedraaid!

Dan was ik nog optimistisch
Hahaha nice man, gainzzz
Atg Squat is gewoon nog dieper met je ass naar de grond?
Goede 9*100 reppert als afsluiter
En niet mogen filmen uwot
.
.